Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 236 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Judith 01-07-2019

Makkelijke en snelle site. Goede filter mogelijkheden. Je hebt een ruime keuze.

Shirtjeeee 30-06-2019

Duidelijke en fijne website met duidelijke omschrijving over de afmetingen en het materiaal van het product, ook achteraf betalen is prettig aangezien je tegenwoordig op veel websites vooraf moet betalen en dan soms maanden moet wachten op je bestelde artikel!

Righard 30-06-2019

Duidelijk overzichtelijke webwinkel met een enorm aanbod. Ik kon goed vinden wat ik wilde kopen en de goed foto hielp mij om een keuze te maken. Daarnaast is er een ruimhartig retour beleid waardoor het risico dat het gekochte in het echt tegenvalt goed afgedekt wordt.

Ellie 30-06-2019

Ruime keuze aan kleding. Ook merkkleding. Soms iets teveel keuze. (-:
Ik vind de service van Otto heel goed. Fijn dat je achteraf kan betalen. Aan de telefoon is men altijd vriendelijk. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Eigenlijk al bij bestellen zie je al hoe lang de levertijd is. Dat is soms met bepaalde kleding voor gelegenheden wel zo prettig.

Sonnetje08 30-06-2019

Ik ben tot nog toe altijd tevreden geweest! Nooit slechte ervaringen!
Snelle levering, super!

Alexander 30-06-2019

Website doet het goed. Ze verkopen diverse kwaliteit products. Na enkel minuten zoeken heb ik alles wat Ik nodig had in mijn winkelmandje. Checkout ging super snel en bezorging was trouwens gratis bij bestellingen boven 75 euro!

Ilona vegt 30-06-2019

Goede kwaliteit en pasvorm en snelle levering. Het badpak zit heel prettig!

Roos (68) 30-06-2019

Ik kom altijd uit bij Otto als ik naar een product zoek. Er is zo veel keuze en alles wordt uitstekend verzorgd. Er staat een uitgebreide beschrijving bij de producten, door de reviews te lezen wordt je ook zekerder van je zaak of je het product wilt hebben of toch niet. Mocht er onverhoopt toch geruild moeten worden of het geld terug, dan is dat ook snel geregeld.

Cindy 30-06-2019

Ruime keuze, duidelijk in levertijden en retouren snel afgehandeld. De persoonlijke account is overzichtelijk.

Wilma 30-06-2019

Ik ben al jaren heel blij met de Otto.
Vroeger ook veel kinder kleding besteld. Kwaliteit is echt goed.
Nog nooit problemen gehad.

Vrg Wilma

Monique Pieper 29-06-2019

Makkelijk en overzichtelijk, ziet gelijk wat het kost als je een grotere maat kiest, of wanneer je maat er niet is. Er is veel keus. Prijzen zijn ook mooi.

E 29-06-2019

Een van de weinige winkels met de optie om bikini's te kopen met bh-maten, wat heel prettig is voor de gene met bizondere maten.

J. RIEKEN 29-06-2019

Een hele fijne snelle website.
Werkt goed en heeft handige ideeën in de site.
Bijvoorbeeld je ziet een mooie kast en laat jou gelijk onderin alle andere modellen van de serie zien. Ook is de site erg klantvriendelijke en laat jouw duidelijk zien dat je verschillende betaalmethodes kan gebruiken en vertrouwd hierdoor volledig op de klant

Yvonne Westende 29-06-2019

Otto levert goede bikini's. Goed op maat. Heel betrouwbare web winkel.
Vervelend dat er korting wordt toegezegd voor juni 2019.
Ik koop in juni en kan nergens de korting terugvinden.
Er wordt voor juni geen code gegeven, maar er gaat ook niets van de prijs af. Zelfs bezorgkosten moet ik betalen. Dan voel ik me genomen.

Joyce Janissen- Zwanenberg 29-06-2019

Eigenlijk koop ik ieder jaar bij Otto mijn bikini's ze zijn van goede kwaliteit en worden netjes geleverd er staat ook duidelijk hoelang het duurt voordat iets binnen is. Prima service!

Heleine 28-06-2019

In het verleden vond ik Otto erg oudbollig, maar zojuist toch aangenaam verrast door het modieuze aanbod en een aantal erg leuke besteld!

Coby Tjipjes 28-06-2019

Ik was op zoek naar een kledingstuk, de hele stad door gelopen en bij Otto had ik gewoon de meeste keus. lekker thuis.

Bedankt Coby

M. Raaff 28-06-2019

Ik shop graag bij Otto, wegens hun mooie aanbod aan leuke spullen, omdat ik graag online shop vind is ik deze website heel makkelijk en overzichtelijk. En je krijgt de mogelijkheid om achter af te betalen, en dat waardeer ik wegens hun vertrouwen. Dank je wel Otto.

Marloes 28-06-2019

Superfijne winkel! Ik heb op heel het net gezocht naar een mooi tv meubel maar werd niet echt gelukkig. Totdat ik bij jullie kwamz veel keuze uit verschillende modellen. Ik hoop dat het net zo goed bevalt al dat het eruit ziet. 😃

Alessandro Sciarrone 27-06-2019

Ik vind Otto een uitstekende leverancier van verschillende producten. Van boekenkasten tot hondenmanden , van een strijkijzer tot een hoekbank. Het is stuk voor stuk uitstekende kwaliteit. Daarnaast ook verschillende betalingsopties die kunnen zorgen voor meer comfort. Ik kan niet beter wensen!

Chantal 27-06-2019

Ik heb de Otto helemaal ontdekt! Door een succesvolle aankoop van een maxi-jurk, volgden er meerdere maxi-jurken. Leuk en handig voor op vakantie. De foto's van de kleding zichtbaar op het Otto-model gaven mij naast de reviews van klanten een goed beeld van het product. Tevens deed ik inspiratie op voor bijpassende sieraden voor bij de artikelen, tevens voldoende keuze voor bij Otto voor een leuke prijs! Eenmalig een artikel geruild voor een andere maat. Dit ging telefonisch erg soepel en snel. Wat ik tevens erg prettig vind is de makkelijke manier van ruilen. Het artikel terug in de zak, bijgeleverde retoursticker erop en afleveren bij een punt van PostNL. Geen formulieren invullen en/of labels printen, easy!

Sandor 27-06-2019

Fijne winkel, groot aanbod en mogelijkheden om gespreid te betalen. Wel jammer dat er op sommige artikelen verzendkosten in rekening worden gebracht.

J.C. den Toom. 27-06-2019

duidelijke webwinkel en goede uitleg. iets om nog eens op terug te komen als ik weer eens iets nodig heb.

Sancia Dillesen 27-06-2019

Leuke artikelen en ben zeer tevreden over de kwaliteit van de kleding.Blijft mooi na het wassen en zit goed.Top

Linda 27-06-2019

Makkelijke site vooral de zoek functie service is goed zeker aan te raden om te gebruiken