Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 227 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

K.Dijkhuis 22-10-2021

Otto heeft leuke kleding die bij mij past. Nadeel vind ik de service als je iets retour stuurt omdat je dan wel de verzendkosten moet betalen. Dat is jammer omdat ik daarom toch nog vaak twijfel om een bestelling te plaatsen.

Gerry 21-10-2021

Veel keus, en een overzichtelijke site. Snel laden. Je ziet gelijk waar je moet wezen.

Marion 21-10-2021

op 9 oktober heb ik een hoofdtelefoon besteld van LG. Levertijd volgens de website 1 week. Nu zijn we bijna 2 weken verder en de status staat al 10 dagen op 'onderweg'. Ik heb hier al twee keer over gebeld. Toezeggingen worden niet nagekomen. Ik voel me als klant niet serieus genomen. Betalen....graag, maar leveren schijnt lastig te zijn omdat het 'helemaal' uit Duitsland moet komen.
Ik hoop dat ik nog een keer iets ontvang. Voor mij is het in ieder geval de eerste maar ook de laatste keer dat ik bij Otto bestel!

Piet 20-10-2021

De aankoop was eenvoudige bestelling via internet aangezien ik vanwege mijn leeftijd moeite heb met het bestellen via internet

Karin 20-10-2021

Door collega geadviseerd, goede winkel, snel en voordelig en prima service.
Internetbestellen gaat snel en is gebruiksvriendelijk.

Petra Kaan 19-10-2021

Makkelijk. Snel. Keurige levering. Top dat je achteraf kunt betalen. Super dat het gehaald en gebracht wordt. Altijd bereikbaar.

Naómi Oosthuizen 18-10-2021

Website lay-out is poor, and slow - payment does not reflect immediately and the process must be repeated - resulting in double payments. :-(

yolanda 17-10-2021

Dat was.31 jarren geleden dat ik bent een klant
dus geen problem gehad.
ik hebt vertrouwen van hun artkelen en belangrijk hun service.Bezorgen is ook goed.

Lange 15-10-2021

Twee weken gelden wacht gekocht voor me jarige zoontje tot heden nog niks ontvangen zoontje inmiddels jarig geweest ze blijven je aan het lijntje houden dat de bestelling onderweg is maar 14 dagen verder nog niks ontvangen bestel hier nooit wat waardeloos bedrijf. Wij zijn nu juridisch bezig om ons geld terug te krijgen

Daantje 14-10-2021

Wat een ontzettend slechte bedrijf, 4 weken voordat het bestelde artikel geleverd werd. Was op de site vermeld 1 week .
na 4 weken wachten , uiteindelijk het pakket geleverd. Wordt er een verkeerd product geleverd. Weer alles inpakken en naar post nl kunt brengen. De klantenservice is ook heel slecht. Ik bestel er nooit meer!

F. Oliveira Gomes 14-10-2021

Ik vind jullie site echt gebruiksvriendelijk. Otto is mij aanbeveld want de product zijn van goeie kwaliteit.

Moust 13-10-2021

Goede kwaliteit, Levering op tijd. Assortiment is uitgebreid………… dus van alle aankopen geen spijt

Burcu 13-10-2021

Ik vind het vooral fijn dat je achteraf kan betalen omdat je dan zekerheid hebt dat je het product in ontvangst heb gekregen en nog even kan controleren. Ik beveel deze website.

N 11-10-2021

Uitgebreid assortiment, goede prijzen en makkelijk bestellen. Enige minpunt is dat afhalen bij PostNL niet mogelijk is bij bestellen op rekening.

Lizette 10-10-2021

Hoi
Ik koop regelmatig bij Otto
De service is super !!!
Ik kan alleen maar positief zijn
Daarom koop ik dikwijls bij OTTO👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Meriet 10-10-2021

Het is een goede webwinkel. Al sinds de jaren 80 bij Otto klant al is dat de afgelopen jaren veranderd. Nog altijd blijkt dat ze mooie kwaliteit leveren en ook net iets anders dan andere shops. Jammer is dat het leveren wat lang kan duren in deze tijd van snel snel. Al met al sinds jaren een fijne winkel.

A Bloemen 10-10-2021

ik koop al jaren kleding bij Otto en heb nog nooit problemen gehad. artikelen worden keurig verpakt bezorgd en ook de afhandeling van de retouren en betalingen woren op tijd en duidelijk afgehandeld.

willem 09-10-2021

vroeger in de jaren 70 was er een reclame, en dan zongen ze: liever iets van otto ! en dan zong ik, liever niets van otto ,,maar nu 40 jaar later, ben ik nu alweer 5 jaar klant, en echt dik tevreden , ik kocht trouwens mijn eerste pick up bij otto,, EN ,VORIGE MAAND, mijn tv was kapot, en otto gebeld, keurig opgelost , EN SNEL ! ben heel tevreden bij otto dus ik zing nu,, LIEVER IETS VAN OTTO !

Heike 08-10-2021

Altijd blij met mijn aankopen bij Otto. Kwaliteit is goed en de service ook!

Henriëtte 07-10-2021

Fijne one-line winkel met over het algemeen goede foto's. Artikelen die wit van kleur zijn komen niet tot hun recht; daar zou een donkere achtergrond beter zijn.
De reviews die geplaatst worden laat men allen staan. Je hebt dus écht iets aan de goede of minder beoordeelde producten.
Bij teruggestuurde producten krijg je snel antwoord en het bedrag van de producten wordt vrij snel teruggestort.
Als je niet tot bestellen overgaat kun je later verder met je boodschappenmandje.
De filters voor maat, materiaal en bijv. kleur van het product werken snel en doeltreffend, zodat je niet heel veel hoeft door te scrollen.

Asthor 07-10-2021

Ik ben langer dan 20 jaar klant bij Otto voornamelijk omdat ik alles kan kopen met maandelijks afbetaling.
Als ik even krap zit en heb iets nodig (bijv.wasmachine stuk) dan koop ik het bij Otto en betaal z.s.m. af zodat ik niet veel rente hoef te betalen.
Mindere punten bij Otto vind ik verzendkosten betalen,het is niet meer van deze tijd.
Afschaffen vooral voor vaste klanten vind ik.
Er is van alles te vinden bij Otto van kleding tot foto apparaat en dat maakt het heel aantrekkelijk en leuk om bij Otto te winkelen of op lekker op het website surfen,spulletjes die je leuk vind op je verlanglijstje zetten al kan je of wil je op dat moment niet kopen.
Klantenservice van Otto altijd vriendelijk en altijd helpend,ze vinden altijd oplossing voor de probleem of helpen je met al je vragen.
Een goed vriendelijk winkel in mijn ogen,daarom ben ik zolang een vaste klant

Ada 06-10-2021

Gebruiksvriendelijke website. Fijne artikelen, goede merken met goede pasvorm.

Marja 06-10-2021

Ik vind de klantenservice van OTTO sterk verbeterd. Retouren worden snel en correct verwerkt. De levertijd is ook sneller geworden.

Kenneth 06-10-2021

OTTO heeft een groot assortiment van kleding en volgens de laatste mode en trends.
De service is vriendelijk en snel.
De afhandeling van de administratie is heel flexibel en correct.
En de bezorging van spullen en/of afhandeling van retour is heel snel dn correct!

Jay 05-10-2021

Prima shopervaring en fijne merken tegen een eerlijk bedrag, wat wenst een klant nog meer?!