Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

caro 31-10-2020

overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en betalen
veel aanbod van schoenen

Noenoe 31-10-2020

Heel duidelijk, mooi en informatief kan der alles vinden en lezen wat ik wil heb net 2 meubels bij otto besteld ben altijd tevereden

Dominique 31-10-2020

Veel keuze en vriendelijke behulpzame klantenservice. De bestelde eetkamerstoelen zijn echt supermooi en goede kwaliteit, geen spijt.

prima shop 31-10-2020

makkelijk-overzichtelijk-flexibele betaal mogelijkheden- eerlijk en prima service

zeer tevreden 30-10-2020

Otto heeft een mooie duidelijke website. Goede uitleg over het product.
Over de artikelen ben ik zeer tevreden.

y, bos 30-10-2020

Duidelijke beschrijving op de site en met meerderde foto's. Goede beschrijving om de maat te kiezen.
Ik miste wel of je met/of zonder kleding moet meten.

Korting code maakte artikel nog aantrekkelijker.

Jammer dat mijn jas pas eind november geleverd kan worden. Ik hoop op een leuk en degelijk product en kan pas een aanbeveling schrijven als ik mijn product heb ontvangen.

Fijne werkdag en met vriendelijke groet, Yvonne

Jason 29-10-2020

Helemaal easy om te bestellen en betalen! Top Otto!
Vriendelijke bezorging ook!

cathlyn 29-10-2020

Ben jaren klant van OTTO en altijd zijn hun artikelen van hoge kwaliteit .ze stellen je nooit teleur en ze hebben voor iedereen wat .dus je komt altijd aan je trekken. wat wil een mens nog meer als door OTTO op je wenken wordt bedient

Denice 27-10-2020

Dit is een fijne webshop met heel veel keuze in verschillende stylen. Vriendelijk geprijsd.
De kwaliteit van de producten is goed, ik heb zowel kleding als schoenen hier gekocht.
What you see is what you get, de werkelijkheid komt overeen met de foto's.
Ook producten retourneren is makkelijk en werd snel en netjes afgehandeld. Alles is overzichtelijk en makkelijk terug te vinden in je account. Betrouwbare webshop

Harman 26-10-2020

Ik heb eerder een vitrinekast besteld bij otto, levering was top, bezorgers waren heel vriendelijk. Betalingen gaan makkelijk

Wil a 24-10-2020

Groot assortiment, leuke kleding.
Slechte website is wel een minpuntje.
Toch leuk genoeg om terug te keren.

Hme de graaf 24-10-2020

In een woord geweldig mooie producten en goede service ben al 20 jaar klant bij otto👍👍👍👍👍👍

Lenie 24-10-2020

Otto is een goede webshop. Makkelijk te vinden waar ik naar op zoek was.
Ben alleen benieuwd of de kastjes makkelijk in elkaar te zetten zijn.
Ook ben ik benieuwd of de verzendkosten eraf zijn gehaald omdat we de kastjes zelf gaan ophalen.

G. 24-10-2020

prima webshop, ruim assortiment en kwalitatief goed, levering goed, mocht voor mij wat sneller maar altijd binnen een paar dagen, al jaren klant dus zeer tevreden met Otto.

Wilma vissers 24-10-2020

Omdat ik al jaren klant ben en En de medewerkers altijd vriendelijk behulpzaam zijn en altijd bereid om oplossing te zoeken
Hebben mij in ieder geval altijd super geholpen
Begrijpen ook situatie waarom je soms in termijnen betaald
Echt super personeel empathisch en professioneel

J. Leuverink 22-10-2020

Grote keuze in dameskleding, zowel in kleine en grote maten. Artikelen worden keurig afgeleverd. Bij vragen over betalingen en retouren word je altijd zeer vriendelijk te woord gestaan en alles wordt direkt naar tevredenheid opgelost. Ook de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wat ook een voordeel is dat je pas na aflevering van de artikelen hoeft te betalen. Ik winkel hier met plezier.

Charlotte 22-10-2020

Otto heeft een snelle levering, mooie aanbiedingen als je net klant bent en een ruim assortiment. Via afterpay kan er betaalt worden. Enige nadeel vind ik persoonlijk is dat er verzendkosten betaalt moet worden. Hierdoor bestel ik persoonlijk minder snel achter elkaar.

Hanalfa 22-10-2020

Zojuist voor de 1e keer online wat besteld, en ging prima, lekker vlot, mooie en makkelijke site, Prima.!

Selda 21-10-2020

Ik vind otto super klantvriendelijk.
Ik ben tot nu toe alleen maar tevreden over alle bestellingen.
Een keer was er iets mis met de bezorgen van mijn kast
Toen zat er een kleine kras/deuk op de kast door de bezorgers.
Ik ben goed geholpen en zonder gedoe.
Kon ik het inruilen. En all mijn andere bestellingen kwamen gellukig goed aan.
Ik heb ook een koelkast besteld. goedkoop en mooi en doet het super goed ook ben ik hier zeer tevreden mee.
Ik ben ook tevreden met de keuzes die je hebt met het betalen echt alles naar mijn wens.
Ik weet bijna zeker dat ik voor jaaren klant blijf.
En raad het ook anderen aan.
En natuurlijk niet te vergeten ik vindt de klantenservice ook klantvriendelijk en begripvol en helpen mij goed als ik vragen heb. Groetjes Selda

Rene S. 20-10-2020

Otto.nl is voor mij het enige bedrijf dat mij voor een betaalbare prijs aan de juiste maten voor kleding kan helpen. Wanneer ik in mijn eigen woonplaats zoek, ben ik 2 tot 3 keer zo duur uit.
Ook wat de kwaliteit betreft zul je mij niet horen klagen over Otto.nl
Ik ben er al vele jaren een tevreden klant. Als ik er even niet uit kom met mijn bestelling, helpt de uiterst vriendelijke klantenservice mij verder

Christa 20-10-2020

Veel keuze, prima service en makkelijk en snelle levering
Nu niet-echt tijd om te winkelen dus maar lekker op de bank shoppen

G.Kleijn 19-10-2020

Wij kopen al sinds 1963 tot volle tevredenheid bij OTTO Goede kwaliteit prima service o.a. .mooie kleding,
goed pasvorm

Wout 19-10-2020

In deze corona tijd een super en snelle levering van het door jou gekozen product met retour garantie

Hugo 19-10-2020

In juli een artikel besteld, waarbij 2 weken levertijd stond. Bij bestelling heb ik direct betaald en twee weken later ontving ik een e-mail met de mededeling dat het artikel helaas twee weken later zou komen. Dat kan gebeuren, ik had niet echt haast en de prijs was goed genoeg om nog even te wachten. Half Augustus weer een e-mail ontvangen met de mededeling dat het helaas tot half September zou duren... En helaas ontving ik half September weer een mail dat het half Oktober geleverd zou worden. En vandaag, 18 Oktober, de e-mail met de opmerking dat het artikel helaas niet meer leverbaar is...

Dus ik voel me maanden lang aan het lijntje gehouden, terwijl Otto op haar site momenteel hetzelfde artikel wederom met 2 weken levertijd aanbiedt.

Toen ik reacties plaatste op Facebook of elders, bood de klantenservice aan om mee te kijken, echter weten zij niet meer weten dan hetgeen in de e-mails staat en hebben ze mij geen oplossing kunnen bieden.

Al met al een dermate slechte ervaring dat ik vind dat ik die wel moet delen.

Ruben 19-10-2020

Otto.nl kan zeker verbeterd worden, de winkelwagen werkt nogal ingewikkeld en kortingen verdwijnen abrupt. De producten zijn wel prima.