Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Yvonne 20-03-2022

Irritant dat als je net alles hebt uitgezocht, je in wil loggen, dan alles kwijt bent en helemaal opnieuw kan beginnen. Zorg dat je niks in de winkelmand kan olaatsen als je niet ingelogd bent dan heb je dat gelijk door. Dit kost uren van mijn tijd. Ook wil ik de 20% korting en mijn verjaardagskorting en dat kan niet.

Jade 19-03-2022

Ik vind het een heel fijne webwinkel. Het achteraf betalen is echt een voordeel, aangezien je veel kan bestellen (bijv. Andere maten) zodat je zeker weet dat er wel iets leuk is. Heb nog nooit alles terug moeten sturen. En de service is ook super fijn. De site werkt ook op je telefoon goed.

Danielle 18-03-2022

Nog nooit een probleem gehad bij otto. Alles is duidelijk en makkelijk te vinden. Ook super handig zijn de reviews van klanten .

Jesse 18-03-2022

Ik krijg mijn product binnen na twee weken wachten, blijkt een groot deel van de houten planken kapot te zijn. Toch heb ik geprobeerd er wat van te maken. Eenmaal klaar kom ik er toch echt achter dat kastjes niet open gaan etc. door de kapotte planken. Ik mail naar de klantenservice van dit verschrikkelijke bedrijf, zeggen ze dat ik die hele kast weer uit elkaar moet halen en terug moet sturen wil ik deels mijn geld terug krijgen. Ik geef aan dat ik dat niet ga doen en dat ze dat zelf mogen doen, ik ben er immers al een hele dag mee bezig geweest. Ook willen ze mij de kapotte houten delen wel opsturen, alleen moet ik dan alsnog de hele kast uit elkaar schroeven om dit hout er in te zetten. Ik denk oprecht wanneer ik dat doe dat de kast niet meer in elkaar te zetten is. Ikea levert zelfs vele malen hogere kwaliteit, dit hout is zo ongelofelijk slecht!!
Het niet meer dan redelijk dat ik een deel van het aankoopbedrag terug krijg!!

Olijfboom 16-03-2022

Otto heeft een breed assortiment Met voor ieder wat wils. Vaak zijn er acties op de webshop of in de app.
Ik ben tevreden over de levertijd en de betaalmogelijkheden, nadeel tov andere wbwinkels is dat je verzendkosten moet betalen. Dit had wel anders grkund, denk ik zo

Franciske van Vugt 16-03-2022

Hoewel ik winkelen in een echte winkel nog altijd nét iets leuker vind, is het me opnieuw niet gegund. Nu ik weer eens in quarantaine zit doe ik dus mooie 'quarantaine-aankopen'. Ik hoop dat ik nu voor de hele zomer weer klaar ben. Het assortiment is prima, genoeg keus. Het is een uitkomst dat het evt. teruggestuurd kan worden als het niet past.

Emelie 16-03-2022

Overzichtelijke website en Otto heeft kwaliteit kleding en prachtige kleuren!
Betaalbaar en zeer modieus.
Al jaren klant en hoop nog lang te blijven genieten van Otto!

Martina Bezemer 15-03-2022

Ik heb voor het eerst hier kleding besteld en mij valt in het bijzonder het volgende op.
Ten eerste heeft Otto vlotte kleding, ook voor de oudere vrouw, die goed geëtaleerd is in de webwinkel .
De zoekfuncties zijn logisch en duidelijk met andere woorden het gebruikers gemak, "de usability," is goed doordacht en daarmee onderscheidt Otto zich absoluut van veel andere webwinkels. Als de kwaliteit van de kleding ook zo hoog is ben ik blij dat ik Otto gevonden heb.

Else 15-03-2022

Wat ik leuk vind aan Otto is dat ze mooie merken hebben zoals Lascana en Buffalo en hun klanten regelmatig verwennen met een kortingcode.
Zoals nu, ik kreeg reclame van een andere website voor jurkjes van LASCANA. Ik was er meteen verliefd op want ik heb enorm zin in de zomer! Maar ik dacht, wacht eens even, ik heb nog een lente kortingcode voorbij zien komen van Otto. Dus ik kijken. En ja hoor. De jurkjes waren niet alleen goedkoper, maar met de code, scheelde dat wel 17 euro! Kijk, zo krijg je en houd je je klanten! Verder vind ik het een mooie webshop en het lezen van de beoordelingen, de foto's kijken, vind ik al heerlijk om te doen. Bakje koffie erbij. Daar word je als vrouw blij van. Ga zo door, Otto!

D 14-03-2022

Mooie duidelijke site
Reclame met kortingen worden ook gegeven zonder dingen bij te moeten bestellen.
Nu wachten op de jurk

Jelle 13-03-2022

Gebruiksvriendelijke site. Let wel op het verschil tussen gratis ruilen en gratis retourneren.
Bestelproces snel en gemakkelijk met veel betalingsopties. Daarnaast mogelijkheid om bij pick-up point van vervoerder te laten bezorgen. Nu pakketje afwachten ;)

P. Van der Vliet 13-03-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van een hoekbankstel.
Nu heb ik er ook een fauteuil bij besteld.
Ze hebben mij ook goed op de hoogte gehouden met het bezorgen en bezorgers waren heel vriendelijk en behulpzaam.
Zeker de moeite waard om bij Otto iets te bestellen.

Manuela 13-03-2022

Ik ben zeer te vreden met Otto, hebben meer andere mogelijk heden, andere artikelen. We hebben al jaren in de familie bij Otto besteld.

janny 12-03-2022

Veel keuze bij Otto en kwaliteit prijsverhoging is goed. Levering goed👍 Ben blij met hoe het proces verloopt en afgehandeld wordt.

Bradley 12-03-2022

Deze webshop heeft alles wat je nodig heb en is alltijd goeie kwaliteit dus top webshop

Marianne 11-03-2022

Duidelijke site, overzichtelijke indeling. Werkt prettig zittend op de bank. Betaalgemak. Achteraf betalen ideaal.

Cornelissen 11-03-2022

Makkelijke toegankelijke site. Goede merken en verschillende prijsklasse en geregeld leuke kortingen.

Rene_v_H 10-03-2022

Overzichtelijke website, bij klachten goede en vriendelijke begeleiding. Goede prijs kwaliteit verhouding.

H Boertien 09-03-2022

Snelle goede levering van gekocht kledingstuk.
De web-pagina heeft wel wat kleine letters.

Siem 09-03-2022

Zeer duidelijke omschrijving van kwaliteitsartikelen en weergave van de verwachte levering!

H.jongen 08-03-2022

Eigenlijk ben ik gewoon opgegroeid met de Otto! Vroeger uit de catalogus me verheugen op het lente en herfst seizoen en nu lekker makkelijk digitaal.
Nog steeds mooie artikelen en goede service.
Ik ben dan ook heel nieuwsgierig naar mn bestelde jurk. Hoop hem na het weekend snel te mogen ontvangen !

N 07-03-2022

Zeer makkelijke site. Vriendelijke klantenservice en goede prijs/kwaliteit.

Theo Baartman 06-03-2022

Ik kom steeds terug bij Otto omdat ik het heel aantrekkelijk vind om naast een perfect aanbod tevens te kunnen profiteren van spontane aanbiedingen en kortingen. In mijn geval op prachtige sneakers waarop zomaar naast een aantrekkelijke prijs nogeens 20% korting werd verleend door Otto. Hartelijk dank!

Marion 05-03-2022

Ben al hele lange tijd klant bij Otto. Zeer tevreden en mooie en moderne dames kleding etc! Ik raad het iedereen aan! Hier kunnen nog veel mode winkels veel van leren! Ik ben al wat jaren klant van Otto!

Marco 05-03-2022

Goede duidelijke site, snelle levering, fijne schoenen! Altijd fijn als wat je verwacht, ook uitkomt!