Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rens 01-01-2021

Ik had per ongeluk 2x betaald. Toen ik belde kon dat in eerste instantie niet gezien worden. Uiteindelijk toch mijn geld terug gehad. Maar daarna moest ik blijven bellen over de bestelling. Alles liep door elkaar bij Otto en iedereen verteld iets anders. Mijn geld in delen terug gehad van wat ik niet had genomen, maar daarover ook contact gezocht en daarover nog niet helemaal eens over de hoeveelheid dat ik terug heb gekregen. Erg rommelig en geen goede hulp. Medewerkers vertellen alle anders want je krijgt niet dezelfde aan de lijn als je meerdere keren moet bellen. En mail contact ook niet echt vlekkeloos. Meer een standaard antwoord i.p.v echt inlezen. Als het even verkeerd loopt is het niet fijn om bij Otto te hebben besteld. Normaal als alles goed loopt is het wel oké.

Leuk 31-12-2020

Mooie jas, heel licht van gewicht.
Alleen voelt niet heel warm aan, vraag me af of hij warm genoeg is als het vriest.
Daarbij zienik nu, dat je deze jas ALLEEN met de hand mag wassen. Dat vind ik echt een nadeel, daarbij heb ik lichtblauw gekozen en de vlekken springen er bijna op.

Carlien 31-12-2020

Overzichtelijke sites met voor iedereen kleding. Snelle bezorging en als er iets is dan staan ze altijd voor je klaar.

J.Bakker 31-12-2020

Ik vind de meubels erg mooi en en verheug mij op de nieuwe aankoop. Vind het ook fijn dat de maten duidelijk erbij staan en dat je op de foto's goed kunt zien hoe alles er van dichtbij uit ziet.

Z.Dirks 30-12-2020

Ik krijg een uitnodiging om gebruik te maken van 20% korting maar dit wordt bij het betalen niet verrekend. Ik ben niet blij!

Noor 30-12-2020

Mooie producten voor mooie prijzen niet te duur en betaalbaar.Interessante catogorieen waar je niet uitgekeken op raakt.Ik zal hier zeker blijven bestellen.

M uit Almelo 30-12-2020

kleding besteld op 14 december, het is vandaag 30 december, nog niks ontvangen!!!!
even gebeld met de mensen van de otto..krijg je te horen heb maar gewoon geduld..
wat schandalig
echt een afrader!!!!!!

Nadia 30-12-2020

Mooi pak, snelle levering.
Goede kwaliteit prijs verhouding komt in een mooie doos.

Willemien 30-12-2020

Grote collectie kleding, je vindt altijd wat je zoekt. Goede prijzen. Fijn dat alles goed bijgewerkt wordt van retouren en rekening in 'Mijn OTTO'

Ellen 29-12-2020

Ik vind Otto echt helemaal top. De site is heel prettig en je vind de pruducten makkelijk door middel van een filter. Alles is heel duidelijk omschreven, maat, kleur , type De foto’s op de site zijn ook goed. Het keuze aanbod is helemaal naar mijn smaak.. Ik shop heel graag bij Otto!

Izi 27-12-2020

Prachtig overhemd en jas besteld via deze site. Zeer tevreden mee, zeker aan te raden om via hier te bestellen.

Bianca 27-12-2020

Otto is al jaren mijn favoriete betrouwbare winkel met hele goede service, wat ik heel belangrijk vind. Ga zo door!!

R. J. 27-12-2020

OTTO.nl is een fijne webshop met veel keuze uit artikelen zoals kleding / schoenen.
De mogelijkheid om achteraf en in termijnen te betalen geeft klant meer tijd om aankoop te betalen.
De levering is over het algemeen goed.
Ook de mogelijkheid om te retourneren is eenvoudig in het geval dat bijvoorbeeld de maat (kleding / schoenen) niet past of wanneer je je simpelweg bedenkt over je aankoop.

bianca 25-12-2020

een mooie duidelijke site waar alles goed staat vermeld en beschreven, normaal zijn de leveringstijd prima en de service is Top. wat ik persoonlijk heel fijn vind is dat je kan kiezen hoe en wanneer te betalen!! top echt een fijne online winkel

John 25-12-2020

3 weken geleden een artikel, die uit voorraad leverbaar was, besteld als cadeau voor kerst. Na meerdere mails gestuurd te hebben, kreeg ik na 2 weken bericht dat het artikel nog niet was verrzonden. Nu, met kerst nig steeds geen cadeautje. In één woord: Waardeloos in service en klantvriendelijkheid. Nooit meer een aankoop doen bij dit bedrijf!

Anna 24-12-2020

De website is erg gebruiksvriendelijk. En producten zijn makkelijk te vinden.
Ik heb zojuist een stofzuiger gekocht.
Dit maakt het winkelen erg prettig. Zeker in deze lastige tijd met Corona.

jacqvanas 24-12-2020

otto is een uitstekend bedrijf. ze hebben een heel uitgebreid assortiment met een heel goed prijs kwaliteit verhouding. ik heb daar al regelmatig gekocht en ontvangen wat ik verwachtte. de artikel omschrijving is meer dan okay!! normaal winkel ik het liefste live, omdat je dan letterlijk see and buy what you get... bij otto is via internet eigenlijk niet anders...

Ghalib 22-12-2020

Alles verliep goed.
Duidelijke website met ruime keuze aan artikelen.
Snel besteld en snel in huis

Willem 22-12-2020

Maken waar wat ze toezeggen, meeste producten zijn snel leverbaar.
Producten zijn concurrerend geprijsd.

Firat 21-12-2020

veel leuke producten en goede klantenservice.
Helaas kan het soms voorkomen dat je een langere wachttijd hebt door de drukte, maar dat is te begrijpen.

Anneke van Haastert 21-12-2020

De webshop van Otto laat Overduidelijk alle producten zien, Topproducten van goede kwaliteit, Tevredenklanten dat kan niet anders, Opvallen goede service!

Jo 21-12-2020

Fijne website met eerlijke prijzen en een goede service. Structuur is goed, maattabellen in diverse opties.
Levering normaliter op tijd, retouren prima.

Erwin Wijman 20-12-2020

Veel aanbod en duidelijke navigatie dankzij precieze filtermogelijkheden. Ik zocht en kocht een winterjas in de herenafdeling en zo werd ik snel door het aanbod gegidst. Fijne merken ook heeft Otto in huis.

Online Shopper 20-12-2020

Voor mooi, duurzaam en goed geprijsde artikelen, shop je bij OTTO, Bovendien online shoppen gaat geweldig vanuit mijn luie stoel, geen tijd en extra kosten erbij.....Ik raad iedereen, met een kleine of grote budget, kun je bij OTTO alles vinden!

Wout 19-12-2020

Leuk is dat er veel producten op de site staan. Helaas werkt de site op mijn mobiele telefoon erg slecht.