Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 227 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Angeline 17-06-2022

Ik ben klant bij Otto en ik koop er graag. Op de site kan je naar hartelust shoppen. Het meeste wat ik er gekocht heb, is van erg goede kwaliteit. En bevalt het niet word het terug gestuurd. Vorig jaar durfde ik het aan wat meubels te bestellen en ook deze bevielen. Ik kan het echt aanbevelen er eens te shoppen. Otto is voor mij betrouwbaar en ik heb er zolang als ik klant ben, geen problemen ervaren.

Puck 15-06-2022

Superfijne manier om te bestellen. Goeie selecties mogelijk waardoor scrollen door vele onnodige items overbodig wordt. Als het nu ook nog vlot geleverd wordt ben ik helemaal blij. Fijn met PostNL als bezorger. Gaat dus vast goed komen.

Simona 15-06-2022

Veel keuze aan producten, snelle toesturing en qua prijs altijd goede prijzen in vergelijking met andere online stores.

Marjolein 15-06-2022

Goede kwaliteit stof en prijsverhouding klopt ook.
Heb al zeker 2 jaar geleden bh's gekocht en ze zitten nog steeds lekker. Materiaal is nog steeds hetzelfde als in het begin.
Heb nu weer bijgekocht, zitten zo lekker.

Jammer dat de producten niet altijd tegelijkertijd komen.

Goed aan te raden om iets bij Otto te kopen

Dennis 15-06-2022

Wacht nu 4 dagen op een spijkerbroek.
Nog altijd niet aangemeld bij post. Nl.
Dit is niet meer van deze tijd.
Levering binnen twee werkdagen zou normaal zijn.

Saskia 14-06-2022

Otto heeft eigenlijk elk jaar weer n Heel mooi zomer keuze !!
Mooi Boekje en mooie kleren!
De maat is ook hoe hij normaal en mooie kwaliteit!

Martin Vogelvang 14-06-2022

Otto is gewoon een geweldige winkel. De website is overzichtelijk en de prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend. Geen overdaad aan push mails en dergelijke. Een toegankelijke winkel voor jong en oud. Met andere woorden, een aanrader!

Marijkeherbert 13-06-2022

Otto heeft veel keus. Dus het is het een goede keus om te kiezen voor Otto. Otto heeft ook veel aanbiedingen en korting .en op alle artikelen. Dat vind ik leuk. Ik kom dus steeds weer terug bij Otto!

karin 13-06-2022

ik vind de Otto erg verbeterd. Mooie kleding en ze hebben van alles. Je word goed op de hoogte gehouden als je een bestelling hebt geplaatst.

Edith Hourik 13-06-2022

Mag altijd graag bij jullie winkelen.Goede producten en kwaliteit.Kom hier altijd en zeker terug.

Kike 13-06-2022

Net besteld, dus nog niet ontvangen.
Maar al wel blij met de mogelijkheid om achteraf te betalen. Hierdoor heb ik meer keuze en durf dan makkelijker te bestellen.

Veronique 13-06-2022

Fijne site en snelle levering. Tijden naar een leuk topje gezocht van een goeie kwaliteit en fijne materialen. Dat ik niet eerder op deze site heb gekeken. In ieder geval heel blij met mijn spullen en nu ook weer voor mijn dochter besteld.

Miljana 13-06-2022

perfecte site en altijd op tijd levering. Ik bestel altijd met veel plezier.

Zeer tevreden klant. 12-06-2022

Goede prijs kwaliteit verhouding.
Prima service, pakket op tijd geleverd en keurig verpakt. Na retourneren van enkele artikelen alles snel gecrediteerd en afgewikkeld.

Ikke 12-06-2022

Vaak kleren en schoenen besteld bij Otto. Al jaren!!
Nu iets voor de badkamer.
Altijd goede en snelle levering.
Ook goede service als er iets geruild moet worden.
Prima site, echt een aanrader!

Rita 12-06-2022

Leuke kleding en snelle bezorging. Overzichtelijk le site. Voor iedereen wat te vinden

André 11-06-2022

Een fijne duidelijke en overzichtelijke webwinkel ik koop er vraag.
Ze zijn soepel met de betaalcondities en retour is ook geen enkel probleem.
Alleen verzendtijd mag misschien wat minder.

Lida van roon 11-06-2022

Ben eerlijk en goed geïnformeerd, artikel kan ik nog niet beoordelen maar zag er op de foto goed uit. De uitleg was goed.

Angel 10-06-2022

k shop hier regelmatig , de site is zeer overzichtelijk en ook de info bij de artikelen is duidelijk.Als er eventueel een besteld artikel niet goed is dan kun je t zonder problemen of moeite retourneren en wordt alles netjes afgehandeld en wordt je netjes per email op de hoogte gehouden.Dus al met al een pluim.

ada 09-06-2022

Prima assortiment grote maten lingerie.
snelle levering en soepele betalingsmogelijkheden.

Fabiola Buzea 09-06-2022

Het is een winkel met een grote diversiteit aan producten van zeer goede kwaliteit, die nog steeds in de mode is, ik heb meerdere producten van deze winkel gekocht.
perfecte verhouding, kwaliteit, prijs

Rianne 08-06-2022

Ruime keuze,,
Mooie pasvormen zoals afgebeeld,,
Snelle levering
Voordelige prijzen

Ton 08-06-2022

Bij Otto kan je goed slagen door een grote keus in een hoop verschillende gebieden en dat tegenover goede prijzen.

Mirella 08-06-2022

Prima zeer uitgebreid aanbod voor elk wat wils..makkelijk zoeken op o.a kleur..maat enz. Duidelijke omschrijving en review producten/kleding. Bestellen gaat ook makkelijk. Dus wat mij betreft is Otto zeker een aanrader !

Zuiderduin 07-06-2022

Al jaren gebruik gemaakt van de service en klantvriendelijkheid van OTTO...
Beleefd in de omgang per telefoon en vlot en duidelijk te woord gestaan!
Laat een tevreden en gied gevoel achter,bij problemen direct contact met de klantenservice en de hulp is professioneel..