Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Annelies 15-12-2022

Gebruiksvriendelijke site met veel aanbod. Bestel graag bij de otto. Leveringen en retour gaat altijd goed. Nooit iets te klagen gehad.

Anaid 15-12-2022

Je kan makkelijk de producten zien, beschikbaar in vele maten en snel te bestellen.

Carooltje 15-12-2022

Kleine prijzen, prima artikel. Precies wat mijn moeder zoekt! Ik bestel een tweede vest voor haar.

Joël Kok 14-12-2022

Top site. Alle producten staan goed aangegeven, duidelijker kan niet.
Maat tabel was ook zeer goed.
Ik geef het een dikke 10!

gerard van dijkhuizen 14-12-2022

HET is altijd fijn om bij otto te zijn als ja stoom storing op en het is koud en als je weer stroom heb en blijk dat je kort sluiting
te hebben in een elexteriese dekken dat je snachtse de besteling kan doen zo dat je het bed binnen twee dagen weer warm is en dat je niet druk hoeft te maaken over je betaling want als je net niet genoeg heb in december de duren maand is er nog bij otto dat je dan mag achteraf betallen dank je wel otto de winkel waar je 24 uur per dag te recht kan om te schope gerard van dijkhuizen

Saskia Spithoven 14-12-2022

Duidelijke plaatjes en omschrijving van de artikelen.
retourneren gaat ook perfect.
Enige nadeel is dat de levering soms 4 dagen duurt.
Verder helemaal prima

Frits 13-12-2022

Snelle service, goede spullen, makkelijk bestellen en indien niet het gewenste/verwachte artikel eenvoudig retourneren.

Monique 11-12-2022

Duidelijke site om online te shoppen, vaak leuke aanbiedingen en goede kwaliteit producten qua kleding maar ook bv meubels. En fijne levertijden.

Frida. 10-12-2022

Prima artikelen en service.Het is een fijn bedrijf.Producten zijn van prima kwaliteit.Bij problemen helpen ze perfect en vriendelijk aan de telefoon.Alles wordt opgelost.

antsje feenstra 10-12-2022

ik vind de shop zeer flexibel en leuk om te shoppen mooie kleding en producten, waar wij thuis nog steeds veel plezier van hebben, flexibel in de zin van, op je eigen manier kunnen betalen, alles ziet er goed uit wat je thuis gestuurd krijgt kwalitatieve producten, de otto is een fijne app om op je telefoon te hebben ,ik maak daar dan ook zeer vaak gebruik van,ook het veelzijdige assortiment maakt het leuk om er te winkelen.

ik ben een tevreden klant.

Familie Vriens 08-12-2022

Otto krijgt van ons een 10!
Zonder twijfel, geen misschien.
Een uitgebreide artikelen keuze,
en dat bevalt ons reuze!
De website van Otto werkt makkelijk en snel
Prima informatie, dus ik zou zeggen: bestel!!
De verzending is verzorgd en op tijd....
Nee, van Otto krijg je geen spijt!

Corine 08-12-2022

De app is makkelijk en er is veel keus. 1 nadeel prijzen kloppen niet. Ik zie iets en dat kost €30, 28. En in het winkelmandje moet ik ineens €35, 95 betalen. Beetje misleidend. Ik heb het artikel wel besteld maar hierdoor niet verder gewinkeld. Jammer.

Fiona 06-12-2022

Een aantal weken geleden heb ik een bed besteld. De titel van het product is: Lüttenhütt Slaapbank Tipo uitstekende verwerking, ruimtebesparend, met rolbodem. Op 11 van de 16 afbeeldingen zie je een tweede slaapgelegenheid wat je onder het bed kan rollen. Na levering zat de tweede slaapgelegenheid er niet bij. Ik heb gebeld met de klantenservice en duidelijk uitgelegd dat het gedeelte wat je onder het bed kan schuiven mist. Ik kon kiezen uit een korting, het geleverde bed retour sturen of het onderdeel nabestellen. Ik koos voor het laatste. Het zou 3 weken duren. Na 3 weken weer gebeld dat ik nog niets had ontvangen. De dame zei dat het 4 weken kon duren en vroeg mij nog even geduld te hebben. Dus weer gewacht. Na meer dan 4 weken gewacht te hebben maar weer gebeld aangezien ik nog steeds niks ontvangen had. De termijn was verstreken zei de dame van de klantenservice en het onderdeel werd opnieuw besteld. Een dag daarna werd er een lattenbodem geleverd. Niet het onderdeel wat ik bedoelde en ik belde weer. De dame vroeg mij een mail te sturen en met foto’s uit te leggen om welk onderdeel het ging. Dat heb ik gedaan en toen kreeg ik het antwoord dat ik de tweede slaapgelegenheid er los bij moet bestellen! Naast dat ik de productpagina ZEER misleidend vind hebben ze mij weken laten wachten voor niks!
In mijn beleving is de rolbodem de bedlade (zoals zij de tweede slaapgelegenheid noemen) maar later blijkt dat volgens Otto dat de lattenbodem is. Het enige waaruit blijkt dat het gedeelte apart besteld moet worden is 1 klein zinnetje bijna helemaal onderaan de pagina wat je pas ziet nadat je op meer informatie hebt geklikt. Daarnaast is op 11 van de 16 foto’s de bedlade te zien. Er staat in de titel ruimtebesparend maar zonder de bedlade is er niks ruimtebesparends aan! Ook staat er bij lattenbodem: rol rooster en later in de tekst weer lattenrol. Hoeveel benamingen kan je een lattenbodem geven. Otto zegt op mijn laatste mail de teleurstelling te begrijpen maar bied alleen gratis verzenden aan als ik de bedlade wil bestellen. Dat ga ik natuurlijk niet doen voor €128,99.
Als je het mij vraagt is het gewoon hun intentie om zo’n misleidende productpagina te maken en je te laten denken dat je de bedlade erbij krijgt. NOOIT meer Otto voor mij!

Jolijn Hendriks 06-12-2022

Lang gezocht , maar bij Otto gevonden, een heerlijke warm nachthemd voor deze koude nachten.
Veel keus en variatie, dat brengt Otto bij mij in de gratie.

Nel 05-12-2022

Otto heeft een overzichtelijke webshop en de kleding/zwem badpakken zijn van goede kwaliteit.
Snelle levering en diverse keuzes van betalingsmiddelen.

Anne 04-12-2022

Makkelijk bestellen
De mogelijkheid om achteraf te betalen of te retourneren.

Renate Alberts 04-12-2022

Ik wilde graag laarzen hebben met riempjes of andere 'versiering' ter hoogte van de enkel. Eerlijk gezegd was het niet bij me opgekomen om bij Otto te kijken, maar bij de zoekresultaten kwamen heel veel laarzen naar voren die bij Otto te koop zijn. Even rondgekeken. Wat een keuze. Ik heb dan ook precies de laarzen gevonden die ik zocht. En helemaal niet duur. Ik ben een blije consument en kan niet wachten tot ik er op ga lopen. Otto bedankt!

Maria 02-12-2022

Het zal wellicht iets zijn dat voor alle apps waarbij je kleding kan kopen geldt, maar ik vind het storend dat je niet alle artikelen te zien krijgt die in een gekozen categorie vallen.
Verder een prima app en gebruiksvriendelijk

T.Kalksma 01-12-2022

Ik vind deze shop,heel erg fijn,om dat makkelijk alles te vinden is.Alles erg duidelijk.Ik kies al tig jaren voor deze shop.Zou geen andere willen,en slaag altijd.De gebruiksvriendelijkheid is helemaal top..Ik kan niets anders zeggen,voor mij geen andere shop dan Otto.Mijn leverring moet nog plaatsvinden,maar dat komt helemaal goed.Mijn ervaring is een hele snelle levering.

Leentje 30-11-2022

OTTO is niet de goedkoopste website voor "producten om te dragen", maar de kwaliteit is altijd uitstekend. "Producten om te dragen" die ik hier koop gaan lang mee en blijven ook mooi. Deze "producten om te dragen" geven een luxe uitstraling en dragen heel prettig. Ik heb gauw allergische reacties, maar niet met "producten om te dragen" die ik bij OTTO koop.

Mich 30-11-2022

Super service. De prijs tussen het afrekenen en de prijs op de site klopte niet er zat 100 € verschil in. Ik heb het produkt voor de goedkoopste prijs gekregen. Top!

Danith 29-11-2022

Ik koop nooit meer iets bij OTTO.

Bikini besteld, maarliefst 2x het foute broekje toegestuurd gekregen.
Meerdere mails om dat uit te leggen werd steeds fout begrepen. Mensen zouden me terugbellen, maar werd herhaaldelijk niet gedaan.
Uiteindelijk het goede bikini broekje ontvangen, maar nog extra moeten betalen voor de geretourneerde bikinibroekjes (die ik niet had besteld), omdat ik het retourbewijs niet meer had en er daar blijkbaar iets fout is gegaan met de registratie.
Ook hierover herhaaldelijk gemaild en gebeld, zou opnieuw contact met me worden opgenomen wat ook niet gebeurde.
Ik ben het inmiddels zat.

Sjaal 29-11-2022

Ik ben blij met mijn aankoop, het product heb ik snel gevonden. Ik heb gebruik gemaakt van de zoekbalk. Artikelnaam en kleur ingetoetst en klaar

Gbos 28-11-2022

Fantastische service en ook bij problemen met een artikel . vriendelijke klantenservice
De website vind ik beetje traag vaak vooral dat je moet wachten als je filters wil instellen

Annemarie 28-11-2022

Eerlijk transparant bedrijf bestel hier al zeker 20 jaar!

Nooit problemen gehad goeie service...klanten service staan je vriendelijk te woord en geduldig.

En gaan zo ver dat als er wat is dat je tevreden ophangt.