Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

jose 19-10-2020

Dag het is weer even geleden dat ik besteld heb dat komt omdat mijn laatste levering niet op tijd was zoals aan gegeven .
maar ik keer terug omdat ik schoenen zocht en omdat ik het fijn vond dat jullie mij te gemoed kwamen met een korting waar ik graag gebruik van maak
goeie geesten keren altijd terug fijn dat ik kon vingen wat ik wensten
mvgroetjes jose

JW 18-10-2020

Ruime keuze , voor een ieder wat wils. Redelijke prijzen en degelijke kwaliteit.

Yvon Twaalfhoven 17-10-2020

Lekker veel keus, Het voelt als winkelen maar dan thuis. Dat is nu juist tijdens de corona ideaal. Heb al een s wat besteld en dat werd prima op tijd bezorgt. Dat was
op mijn vorige adres.

A. van Elk 17-10-2020

prettige website, alles duidelijk. fijn om meteen te horen dat iets niet leverbaar is en wanneer bepaalde producten aankomen (met vertraging). dat is beter dan dit achteraf te horen.

Lia 16-10-2020

Heel tevreden met de webshop van Otto. Ik bestel echt niet elke maand iets, maar Otto springt er voor mij echt uit boven andere webshops. Mooie goede producten . Voor lingerie ga ik echt niet ergens anders heen. Goede service. Netjes excuses voor te late levering. Ik blijf beslist klant.

Nico 16-10-2020

Zeer lange levertijd, defect geleverd.
Na 6 maanden nog steeds geen oplossing.
Loze toezeggingen.
Slecht systeem met een zgn. Klantenrekening.

Stonie 15-10-2020

Duidelijke en prima productomschrijving en klantenservice is zeer snel bereikbaar + behulpzaam !!
Thuislevering is erg goed

Tiny 14-10-2020

Een fijne winkel. Voor elke prijsklasse kan je mooie kleren kopen. Ook een goede service.

Jeanne 14-10-2020

Ik koop erg graag bij Otto, de site is gebruiksvriendelijk, de artikelen zijn van goede kwaliteit.
En een goede prijs/kwaliteit verhouding.
De service is ook goed.

Mandy 13-10-2020

Duidelijke, overzichtelijke website met veel mogelijkheden tot filteren van producten.
Snelle levering en eventuele retouren gaan eenvoudig weer terug!

Sylvia 13-10-2020

Veel keuze, ook grotere kleding maten. Wel jammer dat als je een grotere maat hebt dat de prijs omhoog gaat.

Karel 13-10-2020

Beste winkel ooit als ik achter af doe betalen kan gewoon plus betaling super netjes echt toppers

taoufik el morabet 13-10-2020

ik heb voor otto gekozen, omdat het een betrouwbare website is. wat mij hier het meest aantrekt is de hoeveelheid assortiment die otto.nl heeft.

Zeer zeker aanbevelen. 11-10-2020

Ik geef een 8 voor het gemak voor deze site. Het bestellen ging voor een digibeet zoals ik ben zeer goed. Nu nog het product ontvangen. Kan toch haast niet mis gaan.

Marianne 11-10-2020

Goede service en snelle levering. Lekkr dat er zoveel merken te verkrijgen zijn

Mariëlla 11-10-2020

Hoewel er nogal wat mis ging met mijn bestelling en die uiteindelijk zelfs helemaal niet doorging, was de follow up uitstekend. Goede service, brief met excuses, een chocoladereep en een kortingbon voor een volgende aankoop. Otto en ik zijn weer vrienden.

Mireille 10-10-2020

Een handige online shop voor zeer drukke mensen die van hun thuis graag een comfort plek maken. Liefdevol gestyled qua aanbod. Direct kopen, annuleren kan zonder problemen. Soms een klushulp nodig. Geeft niet. Maakt contact in deze tijd nuttig en positief. Maandelijks betaald, zodat je er ook niet failliet aan gaat. Heerlijk gewinkeld. Ben nu bijna klaar maar zou het zo weer willen doen!!

M-P de Bonte 09-10-2020

deze online winkel heeft een mooie prijs kwaliteit verhouding. de levering is gemakkelijk net als het betalen

09-10-2020

Van te voren wordt aangegeven dat je achteraf kunt betalen, maar uiteindelijk kun je alleen maar via ideal betalen. Ook geen creditcard betaling mogelijk. Raar voor een webshop van dit formaat.

AMOR 09-10-2020

Top geweldige kleding. Mijn stil. Veel jaren klant bij Otto. Top en echt aanraden.

Joke 09-10-2020

Had 2 bestellingen gedaan en nadat ik gebeld werd het tot 1 bestelling teruggebracht. Heel snel geregeld. Top

Avci 09-10-2020

Duidelijke site met goede overzichtelijke foto's, functie: achteraf betalen, zeer fijn als er nog twijfels zijn over de juiste maat van kleding/schoenen.

Mark 09-10-2020

Beste Otto,

bij deze een positieve beoordeling.

Tussen bestellen en ontvangst iets mis gegaan.
Toen der tijd al netjes opgelost.
Na aantal maanden no een extra excuus cadeautje.

Vriendelijk bedankt.

Jana 08-10-2020

Very pro-customer service and very wide choice. I had ordered several household items (curtains, net-curtains, rails and hooks), it was just as stated on the photos. Some items were very delayed, so I received free postage, chocolate and discount code, which I eventually used for shopping clothes of some of my fav brands. I wish that the website is in English for the expats to use as well and that there are more eco friendly, vegan, bio and fairtrade brands included in the shop too.

Aydogan 08-10-2020

Heel overzichtelijk en makkelijk een product te vinden, info staat er goed op. Mooie site en app om makkelijk spullen te vinden en te bestellen.