Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Priscilla 12-08-2021

Zeer teleurstellende ervaring. Lang gewacht op een bank die lelijk blijkt te zijn, kleur komt niet overeen met foto. Zit ook vreselijk. Klantenservice weigert mee te denken in oplossing. Zelfs omruilen voor andere kleur kan niet. Slechte recensie plaatsen op otto website lukt niet, wordt niet geplaatst. AFRADER!

Sadaf 11-08-2021

Door Otto leven is mooiere en kleurige:)
bovendien beste kwaliteit voor beste prijzen:)

Albena Kolarska 11-08-2021

Na een korte pauze ging ik terug naar Otto! De enige uitweg uit mijn moeilijke financiële situatie! Ik heb al een grote en mooie tv, dankzij Otto! Bedankt Otto! Zoals altijd ben jij nummer één! Gewoon TOP!

Jasmina 11-08-2021

Verschrikkelijk, zware afrader!
Ik heb 5 maanden geleden een bestelling geplaatst en niets binnen gekregen. In de tussen tijd heb ik een stuk of 5 keer gebeld en kreeg ik steeds weer te horen dat mijn bestelling onderweg is. Ik bel zojuist voor de zoveelste keer om te kijken waar mijn bestelling blijft en ik krijg van de dame aan de telefoon te horen dat haar collega’s niet eerlijk zijn geweest en dat er helemaal niets is verzonden.
Wat gênant, nooit meer dat ik wat bij otto bestel dus.

Bergje 11-08-2021

Ik bestel met enige regelmaat kleding. De kwaliteit is goed.
Enige aandachtspunt is de bezorging en de afhandeling van retouren. De bezorgtijd is vaak lang en de berichtgeving hieromtrent onvoldoende en regelmatig komt het voor dat een geretourneerd pakket niet afgehandeld wordt. Retourbewijs bewaren dus!

Lami 11-08-2021

Lekker digitaal shoppen en thuis op je gemak passen! Een grote keuze in artikelen en maten, navigeren op de site is gemakkelijk, doordatje de filters aan kunt passen. De levertijd wordt vermeld, vind je de levertijd te lang duren, dan heb je voldoende keuze uit de andere artikelen om iets anders te kiezen.

Annet 10-08-2021

Bij Otto kan ik heel gemakkelijk precies vinden wat ik zoek. Het gebeurt heel vaak dat ik bij Otto precies vind wat anderen net niet in het assortiment hebben. Het assortiment is ongelooflijk breed en heeft voor elke leeftijdscategorie echt veel keus. De site is zeer gebruiksvriendelijk en, nadat je je keus voor een artikel hebt gemaakt, is het aantal te doorlopen pagina's altijd acceptabel (je hoeft dus nooit door 100 pagina's met het aanbod heen).

Anoniem 10-08-2021

Op Otto is het erg lastig zoeken doordat je weinig criteria kunt selecteren. Ik zoek daarom niet op Otto. Koop er alleen als ik via Google toevallig iets bij Otto tegenkom wat ik zoek. Ik koop ook niet graag bij Otto. De levertijd is onduidelijk en meestal lang en retouren duren soms absurd lang voordat ze worden verwerkt, waardoor je ondertussen al aanmaningen krijgt. Dat vind ik ontzettend vervelend. Bovendien betaal je dan ook nog altijd verzend- of retourkosten. Otto heeft soms goede aanbiedingen maar al met al koop ik liever ergens anders.

Joke kastermans 10-08-2021

Een geweldige firma,vluggen levering.prachtig materiaal.ben er heel erg tevreden mee.

Jacqueline 09-08-2021

Een duidelijke en overzichtelijke shop met ruime keuze en handige filters, de reviews helpen om makkelijker een keuze te maken.
Het bestelproces is héél makkelijk.
Nu al benieuwd naar mijn bestelling.

Luuk 09-08-2021

Handig, vlot, duidelijk! Alles wat we zochten, in dit geval een nieuwe slaapkamer, hadden we snel gevonden!

Janssen 09-08-2021

Nog stééds geen product ontvangen!!!

Talloze telefoontjes met de klantenservice die met totaal de verkeerde informatie komen. Zelfs wanneer een speciale afdeling van otto contact opneemt met mij als consument nog steeds géén product ontvangen.

Het product is zogenaamd “aangemeld” bij het vervoersbedrijf maar nog niet “verstuurd” door otto. Die status heeft het al 1,5e week?!

Zo dwingen ze alsnog 3-4 weken levertijd af in plaats van de beloofde 3-5 dagen. Diep en dieptriest.

Twan 08-08-2021

Makkelijk besteld, 5 euro korting omdat ik een nieuwe klant was. Binnen 3 dagen ontvangen

Yvonne 05-08-2021

Gemakkelijk, toegankelijk, ruim aanbod. Betaling werkt prima, ben benieuwd naar kwaliteit van de aankopen.

Hennie 04-08-2021

Wat ik bestel kleding of bankstel ben er zeer tevreden mee.Mooie aantrekkelijke prijzen en nooit problemen om retour te doen.Otto mag mij als goede klant beschouwen.Top.

Ria 04-08-2021

Goede service. Zeer vriendelijk bij telefonisch contact.
Afhandeling verloopt mijns inziens goed.

Corine 04-08-2021

Fijne webshop, betrouwbaar en duidelijk. Broek en jurkje besteld, snel in huis. Topshop wat mij betreft!

Tonny 03-08-2021

Snel bestellen en gemakkelijk betalen, goede keuze en nog eens kortingen erbij.

N 03-08-2021

Product besteld. Schriftelijk bevestigd 3-5 dagen levertijd.

Vervolgens betaal ik, daarna hoor ik een week niets. Wanneer ik zélf bel blijkt t 3 weken levertijd te worden?!

Zogenaamd omdat het nog gemaakt moet worden, niet eens iets gehoord van Otto. Als ik mn geld terug wil duurt t minimaal nog een week voordat ook dat geregeld is. Onprofessioneel, bureaucratisch en vooral heel triest.

Keet 03-08-2021

Korting 20% holiday werkt niet. Altijd vrachtkosten. Altijd vooruitbetaling, geen achteraf betalen.

Ivana 02-08-2021

Verry good and profesional. I am so happy with Otto. Deliver on time. You can pay in installments and they are fast with check and answers, You dont have to wait long. Good job Otto

Engel 02-08-2021

Ik zie al ruim een half jaar een kapstokmeubel bij otto staan en zolang wil ik het ook al hebben. Ik wachtte tevergeefs op een aanbieding omdat het redelijk aan de prijs is. Er staat nu 'sale' , maar deze prijs was al die tijd hetzelfde, helaas. Ook vind ik het een beetje vreemd dat ik op zo'n bedrag nog verzendkosten moet gaan betalen.
De kast zelf past precies in mijn gang en ik vind het ook erg mooi. Otto heeft wel kwaliteitsproducten.

Landry therese 01-08-2021

Ik shop al zeker bijna een jaar bij Otto en nog steest tevreden, ook de betalings mogelijkheden vind ik top hoe ze ten werk gaan en ze hebben super leuke dingen voor alles wat je maar wilt:)

G.derk 01-08-2021

Ik shop graag bij Otto, best wel een groot assortiment dus ik slaag altijd wel. Bestellen is met een aantal drukken op de muis geregeld.

Cees van Doorn 31-07-2021

Op zaterdag wil ik een cadeautje voor mijn kleindochter bestellen. Ik woon in Dronten, zij in Delft. Dat kan op een ander dan mijn adres bezorgd worden, zegt een medewerkster. Levrtijd 2 tot 4 werkdagen. Oei, mijn kleindochter wordt WOENSDAG 9 jaar. Ik overleg met de moeder, mijn schoondochter dus. Die vindt het niet zo erg, als het te laat komt. Ik weer bellen . Andere medewerkster. Nee, dat kan niet op een ander adres bezorgd worden… Starre Otto, zo prijs je jezelf de markt uit. Kijk eens hoe andere bedrijven het doen in 2021. Otto, je leeft nog in de zestiger jaren.