Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Jetty van Klaveren 07-07-2021

Ruim assortiment, prijzen zijn zeer aantrekkelijk, en de service is TOP!
Zeker aan te bevelen!

Ria 07-07-2021

Speciaal voor mijn man omdat Otto heel veel heeft voor grote maten. Wij zijn hier zeer tevreden over. Ook voor mij zelf leuke dingen.

Wilma Sieben-Bruinsma 06-07-2021

Ik ben al heel lang klant bij Otto en het bevalt mij prima , goed materiaal ook apperatuur (keuken) etc kleding ook heel goed beste aanbiedingen !! Gewoon goed ! Vandaag een Broek besteld die er goed uit zag , zal ook goed zijn de beschrijving zegt steeds genoeg van het artikel...

E versteeg 04-07-2021

ik vind het heel duidelijk en makkelijk producten te vinden deze op de website. Met vriendelijke groet, E.Versteeg

elly 03-07-2021

mooie bij de tijdse mode en vlotte levering.zoekt u iets bij heine kunt u voor alle leeftijden terecht

Lucia 03-07-2021

Winkelen bij Otto doe ik al jaren en bevalt goed, als ik iets heb aangeschaft wat niet helemaal bevalt is retourneren geen enkel probleem met het bijgevoegde retourformulier en adressticker. Ik koop er hoofdzakelijk kleding en daar is ruime keuze in, de bezorging klopt altijd zoals aangegeven, ik vind het een goede webshop.

Marjolijn 03-07-2021

Ik koop al jaren mijn kleding meestal via Otto. De site is gebruiksvriendelijk, de kleding is bijna altijd van goede kwaliteit, het terugsturen en daaraan gekoppeld de terugbetaling verloopt makkelijk en zonder problemen.

MoniqueL 03-07-2021

Een hele fijne online winkel met o.a. actuele mode items voor hem en haar. Doordat je verschillende filters kunt gebruiken kun je gemakkelijk vinden waarna je op zoek bent en blijft het een overzichtelijk geheel. En dat alles zonder dat je fysiek naar een winkel toe hoeft te gaan.

The Nu Shopper 30-06-2021

Mijn vorige was bestelling was echt top geleverd aan huis, nu heb ik een bestelling gedaan via een afhaalpunt, als de kwaliteitsgoederen net zo top geleverd worden, kan ik een uitmuntende review geven van OTTO.

ed boutkan 30-06-2021

Vaste klanten bij Otto en vaak ook nog eens een herhaling van artikelen die we eerder besteld hebben en waar we zo blij mee zijn dat we er iedere keer op terug komen. Bijkomend voordeel dat er vaak korting acties zijn.
Blij met Otto.

Lucresia Beatrice Albertsz 30-06-2021

Vanaf 1987 klant
Altijd tevreden klant
Kwalitatief producten
Professioneel
Klant gericht

wesdorp 29-06-2021

Makkelijk, snel en goede voorwaarden oftewel duidelijk. kan het iedereen die het ... en niet de deur uit kan, aanbevelen

Emmie 29-06-2021

Sinds kort bestel ik mijn kleding via Otto, omdat ik via deze website prettig kan winkelen. De merken die Otto biedt zijn zeer goed van kwaliteit en er zijn -zeker nu- veel aantrekkelijke aanbiedingen. Het contact dat ik had met de klantenservice verliep ook prettig en de dame heeft mijn vraag prima kunnen beantwoorden. Het voelt goed om klant te zijn bij Otto!

Lindsey 28-06-2021

Het is altijd heel makkelijk om bij Otto te bestellen. De producten zijn altijd heel netjes verpakt en van goede kwaliteit. Daarbij bezorgen ze altijd heel snel, een tevreden klant hier.

Ohello 28-06-2021

Veel keuze, snelle levering. Duidelijke website waar makkelijk alles te vinden is

Heerlijk relaxed winkelen 28-06-2021

OTTO Website is duidelijk en overzichtelijk.
De artikelen, die ik wilde, waren ALTIJD snel te vinden.
De klantvriendelijkheid van de medewerkers is ECHT te prijzen.
Correct en oplossinsgericht stonden en staan ze mij, indien nodig, te woord.
De kleding past mij, 1.55 "kort" en ahum overgewichtig ALTIJD PERFECT.
De strandjurk + badpak, die ik totnutoe het meest recent aangeschaft heb, bevallen GEWELDIG.
Ik draag nooit jurken, maar heb deze gekocht om over mijn badpak te dragen !
Goedgekeurd door mijn nichtje van 7

Jolanda 27-06-2021

De prijs/kwaliteit verhouding klopt bij Otto. Voordeel is ook dat je kunt kiezen voor achteraf betalen. Dat is toch handiger als je iets wilt retourneren. Je hoeft dan niet te wachten tot je geld wordt teruggestort. Want je betaalt pas als je het artikel wilt houden.

Ria 26-06-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site. Helder, duidelijk, snel vindbare artikelen.

Geïrriteerd 26-06-2021

Ik koop nooit meer wat bij Otto, ik had er een vest gekocht, en weer retour gestuurd omdat het te klein was. Alleen is retour nooit verwerkt. Helaas heb ik het verzendbewijs niet meer, en krijg ik dus niks terug. Standaard antwoord, niet meedenken of wat dan ook. Dat heb ik echt nog nooit eerder meegemaakt en ik heb aardig wat online besteld in mijn leven. Ik koop 1 keer wat bij Otto en het gaat mis.. 50 euro (!!!) gewoon weggegooid. Dan had ik nog liever iemand anders er blij mee gemaakt. Nooit meer Otto voor mij dus.

Johanna 24-06-2021

Ik heb de artikelen altijd op tijd gekregen goed ingepakt en keurig bezorgd ik vind Otto ook klantvriendelijk ik had een bank besteld en daar kleurstaaltjes voor aangevraagd door de Corona kwamen de staaltjes laat dus de kleur die ik gekozen had was niet de goede mailtje gestuurd en was geen probleem om over te gaan op andere kleur goed service en mooi materiaal

Vd Berg 23-06-2021

Op 31 maart werd er een lente laarsje besteld. Bij de bestelling stond een levertijd van 3 weken. Half mei hebben wij contact gezocht met de klantenservice. Deze vertelde ons dat de bestelling binnen uiterlijk een week geleverd zou worden. Vandaag 23 juni nog steeds niet ontvangen. Weer contact gezocht. Er werd wederom een week belooft. Het bedrijf heeft ons geen enkele keer benaderd en kon nu ook geen compensatie geven.

Als het bedrijf met ons contact had opgenomen ivm de extreme overschrijding van levertijd en een eventuele compensatie had aangeboden hadden ze een 10 gekregen. Nu een 1.

Frappant is wanneer je op de site kijkt het laarsje nog steeds aangeboden wordt met een levertijd van 3 weken.

LIa 22-06-2021

De kleding is leuk en goed geprijsd, goede service. Ook het aanbod is divers en anders dan het winkelaanbod in de steden.

Jeanet 21-06-2021

Super winkel altijd alles op voorraad en de levering super snel en als er iets niet op voorraad is duidelijke uitleg en er wordt met je mee gedacht voor een oplossing.

Van Keulen 21-06-2021

Mijn gemiddelde ervaring (verdeeld over meerdere aankopen!) is dat Otto goed functioneert. De zoekfunctie werkt goed, afspraken worden nagekomen, producten zijn correct beschreven.

Harm 20-06-2021

Shopervaring is prima. Site is gebruikersvriendelijk en duidelijk. Via de mail wordt je van de acties op de hoogte gehouden, want het is leuk om met een kortingscode te shoppen.