Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

marieke 24-09-2022

heel makkelijk om te bestellen, achteraf betalen altijd fijn en ruime keuze.

Jolanda 23-09-2022

Ruime keuze in bad lakens met mooie motieven voor de kleinkinderen. Goede zoekmogelijkheden.

C.G 23-09-2022

Bij aanbieding altijd de juiste prijs . Duidelijke site en ruime keuze ,Kan altijd slagen voor de goedkoopste prijs zeker bij merk kleding

MARLIES 23-09-2022

Heel netjes met bestellen, afleveren en retourzendingen.
Meerdere bestellingen gedaan bij Otto en super tevreden.

May68 21-09-2022

Fijne webshop met een ander aanbod dan in de Nederlandse winkelfillialen ligt. Is daarom niet de volgende dag in huis, maar ik vind dat niet erg. De app werkt wat traag of heeft de neiging om vast te lopen, maar via internet gaat het beter. De keuzemogelijkheden zijn breed, en ondanks de tips is het een blijvertje wat mij betreft.

Peter Belavari 21-09-2022

Ik vertrouw op OTTO ! Ze zijn overal goed in! Ze houden altijd wat ze beloven!

Mandy 20-09-2022

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met online bestellen als bij OTTO.
Omdat jullie het nog durven om mij herinneringen te sturen voor een enquête over mijn tevredenheid, hier mijn verhaal.

Ik bestelde een servies set die binnen een bepaalde termijn zou worden geleverd. De volgende zaken gingen fout:
* Het zou niet op tijd worden geleverd
* Ik kreeg geen informatie over het zogenaamde bezorg moment enkel een verzoek om de geleverde goederen te betalen, die nooit aan waren gekomen.
* Het aflever adres waar het zou zijn bezorgd was een ander aflever adres dan ik had aangegeven waarop er bezorgd had moeten worden

Na contact met de klantenservice opnieuw de bestelling geplaatst, waar ik te horen kreeg dat ik alsnog de rekening moest voldoen omdat er eerst een onderzoek plaats moest vinden wat er mis was gegaan waarvoor ik zaken moest aanleveren. Jullie bezorgen iets niet, het komt niet aan, ik zit zonder product en met gezeik en vervolgens maken jullie daar mijn probleem van. Daar was ik het al absoluut niet mee eens!

De tweede bestelling:
* Werd later geleverd dan aangegeven
* Werd WEDEROM aan het verkeerde adres gestuurd, terwijl ik dat bij jullie klantenservice nog duidelijk had aangegeven en het veranderd zou worden.
* Het product was beschadigd.

Die heb ik dan ook direct terug gestuurd.

Vervolgens komt dat product niet op de juiste wijze bij jullie binnen en is dat wederom mijn probleem.

Ik heb uiteindelijk op 5 verschillende momenten in totaal 2 uur met jullie klantenservice aan de telefoon gehangen. Een ingevuld formulier aangeleverd, mijn verzendbewijs aangeleverd, 3 maal gechat met jullie klantenservice.

Pas na al die moeite en ongeveer 3 maanden tijd die was verstreken kreeg ik bericht dat ik geen rekeningen meer hoefde te verwachten en dat het aan jullie zijde opgelost werd.

Ik ben een klant, die enkel een servies set wilde bestellen, die binnen twee dagen zou worden geleverd en uiteindelijk is dit mijn ervaring. Jullie begrijpen dat ik nooit en te nimmer meer bij Otto bestel en dit nooit aanraad aan anderen.

Mijn advies zou zijn om:
* Te zorgen dat jullie bezorg en ontvangst administratie beter op orde brengen
* Het probleem van jullie fouten niet bij de klant neerleggen

Marit 20-09-2022

Super fijne webshop. Mooie en goede kwaliteit. Heel veel keus en makkelijk zoeken naar de juiste artikelen.
Snelle levering ook. In 1 woord : fantastisch!

ans 18-09-2022

Duidelijk en voldoende informatie over de artikelen ,en extra fijn als er acties zijn met kortingen in deze dure tijden

Helga 18-09-2022

Ben heel erg tevreden! Altijd goede service! Snel Lieveren,meerdere mogelijkheden om te betalen. Dankjewel!

Ineke 18-09-2022

Ik ben al heel veel jaren klant en koop graag bij Otto. Kleding heeft een goede pasvorm en voldoet aan mijn wensen
Bestel graag via de website die heel overzichtelijk is en alles gemakkelijk kan vinden. Tevens hebben ze een snelle levering

Marcel 17-09-2022

Vandaag klant geworden omdat bij de zoektocht naar een jas op Google OTTO in de eerste lijst stond. Bij bezoek van de website bleek er een btw vrije actie te zijn. Helemaal super.

Maggi 17-09-2022

Winkelen bij Otto is leuk en inspirerend. Vaak kortingscodes, wat het fijn maakt om te kopen. De levering gaat altijd keurig op tijd (duurt altijd een paar dagen); onze Duitse buren hebben toch weer andere merken, dat maakt het juist interessant. Kortom: kun je de deur niet altijd uit om te winkelen: kies dan eens voor OTTO!

Y 16-09-2022

Duidelijke website met ruim assortiment, leuke kortingen/prijzen en goede leveringen

Alaa 16-09-2022

Alles is erg mooi en ook erg snel Ik ben erg blij om met je om te gaan Dank je

Miriam 15-09-2022

Kijk al lang uit naar deze sweater van lascana, mooue kleur, goede kwaliteit. Met de btwvrije dagen voor een leuke prijs deze sweater gekocht.

Fer Nijssen 14-09-2022

Altijd eerlijk en goed winkelen met veel mogelijkheden om te betalen..Ruim assortiment ..En communicatie met klantenservice is ook uitstekend

Alina 14-09-2022

Ik kies deze winkel omdat deze betrouwbaar, serieus is en alles heeft wat ik wil.

MMCJ 13-09-2022

Deze 81-jarige had geen moeite om de bestellingen te plaatsen.
Zelfs de kortingscode was makkelijk te vinden en...te onthouden!
Veel keuzes in artikel dat ik wilde kopen.
In één woord: OTTO, geweldig!

Amber v 11-09-2022

Prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Heb hier al verschillende artikelen aangeschaft en altijd tevreden. Enigste minpunt is de meubels die in elkaar zitten met heeeeel veeel schroefjes en plugjes. Hierdoor is het natuurlijk wel degelijk

tevreden klant 11-09-2022

Enorm grote keuze in allerlei prijsklassen. Zeer eenvoudige en overzichtelijke sites. Betaling achteraf is erg plezierig. Goede kwaliteit van artikelen.

Wik 11-09-2022

Goede kwaliteit producten. Goede communicatie over levering. Makkelijk retoursturen van producten.

Peterd 11-09-2022

Waardebon van 15 procent gekregen. Op de site blijkt iedereen 21 procent korting "btw-vrij" te krijgen. En ik kan maar een bon gebruiken. Waardeloos cadeau dus...

Thea 07-09-2022

Otto shoppen is laag drempelig.
Betrouwbaar, goede service.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

6-11-2022 07-09-2022

De site is overzichtelijk en de filterfuncties doen het perfect. Goede, eerlijke prijzen en veel keuze.