Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 225 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

E.M. de Bruin 04-12-2020

Thank you, appreciate your congratulation and present. I think that OTTO is the best internet market in Europe and always takes care of its clients. I feel sure about dealing with OTTO. Thank you again.

CobyS 03-12-2020

Ruime sortering aan (bad-) kleding; netjes verpakt thuis bezorgd.
Laatst klantenservice gebeld, omdat pakbon niet klopte met inhoud (miste 1 item), maar dit wordt alsnog toegezonden zonder kosten.

RB 02-12-2020

Fijne website omdat je veel filters aan kan zetten. Veel keuze.
Goede maataanduiding.
Zelfs prachtige heren strings voor een mooi prijsje.
Duidelijke en kloppende leveringsinfromatie.
Wel jammer dat als je na pagina 1 een kledingstuk nader bekijkt je altijd weer terug gaat naar pagina 1, het zou fijner zijn om weer terug te gaan naar de pagina waar je aan het kijken bent.

Lesly 02-12-2020

Otto heeft een rustige overzichtelijke winkel, met leuke aanbiedingen.
De service is meer dan fantastisch, retoursturen is geen enkel probleem.
De betalingsopties zijn zeer uitgebreid en klantvriendelijk.

Waarom dan niet geen 10?
De uitstraling van de webwinkel mag voor mij wat vrolijker, de maten mogen wat uitgebreider en de wachttijden aan de telefoon mogen heel veel korter.

Patrick van lierop 01-12-2020

Overzichtelijke pagina, pagina laadt wat traag.
De zoekfunctie o.b.v. broek maat kan wat overzichtelijker maar 33/34 voor broek kon ik alleen kiezen als ik het product al geopend heb.

Nick 01-12-2020

Huishoudelijke apparaten van Otto.nl gehaald super snelle service snel geleverd en super goed materialen ik raad otto aan

analbers 01-12-2020

ruime keuze voor alle laadtijden geschikt, vlotte levering in deze drukke tijden.

Veronique 01-12-2020

Nou heb laatste maand heel veel gekocht goeie kwaliteit goed in gepakt en heb weer besteld dit doe ik alleen bij Otto en heb al m'n vrienden gezegd
top otto

D1 30-11-2020

Fijn duidelijke omschrijving en voordat je in het winkelmandje doet weet je of het op voorraad is. Top service. Hopelijk komt de bestelling ook snel.

Alice 30-11-2020

je MOET een account aanmaken (geen gast account te vinden) en je kunt geen ander afleveradres opgeven. zo raarrrrrr

Sas 29-11-2020

Ik kijk rond en beland meestal hier. Vroeger regelmatig hier besteld ivm grote maten en tegenwoordig ivm de ruime keus en fijne merken

Mary Hommel 29-11-2020

Als vaste klant kan ik anderen gerust het bestellen bij Otto online aanraden.
Eerlijke informatie, eenvoudig te bestellen en ook de bezorging en service is uitstekend te noemen.
De materialen en artikelen zijn zoals beschreven staan in de website. Terug sturen van artkelen en teleurstelling wordt hierdoor voorkomen.

Peter Paul Menning 29-11-2020

Otto is een begrip voor mij en vele mensen met mij. Vroeger als kind uren en uren met het grote boek op schoot samen met m’n ma kleding uitzoeken en elke zomer of winter er weer piccobello bijlopen voor een scherpe prijs.
Tegenwoordig dan via het net maar de uitstekende service en de ongelofelijke grote keuze in aanbod is alleenmaar toegenomen. Voor mij en mijn eigen kinderen tegenwoordig winkel ik nogsteeds graag en veel bij Otto. Alleen als U het niet erg vindt neem ik mijn zoon van 104 kilo (bodybuilder) niet meteen meer gezellig op schoot.

Almere, dhr. Menning

DP K 29-11-2020

Makkelijk shoppen op de site en een groot assortiment om je perfecte item te vinden. Redelijk snelle levering ook.

Ana 28-11-2020

Ik heb voor Otto gekozen omdat er veel keus is. Je kunt makkelijk alles filteren zodat je alleen ziet wat je wil zien hebt.

Lisanne 28-11-2020

Alle spullen worden snel en met zorg ingepakt en bezorgd. De klantenservice is vriendelijk, en de kwaliteit is perfect. Bijna alle artikelen worden snel geleverd.

Marcella 28-11-2020

Zag een mooie jas die afgeprijsd was, wil ik mijn maat invullen, betaal ik gewoon het volle pond, voor alle maten hebben ze verschillende prijzen. maat 44 kost 97 euro, maat 46 kost 111 euro, maat 48 kost 99 euro, en voor maat 50 betaal je de volle pond, 150 euro. Ik heb hier een verklaring voor gevraagd, krijg ik te horen dat dit nou een goed voorbeeld is van de dynamische prijzen die ze hanteren. DYNAMISCHE PRIJZEN??? Ik heb maar even gemeld dat het hier niet om de maten van een tv ging maar van een jas. Toen kreeg ik antwoord dat van de maat 50 nog maar weinig waren, en dat ze daarom de prijs hooghielden. Te idioot voor woorden. Er is volgens mij geen winkel die dit doet.

MdeHeus 27-11-2020

Goede productomschrijvingen, gebruiksvriendelijke site, prima prijzen en top installatieservice!!

Eric 27-11-2020

Ik zocht wat ik vond, iets wat ik nergens ander had gevonden , betaling en bestellen was snel gedaan. Nu wachten op de artikels. Ik hoop dat ze sneller komen dan wat aangegeven staat. Dat zou n extra cadeautje zijn

FAUZIA 27-11-2020

EINDELIJK MIJN DROOMBANK GEVONDEN BIJ OTTO! OVERAL GEKEKEN EN KON NERGENS SLAGEN, VOORTAAN KIJK IK EERST BIJ OTTO! BESPAART MIJ HEEL VEEL TIJD!

Vos 25-11-2020

Ik maak regelmatig gebruik van Otto.nl.
De webshop is eenvoudig in gebruik. Je kunt gemakkelijk zoeken en je zoekselectie prima verkleinen door gebruik te maken van de verschillende filters.
Het aanbod van Otto is zeer uitgebreid en je krijgt een goed beeld van de verschillende artikelen door meerdere foto's. Zelf vind ik het ook altijd prettig om een kledingstuk op een model te zien, zodat je kan zien hoe iets valt.

Opa Jos 25-11-2020

Kortingscode werkte niet. Maar kreeg binnen 2 uur antwoord op mijn vraag. En daarna werkte de korting wel. Was zo dom geweest de regeltjes niet goed te lezen.

Karin 25-11-2020

Fijne en makkelijk en overzichtelijke webshop
Contact met klantenservice erg fijn.
Betaling kan in termijnen ook super.
Hele fijne en goeie producten

Stella 25-11-2020

Overzichtelijk, makkelijke betaalwijze. Leuke modieuze kleding Veel keuze en mooie kleuren.
Redelijke prijzen.

Aad Koevoets 25-11-2020

Een prachtige televisie gekocht voor een hele mooie prijs. Achteraf betalen is ook heel fijn, want dat mag ik doen bij aflevering.