Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 205 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Firat 21-12-2020

veel leuke producten en goede klantenservice.
Helaas kan het soms voorkomen dat je een langere wachttijd hebt door de drukte, maar dat is te begrijpen.

Anneke van Haastert 21-12-2020

De webshop van Otto laat Overduidelijk alle producten zien, Topproducten van goede kwaliteit, Tevredenklanten dat kan niet anders, Opvallen goede service!

Jo 21-12-2020

Fijne website met eerlijke prijzen en een goede service. Structuur is goed, maattabellen in diverse opties.
Levering normaliter op tijd, retouren prima.

Erwin Wijman 20-12-2020

Veel aanbod en duidelijke navigatie dankzij precieze filtermogelijkheden. Ik zocht en kocht een winterjas in de herenafdeling en zo werd ik snel door het aanbod gegidst. Fijne merken ook heeft Otto in huis.

Online Shopper 20-12-2020

Voor mooi, duurzaam en goed geprijsde artikelen, shop je bij OTTO, Bovendien online shoppen gaat geweldig vanuit mijn luie stoel, geen tijd en extra kosten erbij.....Ik raad iedereen, met een kleine of grote budget, kun je bij OTTO alles vinden!

Wout 19-12-2020

Leuk is dat er veel producten op de site staan. Helaas werkt de site op mijn mobiele telefoon erg slecht.

Trudy 18-12-2020

Hele fijne,gemakkelijke en handige site . Alles goed overzichtelijk en artikelen handig te vinden

Patricia Ponce Trujillo 17-12-2020

Het is een makkelijke manier van winkelen door alle diversiteit van producten !
De medewerkers nemen de tijd om de klanten te helpen ,ook bieden zij verschillende mogelijkheden van betaling. De website is heel makkelijk zodat wij klanten kunnen snel vinden wat we zoeken !!

Tineke 16-12-2020

Goed vindbaar wat ik zocht (laarzen). Opvallend veel keuze. Snelle afhandeling betaling en retourzending. Prima service.

saeed 15-12-2020

by accident I found this online shop, I was lucky, the Items were good and the delivering time is very good, as a result I went back and shopped again for more then 1300 euro .

Guus Wesselink 15-12-2020

Otto heeft een prima webshop. Betrouwbaar en met kwalitatief goede producten; het is een vertrouwd adres voor mij als ik goede kwaliteit nodig heb

Lydia 15-12-2020

Fijne website en enorme keus. Zelf je bezorg moment kiezen is ook erg fijn

W. 14-12-2020

Ik vind het een mooie shop met reële prijzen en mooie producten. Verder werkt de site goed!

G.Baljet 14-12-2020

Tevreden zo als altijd, bedankt . Goede en klantvriendelijke medewerkers top.

Sandra Lelieveldt 14-12-2020

Een top website en mogelijkheid tot bestellen, werkt prettig eenvoudig en is erg overzichtelijk en snel!

Dutchie 11-12-2020

Makkelijk het artikel te vinden via de zoekoptie. Ik was op zoek naar een Levis Jeans die niet meer in de Levis winkel te krijgen was.

Natasja 10-12-2020

Ik vind het een mooie winkel met mooie kleding goed kwaliteit en zit erg goed

Deborah 10-12-2020

Otto is echt super, ze geven de kans aan iedereen om iets te kunnen bestellen, als je er financieel eventjes niet uitkomt dan kan je achteraf zelfs in maandelijkse termijnen betalen/ aflossen dit is echt te gek en dus kan iedereen eens wat nieuws kopen ;)
Je hebt uit veel producten de keus, zo kan je iets voor je huisje kopen, sieraden, kleding en nog veel meer! Echt geweldig voor iedereen en ik raad het dus ook iedereen aan!!!

JV 09-12-2020

Lekkere vlotte website met een goed aanbod. Tv besteld van het onbereikbare merk TCL en gelukkig bied Otto deze wel aan.

BoBox 09-12-2020

Misleidende prijzen op de site. Apple HomePod Mini voor 96,50 op de site, deze in de winkelmand gezet en in de winkelmand is deze ineens 154,99
Hierover gebeld en ze zeggen, ja de prijs is net aangepast.

AnneS 09-12-2020

Begin oktober een bestelling gedaan met daarin 4 artikelen. Deze bestelling kon niet in behandeling worden genomen vanwege de leveringscondities van Otto. Navraag gedaan bij de klantenservice; ze wilden een bewijs van inschrijving bij de gemeente en een kopie van mijn ID. Dit vond ik niet passend bij de bestelling dus heb ik deze geannuleerd via de klantenservice, waarvan in schriftelijke bevestiging heb in de desbetreffende chat.

Na de annulering werd deze bestelling op de een of andere manier deels verzonden, ik ontving 3 van de 4 artikelen. Na wederom contact met de klantenservice heb ik de volledige bestelling geretourneerd naar het antwoordnummer.

Vervolgens ontvang ik begin december een mail met daarin een betalingsachterstand voor de bestelling. Otto beweert de retour nooit te hebben ontvangen waarop ik een verzendbewijs verstuur waarin wordt aangegeven dat de retour is bezorgd. Het pakket was 2 kilo volgens het verzendbewijs, volgens Otto is dit gewicht te laag om de 3 artikelen te bevatten en brengt mij alsnog de kosten in rekening.

Na veel heen en weer gemaild te hebben is - je gelooft het niet - het pakket gevonden. Je raadt het al; het pakket zou 1 artikel bevatten terwijl ik 3 artikelen heb geretourneerd.

Ik ben zwaar teleurgesteld in Otto als bedrijf. Ik krijg het idee dat ze me in de maling nemen en het draaien zoals het ze zelf het beste uitkomt; namelijk dat ik een betaling doe. De verantwoordelijkheid van het bovenstaande wordt neergelegd bij de zogenoemde backoffice, waarmee ik uiteraard niet rechtstreeks in contact kan komen. Als klap op de vuurpijl heb ik geen inzicht in ook maar iets, omdat ik na het inloggen alleen de eerder genoemde melding 'de bestelling kan niet in behandeling worden genomen op basis van onze leveringscondities'.

Samenvattend; ik zou dus moeten betalen voor een GEANNULEERDE bestelling die vanwege een administratieve fout van OTTO alsnog is verzonden. Vervolgens is deze VOLLEDIG geretourneerd op instructies van hun eigen klantenservice en zijn zij ZELF de retour kwijtgeraakt. Op het verzendbewijs is namelijk te zien dat deze is bezorgd. Om het zacht uit te drukken; waardeloos!

Mer 08-12-2020

Ik las veel slechte reviews waardoor ik erg bang was om iets te bestellen bij otto maar toch deed ik dat en ben er zeer tevreden mee heb mijn bestelling keurig op tijd gekregen en werd bij vragen goed geholpen door een lieve mevrouw bij spullen die te klein vallen word dat keurig vermeld ik heb zojuist mn 2e bestelling geplaatst en hoop dat het net zo goed gaat als de vorige! Top!

Jojo 08-12-2020

Ben zo tevreden over otto . Regelmatig kijk ik,en wst ook leuk is de vragenlijst en dan ook nog korting.

Petersria 08-12-2020

Via de site van Heine ben ik bij Otto terecht gekomen en ik vind dat ze veel kleding hebben voor de vrouwen van mijn leeftijd. Vandaag een bestelling gekregen, helaas is de broek te groot dus ik heb hem meteen een maatje kleiner besteld. De trui die erbij was daar ben ik erg blij mee.

gerard 08-12-2020

gemakkelijk de artikelen vinden. en leuk sinterklaas cadeau uitzoeken. Gemak dient de mens! ook veel variatie en kleuren. conclusie: gemakkelijke uitgebreide site voor jong en oud!