Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 236 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Leny Sedney 04-02-2019

Ruime keuze en snelle levering Goede kwaliteit
Prettig online winkelen voor elk wat wils

Petcor 04-02-2019

Snelle levering overzichtelijk. genoeg keus. Veel uitzoek. makkelijk inloggen

Simone 04-02-2019

Ruime keuze, snelle levering. Soms twijfel je tussen de maten, bestel je ze in twee maten. Retour sturen is goed en makkelijk geregeld!

Pinklady 04-02-2019

Ik ben al jarenlang klant bij Otto B.V. en ben erg tevreden. De kwaliteit is heel goed en ik vind het assortiment erg hip en van deze tijd zeker als je wat ouder bent en een grote maat hebt. Ik krijg al jarenlang hele leuke complimenten over mijn kleding die veelal bij Otto gekocht is. Onlangs heb ik heerlijk soepel en goed zittende slips gekocht ze zijn zo fijn dat ik er nu extra bijbestel. Verder vind ik het merk Kangaroos hele leuke sweatshirts hebben zeker omdat je er lekker met je duim doorheen kunt en voor nu lekker warm. Ik ben erg tevreden. Enig minpuntje is dat Otto erg prijzig is. Warme groet en succes.

Anke 04-02-2019

Fijne website, de levering ging wel minder snel dan bij andere online winkels.

Wesley 04-02-2019

Deze webshop is gewoon makkelijk met bestellen en betalen en ze verkopen geen praatjes ze doen wat ze vertellen dat is voor mij het belangrijkste.

HJ Louwers 04-02-2019

Jazeker alles op orde, voor mij vooral belangrijk de grote maten heren, ik denk dat Otto de enige leverancier is in Nederland die zonder problemen binnen 3 dagen goede kwaliteit en keurig verpakte maten van XXXL en nog groter kan leveren. Ik ben er heel blij mee.

Christiaan 04-02-2019

ze verkopen echt alles wat ik goed vind het enigste dat jammer is is de levertijd in vergelijking met andere webshops heeft otto.nl relatief langere levertijden. verder ben ik wel tevreden met de winkel

A.J.Pot 04-02-2019

Goed bedrijf en ook goed telefonisch bereikbaar. Altijd goede en snelle levering. Retourzendingen ook snel verwerkt.

Miriam 03-02-2019

Het is fijn om in termijnenen te betalen. En het duurt niet lang voordat je een pakketje binnen krijgt. Ik vind het 1 van de beste webshops.

Sasje 03-02-2019

Goede keuze mogelijkheid en makkelijk en overzichtelijk te vinden.
Goede informatie over de artikelen duidelijke presentatie op de foto’s.
Perfect.

Georgiy 03-02-2019

Mooie producten en top service! Altijd leuke aanbiedingen, ruim assortiment en goed bereikbare internet pagina,

Yorka 03-02-2019

Otto is voor mij een nieuwe manier van online winkelen.
Heb vorige week een leuke kast gekocht en nu wat jeans voor mijn partner.
Eenvoudigweg klikken en klaar.

Judith 03-02-2019

Superfijne T-shirts besteld, prima site, gebruiksvriendelijk, maten klopte goed. Levering verliep goed. Ik bestel weer nieuwe T-shirts omdat ze zo goed bevallen. Vond het ook wel handig dat je achteraf kan betalen.

Nadine 03-02-2019

Ik vind dat jullie leuke artikels hebben en vind steeds mijn keuze
Wat ik spijtig vind, is dat jullie niet in België leveren
gelukkig kan ik via mij zoon die in Dordrecht woont toch aan mijn bestelling geraken maar het is wel een hoop gedoe

Barry 03-02-2019

Op zichzelf prima site, maar raar dat ik via mobiel andere prijzen voor de producten kreeg dan op laptop. Bovendien kreeg ik geen reset van mijn wachtwoord toegezonden zodat ik een nieuwe account moest aanmaken om mijn bestelling te doen, heel irritant

Nur 03-02-2019

Super fijn om te shoppen bij Otto. Alles wordt eerlijk vertelt, dus dat de levering bijv 3 tot 5 dagen kan duren ipv 1 dag. Geen probleem gehad tot nu toe. Zeker aan te raden om hier een bestelling te plaatsen! Je kan ook nog eens achteraf betalen, wat wil je anders! :)

Ans 03-02-2019

Winkelen is en blijft altijd leuk bij Otto. De foto's zijn duidelijk, en een prettige site om voor jong en ouder te shoppen! De prijzen zijn acceptabel, en 't blijft leuk met de koopjes van Otto!!

Janine 03-02-2019

Ik heb al tientallen jaren goede ervaring met OTTO .
Fijn dat de collectie zo uitgebreid is en van vele bekende merken is voorzien.
De website is altijd overzichtelijk ,zodat je alles goed kan bekijken en een keuze kan maken.
Ook niet vergeten ,de mensen die iets minder kunnen besteden ,altijd bij OTTO terecht kunnen komen voor evt .de wasmachine of een ander groot apparaat kapot gaat .
Dat kunnen ze dan in termijnen betalen.
Kortom OTTO er voor iedereen.
Klantenservice altijd vriendelijk,nooit hele lange wachttijden aan de telefoon .
Dank je wel OTTO !!

KC-lover 03-02-2019

Keurige shop met voldoende info over het product. Aangename betaalwijze waardoor je eerder over het product kunt beschikken.
Ik zocht product & kwam hierdoor automatisch op deze shop.
Zeer gebruikersvriendelijke site - ik was namelijk 35 jaar redacteur van informatica documentatie en opleidingshandboeken.
De levering heb nu (3-2-2019) nog niet ontvangen, omdat ik de bestelling daarnet geplaatst heb.

JOKI 03-02-2019

Mooi aanbieding tegengekomen. Ingelogd en besteld. Duidelijke informatie over het artikel en makkelijk het bestelling menu doorlopen.

Cheapie 03-02-2019

Gaastra vest besteld. Keurig binnen termijn geleverd, goed verpakt en voldoet helemaal aan de omschrijving op de website. Ik kan ook ook achteraf betalen.

Roos 03-02-2019

Duidelijke en complete informatie, goede prijzen, snel winkelen, mooie spullen.

Mariska 03-02-2019

Zeer uitgebreid aanbod. Fijn dat kleding ook in extra lang wordt aangeboden. Ik heb altijd goede ervaringen met het winkelen bij Otto.

Thomassen 03-02-2019

Zeer tevreden over Otto.nl. Snelle en goede leveren en als er onverhoopt toch iets niet naar mijn smaak is wordt het zeer netjes afgehandeld.