Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cynthia 03-02-2019

Heel veel keuzes qua merken en maten. Ik vind altijd wel wat ik zoek. Ook de service is goed geregeld. Ik bestel regelmatig en nog nooit een klacht gehad.

Alex Oldenmenger 03-02-2019

Overzichtelijk, snel kunnen vinden wat je wilt. Ook zeer ruime keuze, prima materiaal. Wat wil een mens nog meer. Ken geen andere webshop die zo overzichtelijk is, ruime keuze heeft. Nee van mij een dikke 10. Zeer verdient.

Jacky 03-02-2019

Ik koop heel graag bij Otto.
Ik hoef bijna nooit iets terug te sturen,en moet dit wel komen ze het pakje weer thuis ophalen
Probeer het zelf eens

Lindy 03-02-2019

Super fijne winkel om te bestellen. Enorm veel keus. De bonus tegoeden die je soms krijgt mogen ze direct bij je klantenaccount plaatsen. Nu ben ik weer vergeten deze erbij te plaatsen... misschien een goed idee voor Otto

Lise 03-02-2019

Altijd leuk om bij OTTO te shoppen !
Groot assortiment , heel veel keus , leuke kleding en service is helemaal top !
Ik kijk regelmatig op veel sites maar kies toch voor OTTO !
En een hele grote plus punt : als je ziet iets wat je heel erg bevalt maar vind je het te duur mag je in termijnen betalen !

Cobie Troost 03-02-2019

Ik vind otto een heerlijke online shop.
Ze hebben alles. Zijn snel. Leveren goed en zijn zeer klantvriendelijk als je ze nodig heb.

Koop graag bij jullie webwinkel. En dan varient van kleding tot elektronica

Alexia 03-02-2019

Wide selection of brands makes the website on of my favorite. Interesting discounts as well. However bit diappointed regarding the shipping fee even when you purshase for a high amount of money.

Mandy 03-02-2019

Helaas doe ik een enquête voor 10 euro korting vul ik de code in krijg ik geen 10 euro korting
Dus waarom moet ik hem dan in vullen

Super 03-02-2019

Fijne shop snelle levering goede kwaliteit en service zeker een aanrader uitgebreid assortiment

Petronelleke 02-02-2019

Het is niet zo'n vrolijke reden dat ik voor Otto koos. Inmiddels ben ik op een leeftijd gekomen dat ik regelmatig naar een begrafenis of crematie moet, en daarom wat stemmige kleding op voorraad wil hebben. Bij Otto vond ik een ruime keus in zwarte kleding die daarvoor geschikt is, ook in zomerkwaliteit, dus van meer natuurlijke stoffen zoals katoen en viscose.

Jeanine 02-02-2019

echt een hele mooie en fijne zwembroek ,
hij staat mijn man prachtig .
de maat van mijn man valt tussen de 52/54.
ik had 54/56 gekocht, was zelf nog ietsje te klein maar die heeft hij toch gehouden .
nu heb ik ook nog maar iets groter gekocht maat 56/58 en die zit dan prima.
dus als je een beetje buik hebt zou je beter iets groter kunnen kopen.
de stof ,voering ,met alles tevreden.

S 02-02-2019

Heerlijke side. Er zijn makkelijke keuzes maken wat je zoek en je wil.
Ik ben zeer tevreden!!

Elly Maas 02-02-2019

Kwaliteit en prijs is over het algemeen goed, heb al verschillende artikelen bij Otto gekocht.

loes 02-02-2019

Bij Otto kun je echt alles vinden wat je nodig hebt. Winkelen vanuit je luie stoel wat wil je nog meer.

w luijendijk bravenboer 02-02-2019

Goede kwaliteit en snelle levering, top dus. Pasvorm ook goed, goede maten.
Aanrader voor iedereen

0000000 02-02-2019

overzichtelijk en mooie prijs/kwaliteitverhouding makkelijk bestellen en achteraf betalen zonder extra kosten

Marco Cuppers 02-02-2019

Otto heeft levert prima kwaliteit en heeft een prima service. Otto is van alle gemakken voorzien met een prima website. Ik raad Otto aan aan vrienden en bekenden... TOP!!!

Met vriendelijke groet
Marco Cuppers

Heba Asaad 02-02-2019

Heel goed en mooi dingen
Ik ben zeer tevreden en tevreden over de transacties en aankopen van otto.

Sylvia 02-02-2019

Beste Otto,
Ik vind het een goede en klantvriendelijke website ik heb zelf al veel besteld daarom krijgen jullie een dikke 10+ en hoop dat ik €250 kan winnen en weer wat mooi,s voor me zelf en me kleinzoon kan kopen.

Joke Riemeijer 02-02-2019

Ik ben al heel lang klant van Otto, de kwaliteit van de kleding is zeer hoog, veel keuzes.
ook andere artikelen bijv. huishoudelijk is prima.
de site is duidelijk, door de zoekbalk kom je snel bij de gezochte pagina.
omschrijvingen zijn duidelijk.
de levering komt overeen met de melding hierover.
klantenservice via telefonisch contact is erg prettig.
eigenlijk niks te klagen. ik winkel hier graag.

E 02-02-2019

Overzichtelijk en nooit te duur. En keus uit veel artikelen. Voldoende betaal mogelijkheden.

Paula 02-02-2019

Makkelijk om artikelen te vinden en te bestellen, betalen met ideal en het artikel in 3 dagen in huis.

Nazzal Elfares 01-02-2019

Altijd goeie product, mooie prijs , en goede service , ik advies alle vrinden om van otto te kopen ,want het is makkelijker en meer opties en veel sorten

J.Plasmans 01-02-2019

Je kunt snel vinden wat je zoekt. Maar de zo genaamde kortingen (besaring) die je krijgt doen wat overdreven aan. Verder valt mij op dat de betere artikelen wel aan de prijs zijn. Maar ja kwaliteit heeft nu eenmaal een prijs. Voor het artikel (een wat comfortabele bureau stoel) stak de door mij gekoxen stoel qua prijs en uitvoering met kop en schouders boven andere stoelen uit. Nu maar hopen dat dit bewaarheid wordt.

Annemieke 01-02-2019

Ik vind de zoekfuncties fijn binnen jullie programma. Het aanbod vind ik ruim en gevarieerd zodat er altijd wel wat van je keuze bij zit.
Leuke acties qua korting of verjaardagskorting