Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Luc 04-02-2021

Heel veel keuze en betaalbaar.
Site is heel overzichtelijk👍Prettig ook dat je alles kan bestellen en achteraf betalen.

henny42 04-02-2021

kan alles snel vinden super kortingen
een echte aanrader
top producten snelle

Cherry 03-02-2021

Otto heeft een enorme keuze aan artikelen, goede prijs/kwaliteit. Enige nadeel vind ik het filter; na het instellen van de gewenste filters , “schiet” je steeds terug maar de standaard instellingen. Ook jammer dat er verzendkosten betaald moeten worden.

Margreet Knoope 03-02-2021

Totaal verschillende artikelen in een keer gekocht. Alles is snel besteld al is het nog zo divers.

Julietta 03-02-2021

Otto biedt keuzes te over, met een service op en top,
zo heb je supersnel geshopt.
Je vindt altijd iets van je gading voor een aantrekkelijke prijs,
met optimaal koopplezier als tastbaar bewijs.
Met Otto haal je het beste in huis!!!

tayfun buran 03-02-2021

otto levert pas na 2 maanden en dit na vele tel gesprekken waarbij ik herhaaldelijk aangaf mijn product zsm te ontvangen. Geen oplossing in de tussentijd en geen excuses. Daarnaast slecht bereikbaar. BAGGER!!

Johanna 03-02-2021

Deze shop is heel overzichtelijk, makkelijk in zoeken, mooi aanbod in kleding zowel dames als kinderkleding, mooie merken waardoor best moeilijk om te kiezen.

Gerda 02-02-2021

Otto heeft mooie, betaalbare kleding in grote maten. De kwaliteit en de pasvorm van de kleding is erg goed. De service is goed: de bestelling komt mooi op tijd, de eventuele retouren zijn makkelijk geregeld en snel verwerkt.

Noëlla 02-02-2021

Altijd tevreden over otto!
Soms iets van kleding of dekbedden,
Maar vaak ook meubels.
Tevreden over de service en levering.
Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Hakim 01-02-2021

Ik ben nu al 2 maanden aan het wachten op een televisie die ik besteld heb. Elke keer hoor ik dat hij deze week verstuurd wordt. Echt een ongelofelijk slechte service.

Hermine 01-02-2021

Groot betaalbaar aanbod. Duidelijk foto’s en omschrijving.
Meerdere betaal mogelijkheden.

Sihobahn 01-02-2021

De eerste keer dat ik bestelde was via een vriend omdat hij een brochure had liggen! is al jaren terug, ik heb de vestjes nog!
Wat ik bedoel de spullen zijn van een goed merk, ik koop alleen kleding, ben daar erg tevreden over, je bestelt krijgt het meestal 1 dag later, helaas past niet alles maar ik hoop dat de vandaag bestelde jurk me ook past.
Ik zal Otto zeker aanbevelen vooral om de deversiteit van de merken en de gsranties

Margreet 31-01-2021

Voor mij is de shop duidelijk, overzichtelijk, eenvoudig te vinden en een ruim assortiment. Eenvoudig een keuze te maken in datgene wat ik zocht.

Hanneke Rakhorst-Born 31-01-2021

Duidelijk. Er staan leuke aparte foto's in. De informatie bij het artikel is duidelijk. Erg klantvriendelijk.

M. Bouman 30-01-2021

Prima shop!! Levert altijd op tijd , en goede klantenservice hulp als je toch nog vragen hebt!
Persoonlijk al meerder bestellingen geplaatst en altijd zeer tevreden :D
Super!!

Seyma 28-01-2021

Altijd goede deals en snelle levering. Klantenservice is heel vriendelijk. Al met al zeer tevreden met Otto!

Diana 28-01-2021

Zeer gebruikersvriendelijke site.
Ik shop graag bij Otto, mooie spullen en bepaalde merken die je bij andere site s niet krijgt.

Zeynab 28-01-2021

Hallo.. Dat is de deerde keer dat we van Otto iets bestellen. We hebben een eethoekset gekocht, kledingkast en net een vloerkleed besteld.
Ze zij erg mooi zoals op de foto en ook goede kwaliteit.. Ze brengen het bestelling bij ons thuis binnen.. wij wonen in een flet eerste verdieping.. Er lief toch?.
Daarnaast we kunnen ook het bedrag achteraf of in termijnen betalen en dat is erg handig en geweldig..
We hebben vorige week een vloerkleed besteld, die is erg mooi, maar helaas we hebben de verkeerde maat gekozen , daarom willen we die nu terug retouren.. En die hoeven we zelf niet te brengen maar er komt een chauffeur van Otto bij ons thuis op te halen en het kost maar ongeveer minder dan €4 maar als we het gaan ruilen met een andere vloerkleed dan wordt het gratis opgehaald.. Erg handig toch?!
Altijd als we vragen hebben we kunnen gewoon met een medewerker van OTTO chatten via Facebook. Ze zijn erg lief en hulpzaam en geduldig en geven hun tijd om alle vragen te beantwoorden.
We zijn erg tevreden over onze ervaring met otto.. Echt aanraden.
Bedankt OTTO ❤️.

AD 28-01-2021

De site is overzichtelijk. Bestel proceduren is duidelijk. Aantrekkelijke sales. Producten gemakkelijk vergelijkbaar.

? 28-01-2021

Prima online winkel om hier iets te kunnen vinden en te bestellen. Verder heb ik geen mededelingen.

E.arisoy 28-01-2021

Leuke site otto ben dik tevreden klantvriendelijk en ruime keus om te kiezen prijzen zijn redelijk goed vooral in de sale

Ingrid1968 28-01-2021

Jippie! Vandaag eindelijk al mijn kantoormeubilair besteld. Wat een fijne website! In tegenstelling tot andere websites waar je winkelmandje na een dag gewoon wordt lééggemaakt, zit alles bij Otto er gewoon nog in. Dat scheelde mij veel tijd want nu hoefde ik niet alles opnieuw te zoeken en te selecteren.
Daarnaast is het super duidelijk dat de verwachte levertijd al meteen bij het product vermeld wordt, en niet ( zoals soms elders) pas in je bestelbevestiging.

Sam 27-01-2021

Een poos geleden een laptop bij Otto gekocht. Helaas kon Otto die niet leveren. Ik ben netjes gebeld en mijn keuze voir een alternatief product of geld terug voirgelegd
En toen ik aangegeven had mijn geld terug te willen is dat binnen een dag terug op mijn rekening gekomen. Eigenlijk heel gewoon, maar toch tegenwoordig... Een degelijk klantenservice is eigenlijk heel belangrijk en ook een reden dat ik bij Otto terug kom.

Joke 27-01-2021

een prima one line winkel heel veel sortering en goede merken.
ook een prima levering en vrij snel bezorgd

Alex 27-01-2021

Een prettig assortimente en meestal vriendelijke klantenservice. Bezorging en retournering is altijd goed.
Meer informatie bij de artikelen is wenselijk, zoals lengte in cm van kledingstukken. Dat vind ik een gemis.