Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 260 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,2

Marina 10-05-2021

Otto.nl heeft een ruime assortiment met hoekbanken e.d., veel kortingen en een ophaalservice om het oude bankstel mee te nemen tegen betaling wat goed uitkomt.

Claire 09-05-2021

goede foto's, duidelijk, gebruiksgemak website top, veel maten beschikbaar.

ruitje71 08-05-2021

De gebruikersvriendelijkheid was onvoldoende.
De afmetingen van de bestelde kast stonden aangegeven als "ca.-afmetingen" maar hoe groot de onnauwkeurigheid was kon de klantenservice niet aangeven.
Bij het artikel stond "Artikel wordt meteen op de juiste plek gezet", wat suggereert dat de kast gemonteerd wordt geleverd; daarentegen staat bij de leveringssamenstelling "montagehandleiding", waaruit ik opmaak dat de kast nog gemonteerd moet worden. Voor mij geen probleem, maar dit mag wel duidelijker worden aangegeven.
Bij het aanmaken van een account werd een e-mailadres met een plusteken niet geaccepteerd, hoewel dit een geldig karakter is in een e-mailadres.
Tijdens het checkout-proces werd gevraagd om het e-mailadres tweemaal in te voeren, wat onnodig is (het afleveradres en telefoonnummer wordt toch ook niet tweemaal gevraagd?). Ook was het niet mogelijk om het e-mailadres te plakken.
Na aanmaken van een account verscheen een foutmelding dat de website niet beschikbaar zou zijn. Echter, via de artikelpagina kon ik gewoon verder met het checkout-proces.
Op de bestelpagina werd nogmaals gevraagd of ik mij op de nieuwsbrief wilde abonneren (storend).
Op de bestelpagina werd ook nogmaals gevraagd om mijn telefoonnummer. Na dit te hebben ingevoerd en te klikken op de knop "Kopen" werd alleen de pagina opnieuw geladen; ik moest die handeling herhalen voordat de bestelling werd geplaatst.

lia 08-05-2021

ik vind het heerlijk om bij jullie online te shoppen ook als ik na twee jaar weer naar mijn eigen BH zoek is hij er gewoon nog en met een super kwaliteit van gebruik.
ik blijf ze nog altijd bij jullie kopen ik ben nu 76 jaar en heb deze BH's al vanaf mijn 55e jaar en ben er nog niet op uitgekeken
ga zo door zou ik zeggen

Badr Mohamad 07-05-2021

Nice quality and fast service! Easy payment.
Love shopping from Otto. They make it so simple

Aslan 07-05-2021

Heb verschillende artikelen besteld wat vlot en duidelijk verliep heel fijn.

Afgelopen maand en wk later daarna nog iets deze week😊

Ilona 05-05-2021

Fijne site, veel keus, leuke aanbiedingen, lage bezorgkosten.Duidelijk overzicht over maten bij schoenen. Kleur echte weergave. Super goed.

Angela B. 05-05-2021

Op zoek naar het product kwam ik bij Otto uit. Ik vond het een zeer gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site, de koop was daarom snel gesloten!

Martha 05-05-2021

Otto? Een ontdekking, zoveel keus , prima kwaliteit en je hoeft de deur niet meer uit!!

Rvandenhengel 05-05-2021

Duidelijk goede service op tijd leveren prettig achteraf betalen. Goede kwaliteit ,goede pasvorm bij bikini’s .

otto 05-05-2021

Het is heel prettig winkelen bij otto , ook via internet gaat het makkelijk en goed.

Abiha 02-05-2021

Deze shop is erg breed, je kan van alles kiezen en hebt veel mogelijkheden qua betaalmethodes. Verder hele leuke items! Ik kan niet wachten tot mijn pakketje er is.

Johanna Weideman 02-05-2021

Zojuist mijn tweede bestelling geplaatst bij Otto. De eerste betrof een Elo fluitketel. Daarbij was een probleem, maar dat is door een aardige dame aan de telefoon snel en adequaat opgelost. Uitstekende service dus. Vandaag is de fluitketel drooggekookt dus snel een nieuwe besteld. Tegelijk met 4 Leonardo glazen. Want ik had voor mijn verjaardag van Otto een cadeaubon gekregen van 12.50. Daarmee kostten de glazen nog maar de helft. Ik ben dus erg tevreden over mijn kennismaking met Otto.

Evelyn 01-05-2021

Eethoek besteld en zou binnen 3-5 dagen geleverd worden.nu 3 weken verder en nog niks ontvangen.
Klantenservice Kan mij ook.niet verder helpen .heel jammer dit

Ruveyda 01-05-2021

Super leuke koningsactie, dankjewel! Ik heb mijn favorite koffer kunnen halen voor een mooi prijs!

Sana 01-05-2021

Ik ben erg blij van dit webste, echt heel leuk dat we kunnen in termijnen betalen. Wij zijn dankbaar voor jullie.
Ik geef 10 van 10 voor Otto :)

Ndh 01-05-2021

Fantastische webwinkel! Erg overduidelijk min punt is dat sommige schoenen niet in een bepaalde maat beschikbaar zijn, verder prima!

S. de Feijter 30-04-2021

Duidelijke omschrijving en alles makkelijk te vinden. De enige reden waarom ik een 8 geef is dat ik het erg jammer blijf vinden dat otto steeds verzendkosten rekent ook al bestel je boven de €100, vind ik echt een gemiste kans van otto, wat wehkamp kan moeten jullie ook kunnen. Ik bestel hierdoor meer bij de concurrent.

Sonja 30-04-2021

Grote keuze en goeie prijzen ook goede bezorging. De prijzen zijn zeer gunstig

Doortje 30-04-2021

Fijne online winkel:) prima artikelen en deze worden snel bij je bezorgd. Als iets niet past kun je het makkelijk retour doen. Artikelen zijn van een mooie kwaliteit. Dik tevreden:)

Chris 30-04-2021

Wat een rommel bij Otto. Op 6 maart bestelling geplaatst voor vloerkleed. 14 dagen levertijd. Vele telefoontjes en beloften verder nog niets ontvangen. Zou teruggebeld worden. Niet gedaan. Het is nu 8 weken later en nog niets ontvangen. Bestel daar nooit meer iets.

Pet 29-04-2021

Een heerlijke overzichtelijke site. Werkt goed op de smartphone. Snel de tafel kunnen vinden voor de verjaardag van mij vrouw.
Met Otto ging het bestellen zeer Vlotto

Johanny 29-04-2021

Fijn om bij Otto te kopen. Je betaald achteraf als je jouw bestelde artikelen hebt ontvangen en als je ze goedgekeurd hebt. Fijn dat Otto de klant in vertrouwen neemt.

Samira 16 29-04-2021

Ik vind otto een fijne webshop met duurzame producten. De kleding is super! Ik ben zeer tevreden!

Avdlaan 29-04-2021

Na bestelling met mogelijkheid om achteraf te kunnen betalen kreeg ik bericht van OTTO dat dit niet mogelijk was .
Maar dat wordt wel als keuze aangegeven op de site. Betaal je niet vooraf dan wordt je bestelling gelijk geannuleerd.
Dit is een klant misleiden en hem dwingen toch vooraf te betalen.
Ik heb gelijk mijn bestelling naar telefonisch contact geannuleerd.
Meerdere klachten waren bij Otto hierover al bekend maar hier wordt niks mee gedaan.