Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

S van den Bosch 05-10-2021

1st Otto is good company
2nd good services especially with terms of payment .
3rd Otto selling only good qualities

In periode as now, After sales service s are very important, customers are King, heee, en always need speciaal ATTENTION, “ That is Otto had Done “

Stefan 04-10-2021

Makkelijk en snel besteld en snel thuisbezorgd. Zal deze winkel adviseren aan vrienden en familie!

Claire#84 04-10-2021

Super prettige online winkel
met de tecniek van de moderne tijd en de sfeer en klantenservice van het degelijke verleden.

Janny Hoenink 02-10-2021

De Otto al jaren een fijne winkel om te shoppen vooral de service en perfecte levering en goede prijs kwaliteit verhouding is erg prettig.
Tot de volgende keer 🍀

Ouder meisje 30-09-2021

De keuze is erg uitgebreid, er is echt voor elk wat wils. Mijn bestelling was snel en goed uitgevoerd. Ik ben meer dan tevreden.

Mara 30-09-2021

Een overzichtelijke site en ruime kledingkeuze nodigt uit je garderobe aan te vullen!

Bic 30-09-2021

Hele makkelijk was het om mijn gezochte artikel te vinden en als het zo goed bevalt als de andere artikelen die ik in de loop der jaren heeft besteld ben ik meer dan tevreden.

Matthijs 30-09-2021

Goed-gewoon goed.goede kwaliteit-goede bezorging.betrouwbaar.mooi mooi mooi

Dia80 29-09-2021

Al jaren klant bij Otto.
Bijna alles wat ik er bestel beland in de kast, er wordt zelden wat teruggestuurd.
De kleding wordt veelvuldig gedragen, maar blijft mooi, kwaliteit is uitstekend.
Er is een ruime keuze ,een overzichtelijke en snelle website, snelle levering en de enkele retour die ik doe wordt keurig verwerkt.
Doordat je met afterpay kan bestellen, betaal je ook alleen de artikelen die je daadwerkelijk houdt en heb je dus dezelfde ervaring als in een winkel; je kan passen, zonder eerst te moeten kopen.

De boer 29-09-2021

Omdat jullie bovenaan kwamen bij de zoekresultaten.
En omdat jullie een hele goeie voorraad hebben.
Groeten Levi

H.van Dijk 29-09-2021

Zeer duidelijke site en snelle levering. Kleding van zeer goede kwaliteit. Fijn dat je achteraf kan betalen. Eerst zien en daarna pas betalen is een “pre”. Beveel OTTO aan als een betrouwbare internetwinkel met artikelen voor iedereen.

Monica 28-09-2021

Ben al jaren klant bij Otto. Ruime keuze goede voorwaarden. Soms wel wat langer op de artikelen moeten wachten. Maar dat kan als het niet voorradig is moet het opnieuw besteld worden. En aangezien het Duits is kan dat wat langer duren. Maar al met al tevreden.

p.walravens 26-09-2021

Kon alles goed vinden de uitleg was duidelijk en de prijs was voor treffelijk En de omschrijving is duidelijk en ook nog in het Nederlands

Gina 26-09-2021

Het is prettig online winkelen bij Otto de service is goed en betrouwbaar.
De keuze is groot je slaagt altijd !

Jolanda 26-09-2021

Ik ben zeer tevreden over het bestellen bij Otto!
Hele mooie kleding en niet te duur!
Ik ben zeker fan geworden!

AWEE 24-09-2021

Fijne webwinkel waar ik mijn aankoop aanmerkelijk goedkoper heb aangeschaft. Heb goed rondgekeken op internet en Otto kwam als voordeligste uit de bus met een merk jas waar ik langer mijn zinnen op gezet had.

Amber 24-09-2021

Otto heeft veel keus ,onder andere met leuke vlotte kleding ,maar ook meubels zijn mooi en voordelig geprijsd .ik heb hier al vele meubels,kasten gekocht

Maryann 23-09-2021

Otto have a good service. You receive your emails immediately as soon you finish with your payment. They do have a good service, you receive ypur product between the days they informed you.

Bonnie 22-09-2021

Zeer overzichtelijk aanbod online en in de app veel merken en hele goede huismerk. Levering aan huis altijd netjes en mocht er iets niet in voorraad zijn kun je aangeven of je op de hoogte wilt worden gesteld als het weer wel voorradig is ik hoef niet meer te 'stadten' ik shop bij otto heerlijk

Cees 22-09-2021

Waardeloze service... Ze kunnen geen fatsoenlijke uitleg geven over een betaling die vanuit hun kant verkeerd verwerkt is. De systemen zijn zo slecht dat ze geen informatie over betalingen kunnen achterhalen. Mijn advies is dat ook om bij deze webshop niks te kopen. Bij de klantenservice hebben ze geen fatsoen en zijn niet bereid hun eigen fouten onder ogen te zien.

woud 21-09-2021

Otto heeft mooie artikelen voor een goede prijs. De klantenservice is ook prima; bij problemen wordt er meteen naar een oplossing gezocht.

Ella in Utrecht 21-09-2021

Order proces was erg makkelijk, en we krijgen nog waardebonnen op de koop toe ook, hardstikke leuk. De kwaliteit is altijd erg goed dus ik kan niet wachten tot mijn order geleverd wordt! Mijn vriendinnen zijn ook altijd happy met hun bestelling bij Otto :-)

Yvette Van Der Valk 21-09-2021

Slechte service. Otto is een item uit een retourpakket kwijt geraakt en verhaald kosten bij klant. Geen dialoog mee te voeren helaas. Stugge klantenservice. Ik koop hier nooit meer.

Timu 19-09-2021

Elektronica en TV's op Otto is van buitengewoon goede kwaliteit en scherper geprijsd dan andere webshops. Wil je waar voor je geld, shop dan op Otto!

Dientje 18-09-2021

Er zijn echt leuke dingen bij de Otto alleen goed neuzen! Lijkt vaker duurder maar is niet altijd! Wel altijd goed kwaliteit geen nep spul! Voor zoonlief ookal mooie merkschoenen gekocht waar ik in de winkel veel duurder is! Love web shopping