Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 209 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jessy 04-12-2021

Ik vind dit oprecht een top site met betaalbare spullen. Het is betaalbaar en nog eens kwaliteit. Petje af

Mvk 04-12-2021

Zeer nette en Snelle bezorging
Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer pakket verstuurd wordt en wanneer het binnen komt toppie!!

Anja 04-12-2021

Heel erg fijn om op deze te shoppen. Goede kwaliteit van de producten. Goede service en geweldig dat er niet moeilijk wordt gedaan om het maandelijks te betalen. Gewoon super 👍🏼.

Manuela 03-12-2021

Duidelijke site. Ik haak al snel af als het te ingewikkeld is. Goede duidelijke foto’s en de prijs is ook leuk! 👍🏼

Marjolijn 02-12-2021

Otto heeft een groot assortiment en is duidelijk in de omschrijving van de artikelen. Daarom is het duidelijk wat je uiteindelijk gaat ontvangen. Het is makkelijk om online te shoppen. Alles klopt hierin.

Johanna Groenewegen 01-12-2021

! Bij Otto is het een feestje om op de websitebezoek te kijken..
Geweldige kwaliteit en een snelle goede bezorging. !

TILLY FRENKEN 01-12-2021

OMDAT IK DAT KAN VERTROUWEN ALTIJD ALLES NETJES BEZORGT ALLES WAT IK BESTEL PAST GOED EN DE KWALITEIT IS OOK GOED

zoutvaatje 01-12-2021

foto's zijn duidelijk en kleuren kloppen ook, ook maatvoering 9pasvorm) is perfect, dit is zekr niet altijd bij andere het geval vaak zijn de maatjes 3 maten te klein heb bij otto nog nooit iets terug hoeven te sturen dat het te klein was. De site is gemakkelijk bereikbaar en helemaal niet moeilijk om te bedienen. verder kun je ook telefonisch terecht. Hier wordt je heel netjes geholpen, erg vriendelijke mensen aan de telefoon.
Verder is de kwaliteit van de materialen erg goed.

M A almafraji 01-12-2021

Hun goederen zijn erg goed, evenals een leveringsdatum op hetzelfde tijdstip. Ik moedig iedereen aan om met otto om te gaan

Theunissen m 30-11-2021

Ben zelf zeer goed tevreden over deze shop, word altijd goed geholpen als er iets is, nee geen enkele klacht heb ik.

CLR 30-11-2021

Veel keus, ook in korte- en lange maten.
De omschrijving van de producten kan beter (omschrijving van materiaal en meer foto's).
De levering blijft "afwachten ". Je krijgt wel bericht, maar als je 4 artikelen besteld komt dat regelmatig in 4 x. Keus over de levering zou fijn zijn.

Anneke 29-11-2021

Zocht een tv meubel en bij Otto veel keus. Kon mijn bestelling een paar keer verzetten om dat de verbouwing vertragingen opliep. Had een kast uitgekozen met op de foto een plank erboven. Maakte het geheel af. Wat schetst mijn verbazing ...bij uitpakken geen plank. Contact met Otto opgenomen blijkt de plank apart te bestellen echter daar staat niets van in de beschrijving. Kan hem los bestellen maar dan komt er 24.95 bij voor verzendkosten. Contact op genomen omdat ik ALS ik het wist er gelijk bij had besteld ,geen pardon er komen gewoon verzendkosten bij. Vind dat niet correct...zij blijkbaar wel. Slechte zaak VERMELD het er voortaan duidelijk bij dan is het eerlijke informatie. Ben nog steeds pissig.

Marion 27-11-2021

Leuke kleren, alleen hun interne retourproces en dus de administratieve verwerking van retouren heeft grote gaps . Als je een email krijgt van Otto dat je retour ontvangen is controleer het gelijk, want ik heb meerdere keren te laat gezien dat wat ik retour heb gestuurd niet alle kkedingstukken intern verwerkt is en niet meer is te achterhalen zonder barcode vd verzending terwijl een ander kledingstuk van diezelfde retour wel is verwerkt en dus bij Otto de barcode ook bekend moet zijn. Uh?! Hierdoor heb ik nu meer dan €100 open staan om aan Otto te moeten betalen terwijl die goederen retour zijn gekomen en bevestigd per email.

Tevens zijn de bestel-en retouroverzichten in Mijn Otto erg gebruikersonvriendelijk. Je kunt voor een beter overzicht dit alles op papier tegen betaling krijgen, maar ook dat is een zeer onduidelijk overzicht. Dus ook wat dit betreft kijkt Otto te weinig naar de behoefte vd gebruikers. (Worden er wel gebruikerstesten gedaan door jullie tijdens de ontwikkrling van jullie applicaties/app?...)

Ghes 26-11-2021

Ik kende Otto nog van jaren geleden. Het aanbod is nu iets exclusiever, meer A merken. De app is niet super modern, maar zeker wel makkelijk te bedienen.
De kleding is altijd naar plezier, daarvoor zeker een 10/10 beoordeling. Ik vind het ook fijn dat je meerdere betaal opties kunt kiezen.
De bezorgtijd vind ik wel wat aan de lange kant (4-6 dagen).

cor 25-11-2021

goed toegankelijk makkelijk goed overzicht , leuk mooi waardeer het erg

De koning 24-11-2021

Verrassend ruim assortiment verschillende soorten laarzen en jassen. Het gemak van het sorteren en uitzoeken nodigd uit om terug te komen.

meneerboos 24-11-2021

Heel irritant dat je een account moet aanmaken en niet als gast kunt bestellen. Nog irritanter dat je dan ook je leeftijd moet vermelden. Ook als je gewoon een matje bestelt.

AB 23-11-2021

De website is makkelijk in gebruik. Mooi product ontvangen. Nette bezorging en communicatie.

Leen 21-11-2021

Bij het kiezen van een nieuwe tablet viel mij de black friday aanbieding op. Na inloggen was de koop snel gedaan

Cornelia 19-11-2021

Gewéldige winkel,en geweldige kwaliteit..ik bestel graag uit Otto.goede pasvorm

Firazia88 17-11-2021

Ik heb verkeerde artikelen opgestuurd gekregen, deze direct de volgende dag retour gestuurd, mijn bestelling niet opnieuw geplaatst, maar moet deze wel betalen.

Ayda 17-11-2021

Ik heb altijd tevreden geweest met mijn aankoop bij OTTO en ook zeer goede bezorging regels , ik raad het aan om het toch een keer te proberen .

Wilma 16-11-2021

Was op zoek naar een paar wandelschoenen van het merk dat ik al draag namelijk asics. Ik heb ze gegoogled en kwam uit bij Otto. Ik vind het het goed overzichtelijk en duidelijke site.

Cornelia van velzen guijt 16-11-2021

Goede kwaliteit, en goede pasvorm,veel artikelen hier besteld,en meestal passen ze perfect.

Hettie Braaksma 15-11-2021

De service van Otto is erg goed ook indien er wel eens iets mis gaat wordt het snel opgelost. De telefoonmedewerkers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de aanbiedingen.