Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 231 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

jan 26-05-2021

ik probeerde een bikini te bestellen maar voordat ik het broekje bij het topje van de foto had gevonden.....

J P M ter meulen 25-05-2021

Het winkelen via internet bij Otto is altijd prettig hebben fijne collectie en een goede kwaliteit levertijden zijn niet al te lang daar het uit Duitsland moet komen Bericht vooraf wanneer het wordt bezorgd is ook prettig. Modecollectie zeer uitgebreid. Koop graag bij Otto.

Marcha 25-05-2021

Ik ken Otto al veel langer, je kunt er makkelijk alles kopen, zeer vriendelijk, en ze doen er alles aan om jou hulp te bieden
en te woord te staan, Als klant ben ik zeer tevreden! ik zou het iedereen aanraden.

LB 25-05-2021

Overzichtelijk, duidelijke foto’s van de kleding. Makkelijk in gebruik, genoeg betaalmogelijkheden .

Sid C. 22-05-2021

Otto usually has the best prices for the category, and a wide selection as well. The delivery times are quite reasonable.

Irene 21-05-2021

De website van Otto is niet erg gebruiksvriendelijk, de website is erg traag en blijft vaak hangen (bij gebruik op een smartphone). De app daarintegen werkt erg goed! Otto is geen "vandaag besteld, morgen in huis" winkel. Gelukkig zijn ze daar ook duidelijk in zodat je er rekening mee kunt houden dat sommige bestellingen wat langer op zich laten wachten. Bestellen en retourneren werkt makkelijk en retouren zijn snel verwerkt.

Raouaa taha 20-05-2021

Jullie producten zijn heel goed en betrouwbaar om te gebruiken ik ben heel erg tevreden hiermee

Ingrid Hendriks 20-05-2021

Hallo. Krijg nu al een beoordeling van de site. Heb zondag product (schoenen) besteld, omdat ik die wilde hebben. Meteen betaald. Tot zo ver niets aan de hand. Op dinsdag krijg ik mail voor review, erg snel. Verder nog niks van Otto gehoord, alleen dat ik betaald heb. Het is nu donderdag en verder niets gehoord. Wat is de status van mijn bestelde product?? Zo kan ik toch geen goede review geven. Heb in het verleden ook (te lang) moeten wachten op producten. Ook geld terug duurde erg lang. Ben helaas niet tevreden.
Ik dacht probeer het opnieuw met Otto omdat dit product alleen bij jullie te koop is. De snelle review ( dat wel )schiet in verkeerde keelgat helaas.

D. Hardman 19-05-2021

Ik zag onmiddellijk wat ik wou. En met een aantrekkelijk prijs! De rest was een fluitje van een cent. Aanrader.

Ellen 18-05-2021

Zeer positief over het verloop van het bestel proces
Kijken, kiezen , kopen . Simpele uitgebreide navigatie in het bestel proces. Vlotte Mooie kleding vele maten , Vrolijke kleuren , Aantrekkelijk prijzen.
Vele aanbiedingen altijd leuk !
Zeer uitgebreide service. Stap voor stap word alles duidelijk gemaakt . Ik ben een tevreden klant.
Ga nu nog even een blouse bestellen !
Een echte aanrader voor jong en oud wie van mooie kleding houd .. kijk even Otto . Nl

M.Westerbeke 18-05-2021

Nog nooit geen problemen gehad gaat altijd goed
Dat getuigd van een goede organisatie

Suus 18-05-2021

Ik heb een superleuke naaimachinetas besteld bij otto ,prijs/kwaliteit is geweldig, genoeg ruimte ook om extra naaispulletjes in mee te nemen en ziet er ook nog eens geweldig uit,ben er superblij mee !!

Marianej 18-05-2021

Leuke kleding, verschillende merken, andere dingen dan andere winkels. Regelmatig korting.
Nadeel erg lange leverdatum.
Verwachte leverdatum staat er bij vermeld, maar ook bij 3 tot tot 5 dagen verwachte leveringstijd ben je ook zo 2weken verder eer je je artikel in huis hebt. Vindt ik een nadeel.

Sk 18-05-2021

Ik vind de site heel overzichtelijk. Bij een aanvraag van een betalingsregeling verliep alles ook heel soepel. Hele goeie service. Wordt goed op de hoogte gehouden van de levering.

W. van der Plas 16-05-2021

Uit een vergelijkingssite bleek otto voor mijn product het voordeligst.
Na vier jaar dus weer bij otto besteld.
Mailadres was nog bekend!
wauw!
En ik kreeg ook nog een welkomstcadeau.
Tsja, dan voel je je buitengewoon welkom. Hartelijk dank voor deze warme ontvangst otto.

serkan 15-05-2021

alles is makkelijk te bereiken maar ik begreep 1 ding niet want ik gebruik de kortingscode LENTE20 op een schoen die ik in die pagina heb gekozen en dan zegt die dat die kortingscode niet werkt op die schoen daarom een 9

Kina 15-05-2021

Fijne site! Als je een artikel bekijkt en terug wil naar het overzicht gaat dat moeiteloos. Fijne snelle site.

Marloes 15-05-2021

Altijd zeer goede service ook wanneer iets niet naar smaak is of kapot. Er wordt altijd gezocht naar de perfecte oplossing.

teddy 15-05-2021

toevalliger wijze de firma Otto ontdekt voor kopen van een vloerkleed, nu een keer geprobeerd met dames en herenkleding,
uitbundig aanbod, vind ik, leuke kleuren, alles up to date, goede aanlevering, kortom: komt zeer betrouwbaar over. ik denk, dat ik hier in toekomst meer gebruik van ga maken! Teddy

Levertijd meubeltjes 14-05-2021

Wat een bedrijf ,levertijd 3-5 werkdagen.
Nu na twee weken nog steeds niets,al een week een track en tracé code ,maar nog steeds niet aangeboden bij post nl.en ze kunnen na drie weken wat voor je betekenen.
ZET ER DAN GEEN 3-5 DAGEN MAAR GEWOON DE REËLE TIJD .

Henk Arends 14-05-2021

Duidelijke productbeschrijving. En de mogelijkheid om op detailniveau in te zoomen op het product.

Nathalie 14-05-2021

Het fijne van Otto is dat ze meerdere kleding merken in huis hebben. Het wordt snel geleverd en je hebt de mogelijkheid om achteraf te betalen. Nadeel is als je een groter maat wil dan maat 40 je extra moet betalen.

Renate 14-05-2021

Ik heb deze keer bij Otto gekocht omdat ik van hun dochter Lascana een magazine heb ontvangen. Kwalitatief zag het er goed uit. Wel boven het budget wat ik normaal voor kleding wil uitgeven, maar gelukkig een kortingscode van 20%. Helaas werkte deze niet. Uit navraag bleek deze te zijn verlopen. Was helaas niet erg duidelijk vermeld, na veel zoeken stond dit alleen in kleine lettertjes op de achterkant van het magazine terwijl de code met grote letters voorop stond. Daarom op de site van moederbedrijf Otto gekeken en daar was wel 20% korting. Helaas heeft de medewerker hier mij niet op gewezen terwijl deze wel wist wat ik wilde bestellen. Dus een krappe voldoende omdat de kwaliteit van de kleding mij goed lijkt en blij ben met de korting. Maar lage voldoende door slechte communicatie op magazine en het niet meedenken van de medewerker.
Hopelijk is de kwaliteit zoals verwacht

Danielle 13-05-2021

Op zoek naar mooie, betaalbare outdoor schoenen. Snel gevonden bij Otto. Na eerdere goede ervaringen, dan ook direct hier aangeschaft.
Overzichtelijke site, lekker snel en makkelijk. Blij mee!

HoKiPaVo 13-05-2021

Er staan mooie meubelen op de site die je niet ergens anders vind en een goede prijs. De levertijd is soms wat langer maar dat is het wachten waard.