Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 236 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Janny 21-05-2022

Het is een super shop je word zo fijn geholpen. Ik slaag altijd. Ik wil geen andere winkel.

Inge 21-05-2022

een misleidend bedrijf! Ik had een bestelling gedaan van 6 producten, 1 stuk werd later geleverd. De 5 andere stukken had ik meteen betaald maar de later te bezorgen top nog niet. Deze is later geleverd kreeg ik een brief 3 weken later met 5,50 kosten vanwege een betalingsachterstand! En als is binnen 8 dagen nog niet betaald had werden deze kosten verhoogd met 13,50. Klantenservice gaf aan dat ze reminders gestuurd hadden maar die heb ik niet ontvangen. En verder kreeg ik nog de opmerking dat ze wel verwachten dat jezelf via je account je openstaande betalingen in de gaten houdt. Daarnaast was t zo dat ik via mijn account ook niet meer de bestelling kon terugvinden die gekoppeld was aan de openstaande betaling. Heel vervelend in een tijd waar je steeds meer online besteld en je niet meer precies weet wat je waar besteld hebt. Ook stond er op mijn klantenrekenig dat ik minimaal 50,78 moest betalen toen ik daar naar vroeg zei ze dat ik daar niet naar moest kijken, wanneer je een betalingsachterstand hebt, verdubbelen ze je openstaande bedrag om weer credit op te bouwen. Maar dat hoefde ik niet te betalen hoor! Ongelooflijk wat een misleiding en wat een ontzettend achterbaks verdienmodel wordt er gehanteerd bij Otto! Ik zal hier nooit meer wat bestellen en heb verzocht mij uit het klantenbestand te verwijderen.

Elvisje 19-05-2022

OTTO is een fijne shop om online te winkelen. Het zijn mooie producten met goede kwaliteit! De producten zijn goed te vinden op de site!

Ibi 19-05-2022

Snel en makkelijke stappen om mijn gewenste product te vinden en te bestellen.

Rob de vries 18-05-2022

Goed en snelle bezorging en goede service achteraf. Uitgebreide betaalmogelijkheden

ine engels 18-05-2022

ik koop met plezier bij Otto goede artikelen en zeer gunstige prijzen snelle levering in een woord PERFECT

carla 17-05-2022

Er is zoveel te kiezen, top! Ik was vergeten hoeveel assortiment ze hebben. Ik was op zoek naar nieuwe schoenen in een grotere maat bijna nergens te krijgen. Maar bij otto zoveel keuze helemaal blij mee.

N.vt. 17-05-2022

De klantenservice is niet erg behulpzaam, vraag over nieuwsbrief met 5 euro korting werd niet beantwoord. Ik kreeg n.l geen bevestigingsmail van hun!

JoopR 17-05-2022

Deze webshop heeft een groot assortiment waar altijd wel iets te vinden is. Zeker op het gebied van kleding. De levering is altijd prima in orde en je kunt het hele bestelproces goed volgen. Betalen kan ook op vele manieren.

Johanna 17-05-2022

Ik was op zoek naar een artikel wat ik nergens kon vinden totdat ik bij deze shop kwam en ook nog eenvoudig kon bestellen. Ik had een fout gemaakt met mijn achternaam tijdens het opgeven van mijn gegevens en nadat ik even een belletje naar de klantenservice
had gedaan werd dit door een vriendelijke dame gelijk opgelost. Men krijgt maar 1 kans voor een eerste indruk en die was gelijk goed voor mij. Fijne zaak.

Alex 17-05-2022

Helaas ben ik slachtoffer van dit bedrijf. Ik heb op 3 maart een grillpavillon t.w.v. € 279,99 gekocht bij Otto. Vervolgens is het product op 12 maart geleverd. Bij de eerste windvlaag vlogen er 2 polycarbonaatplaten uit en een middenframe is verbogen. Direct contact gezocht met Otto, dit was op 11 april, en mij is beloofd dat deze artikelen nageleverd zouden worden onder garantie. Het is vandaag 17 mei en ik ben al een maand heen en weer aan het mailen. Eerst waren de onderdelen er wel, toen weer niet, toen toch weer wel en heb ik zelfs een verzendbevestiging gekregen van Hellmann transport (de vervoerder van Otto) dat de missende onderdelen onderweg zijn. Toen die na 2 weken nog niet binnen waren weer gebeld en toen bleken de missende onderdelen toch definitief niet leverbaar. Mailen heeft geen zin, je krijgt nietszeggende automatische mailtjes en bellen kan niet. In iedere e-mail staat een telefoonnummer dat niet doorschakelt. Bel je vervolgens naar Otto zelf dan krijg je iemand aan de lijn die niets voor je kan en wil doen. Slecht bedrijf met slechte service, maakt geen goede afspraken met leveranciers. Wel verkopen, maar doet niet aan nazorg. Slecht slecht slecht.

Mj 16-05-2022

Fijne shop! Heel overzichtelijk en kreeg ook nog eens een korting van 20% die heel makkelijk in te voeren was. Raad deze site dan ook zeer zeker aan...

Beastcrew 15-05-2022

Zeer tevreden over de kwaliteit, goede pasvorm, duidelijke maten en snelle service.

Albertina Nienhuis 14-05-2022

Het is bij Otto gemakkelijk om te bestellen. Mocht het artikel toch niet goed passen dan wordt het bedrag teruggestort. Daar kan je op vertrouwen!

Sara Jammeh 14-05-2022

Ik Koop heel Lang van otto nooit in probleem gekomen . Ik heb veel reclame voor jullie gedaan. Keep the good work.

Boj 14-05-2022

de keuze bij Otto is groot en ze hebben en goede en snelle levering en diverse manieren van betalen

Turbotammy 11-05-2022

Gemakkelijk en snel bestellen en de keuze in betalingsopties zijn reuze! Leuke kleding en goede aanbiedingen in speelgoed. Ze concurreren zeker met de prijs.

Jose 11-05-2022

Beste Otto,

Otto levert goede en degelijke kleding, en met degelijk bedoel ik niet ouderwets of burgerlijk, maar kwaliteit :).
Alleen het cadeau van "gratis" waardebon vind ik niet fijn. Geef de klant een waardebon bij Otto zelf.
Met vriendelijke groet, Jose

Palash 11-05-2022

Shop is nice, all information provided as needed, however I am first time buyer and need to see the delivery and product quality once delivered

Sophia64 07-05-2022

Ik vind Otto een goede webshop. Goede omschrijving producten. Duidelijke prijsvermelding. prettige kortingen. Gemakkelijke betalingsmogelijkheden. Goede mogelijkheden van retourzending. Kortom ik ben zeer tevreden over Otto!

Thuiswinkelen op niveau 😊 04-05-2022

Ik kies voor Otto omdat hier alles onder een dak te koop is, de kwaliteit van kleding en schoenen vindt ik heel belangrijk en ook dit is bij Otto uitstekend!
Vindt het super gemakkelijk om alles via de app te vinden, de service is goed, veel leuke mooie acties zoals vandaag de aktie; 20% korting op schoenen, dit scheelt weer😊
Kortom het gemak van thuis winkelen, de goede app, de service en kwaliteit maken dat ik altijd kies voor Otto 😊

Milko 04-05-2022

Prima ervaring.
Snel en overzichtelijk.
Ik vind niet fijn dat account maken verplicht is. Vandaar een 8 ipv een 9.
:-)

Pistorius 03-05-2022

Ik koop mijn badpakken altijd bij Otto. En is hier veel keuze en ik vind hier de mooiste modellen. Dit is altijd de eerste shop waar ik heen ga en ik slaag altijd!

Ivl 02-05-2022

Alles gaat goed zolang alles goed gaat.
Kreeg ipv leren jasje een lange wollen winterjas geleverd. Heb alles betaald maar ben al 6 weken bezig mijn rekening op nul te krijgen. Ondanks 3 keer bellen en veel mails krijg ik vandaag toch weer een verzoek te betalen omdat de termijn is verstreken 😭
Geen otto meer voor mij

Ivonne 01-05-2022

Ik vind het heerlijk om in het boekje te bladeren alleen jammer dat wat in boekje staat niet op de site te vinden is. Op de site is het jammer als ik aan het bladeren ben en als je iets aanklik ik weer helemaal vooraan moet beginnen als ik verder wil kijken