Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 229 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

vrienden en familie 19-12-2021

als ik bij otto bestel is het altijd prima in orde, zelfs bij retourneren is er nog nooit iets mis gegaan. wat ik bestel is ook prima materiaal. dik in orde

U Garba 16-12-2021

Easy to filter out items and the description of the items are very clear with lots of images to go by. Checkout was also easy despite the app was in Dutch. I could still navigate around it.

Sambrina de Ruiter 16-12-2021

Ik kon heel makkelijk op merk maat en op prijs selecteren. En er was volop keuze in wat ik zocht. Ook kon ik makkelijk de kortingcodes toevoegen FEEST20 dit zorgde ook nog eens voor een leuke korting. Al met al zeer tevreden.

Bram 15-12-2021

Wat een domper,
Ik bestel een set truien, ik krijg vervolgens een mail dat deze niet meer leverbaar zijn.
Kijk ik vervolgens op de website, en daar zie ik dat ze wel leverbaar zijn. Ik heb hier een mail over gestuurd.
Krijg ik vervolgens een mail terug waarin staat ik een restbedrag moet betalen van 46 euro extra.
Ik heb vervolgens de klantenservice direct gebeld en ik krijg hier te horen dat dat komt omdat ze de oude bestelling voor mij hebben geannuleerd en opnieuw hebben geplaatst. Echt niet te geloven.
Nu moet ik alles weer terug sturen naar OTTO en daarna krijg ik een deel van mijn geld retour.

Ik had graag gezien dat OTTO mijn truien gewoon had geleverd nadat ik mijn mailtje had gestuurd en hier niet even 46 euro extra voor vraagt.

JM 15-12-2021

Bij Otto een bestelling doen betekent dat je de zending in delen krijgt bezorgd door Postnl. Eén artikel gekregen en de rest staat nog ergens te "wachten" en is nog niet bij Postnl of kan nog niet verwerkt worden. Het lijkt eerder dat Otto de artikelen nog moet bestellen of verzamelen . De chat: dat was raar. Ene Marleen? Een computer? Rare communicatie. De service via email leek goed, maar dan kreeg je heel snel een enquête wat je van de service vond. Ik wilde alleen maar weten wanneer mijn bestelling zou komen en of het überhaupt wel onderweg was. Dit is helaas niet de eerste keer dat het zo gaat bij Otto. Het is ook een paar keer wel goed gegaan, maar dit is de laatste keer. Bij Postnl druk? Door onvoorziene omstandigheden...bla bla, Otto had de artikelen op voorraad en kon binnen 2 tot 4 werkdagen leveren. Neem dan een wat ruimere tijd voor verwachte levering. Dit is echt de laatste keer en dat is jammer, want de artikelen zijn meestal goed.
Ik kreeg eindelijk te horen dat mijn bestelling er over 3 weken moest zijn en anders weer contact diende op te nemen en dat ze dan zouden onderzoeken wat er met mijn bestelling was gebeurt. He????
Ik had op tijd besteld om het vóór de kerst te ontvangen, maar ze leveren dan pas in het nieuwe jaar. Vreemd hoor.
Misschien moet Otto betere afspraken met verzender maken?
En Marleen de chatdame? Veel succes met deze baan...
Fijne feestdagen en blijf gezond!

Angelique 14-12-2021

Ik heb een artikel 6 1/2 week geleden besteld. Levertijd zou 3 weken zijn. Na 2 1/2 week heb ik gebeld. Ze zeiden de 3 weken waren nog niet om.
Vandaag heb ik gebeld.
Het artikel zou nu pas 1 maart aanwezig zijn.
Ik heb geen telefoontje gehad. Er wordt geen actie ondernomen om het artikel te leveren.
Niet voor herhaling.

Jokie 13-12-2021

Ik heb deze periode veel bij Otto besteld, gaat vlot, maar vooral , het is leuk en van goede kwaliteit . Werkelijk van schoenen tot aan jassen , rokken en jurkjes..
Ik ben aan de maat, vind toch heel leuke kleding!
Niet alleen ik, maar ook mijn man is het enthousiast.
Werkelijk zoveel keuze op ieder gebied

Henk 13-12-2021

Top kwaliteit spullen zeer goed verpakt en duidelijke beschrijving. Kan zelfs in termijnen betalen echt perfect aanrader voor iedereen.

Coltrui 12-12-2021

Had een Lerros Coltrui besteld en vandaag ontvangen.
Pasvorm goed, prijs/ kwaliteit goed, dus gelijk een andere kleur besteld.
Een tevreden klant Otto

Kees 11-12-2021

Veel keuze, makkelijk zoeken door filters en makkelijk bestellen door diverse betaal- en aflevermethoden.

Anoniem 10-12-2021

Otto heeft veel keus in diverse soorten producten. Er wordt altijd vlot geleverd en de prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. Kleding kopen bij Otto bevalt goed, maar ook bij woninginrichting ( vandaag) dan vind ik precies wat ik zoek.
Een aanrader.

Thea 10-12-2021

Wat een leuke kleren hebben jullie… voor mijn man en zoon een aantal dingen gekocht.. hele snelle levering en de prijs is ook goed…. Nu komt deze review natuurlijk een beetje slijmerig over .Dat is niet de bedoeling 😂 conclusie… zeer tevreden en tot zeker weer ziens..

Rob 10-12-2021

Makkelijke, overzichtelijke webshop
Je gaat makkelijk door de verschillende stappen heen

Beata 09-12-2021

Wat een bedrijf. Bank in 2019 gekocht en die gaat kapot. Krijg op garantie een nieuwe geleverd, die ook is beschadigd. Deze wordt ook omgeruild voor een nieuwe. Tot twee keer toe wordt de termijn voor de kapotte bank op te halen

Remko 09-12-2021

Handige site waar alles goed staat aangegeven. als ik vragen had stonden de antwoorden meestal op de pagina zelf vermeld. ook was het erg fijn dat ik snel een account kon aanmaken. hierdoor duurde het niet lang voor ik kon bestellen.

Sylvia 09-12-2021

Een fijne webshop; duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk. Ruime keuze aan items en ook qua prijs veel variatie. Bestellen gaat ook snel en makkelijk, ben altijd blij met het "favorieten-lijstje". Zo kun je op je gemak items uitzoeken en dan rustig kiezen wat je uiteindelijk wilt bestellen, zonder dat je weer helemaal moet gaan zoeken. Betaalgemak is er ook; meerdere keuze qua betaalmogelijkheden. Ik heb zojuist pas besteld, maar weet van eerdere bestellingen dat de levering altijd goed is.

Willy 07-12-2021

Ik vind Otto een mooie site en zeer overzichtelijk. Als je wat bestelt meestal met paar dagen al in huis. En zeer goede kwaliteit voor een goede prijs 👌🏻

Mvk 07-12-2021

Zeer nette en Snelle bezorging
Wordt goed op de hoogte gehouden wanneer pakket verstuurd wordt en wanneer het binnen komt toppie!!

Hans 05-12-2021

Hernia makkelijk zoeken op de Otto site.
Ik heb daar mooie schoenen gevonden en besteld.
Tijdens het bestellen bleek er ook nog een mooi bedrag korting op te zitten met de kortingscode.
Al met al een super service

Niels 05-12-2021

Jas besteld in september. Levertijd blijkt ineens 2 maanden.. belachelijk, maar we wachten af. Levering staat gepland op "eind november".

Als november bijna voorbij is eindelijk eens een mail van OTTO: levering 2 weken uitgesteld.... weer wachten.

Op 5 december eindelijk weer eens een mail van OTTO. Nu zal ie dan verzonden zijn toch?
Nee hoor! Product niet meer leverbaar.
Heb je dan lekker 2,5 maand op dat bericht zitten wachten. Wat een belachelijke service.

Nanda 05-12-2021

Fijn bedrijf om bij te bestellen. Alleen de bezorgkosten vind ik niet prettig en niet van deze tijd

Jessy 04-12-2021

Ik vind dit oprecht een top site met betaalbare spullen. Het is betaalbaar en nog eens kwaliteit. Petje af

Mvk 04-12-2021

Zeer nette en Snelle bezorging

Anja 04-12-2021

Heel erg fijn om op deze te shoppen. Goede kwaliteit van de producten. Goede service en geweldig dat er niet moeilijk wordt gedaan om het maandelijks te betalen. Gewoon super 👍🏼.

Manuela 03-12-2021

Duidelijke site. Ik haak al snel af als het te ingewikkeld is. Goede duidelijke foto’s en de prijs is ook leuk! 👍🏼