Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 206 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda 16-06-2021

De website is overzichtelijk en duidelijk
De beschrijving van de artikel is uitgebreid.
De levertje staat er meteen bij en dat is prettig.

Rene Dooremalen 15-06-2021

Goede kwaliteit- prijsverhouding. Groot assortiment en eenvoudig te vinden wat je zoekt en een keuze te maken. Snelle levering en goede retourservice. Kortom een fijn bedrijf om zaken mee te doen.

CPS 15-06-2021

Duidelijke beschrijving van de artikelen, ook qua snit, als materiaal.
Inzichtelijk mbt voorraad en levertijd.
Ik zou het echter nog fijner vinden reviews van eerdere klanten mbt de producten te kunnen inzien.

L.Tabibel 15-06-2021

Ik heb een jas van Otto gekocht, iedereen vindt het mooi en het is nu 3 jaar geleden en hij is nog steeds mooi. Ik vind altijd mooie en unieke producten bij Otto die Ik nergens kan vinden.

T 15-06-2021

Als je een e mail krijgt om je wachtwoord in te vullen moet je eerst hele legen pagina naar beneden scrollen. Ik zag dat pas na 2 keer nieuw wachtwoord aangevraagd te hebben. Duurde ongelooflijk lang. Na eindelijk het allemaal gevonden te hebben en 6 verschillende leestekens te hebben ingevuld kon ik dan EINDELIJK gaan betalen. Nee dat ging ook niet. Ik werd naar een andere pagina gestuurd buiten de app om???? Hoezo? Geen betalen gezien of link, toen maar uiteindelijk "achteraf" betalen gekozen.
Het is dat jullie de enige zijn die deze bepaalde schoenen hebben anders had ik ze ergens anders gekocht. Wat een verschrikkelijk site!!!

Willy 15-06-2021

De keus is enorm en van goede kwaliteit en dikwijls een leuke korting ,ik beveel deze shop van ganser harte aan. Mijn ervaring is zeer goed.

Corrie 14-06-2021

Goed overzichtelijk, duidelijk in maten en kleuren. Gemakkelijk te bestellen met diverse betaal
mogelijkheden.

Manuela 13-06-2021

Veel keuze ook in grote maten en voor een goede prijs / kwaliteit verhouding.

Maurice Severens 13-06-2021

Bij Otto vinden mijn partner en ik altijd de kleding die we zoeken. We zijn tevreden over de kwaliteit en prijs.

Cher 12-06-2021

Otto heeft een grote keuze , duidelijk site, erg makkelijk selecteren van de gewenste maat en andere selecties. Prijzen zijn goed en vooral de badmode is erg leuk, gevarieerd en van goede kwaliteit! Enige nadeel is dat de levertijd soms wat lang is en dat er verzendkosten betaald moeten worden.

Carolina H. 12-06-2021

OTTO is een fantastisch online order bedrijf dat op de aangegeven tijd levert en altijd keurig. Ik ben blij dat ik bij OTTO kopen kan

Wieb 11-06-2021

Ik vind de lijn Lascana super leuk en bestel hier graag van. De levering is op tijd en de bestelde artikelen volden aan mijn eisen. Otto heeft een ontzettend uitgebreide site.

Elsje 09-06-2021

Ik vind de website van otto erg goed en overzichtelijk.
Met plezier ben ik zo een paar uur bezig zonder dat het vervelend wordt. Daarmee bedoel ik dat je gewoon lekker ongestoord kan shoppen. Alles werkt,echt top vind ik de site.

Harry 09-06-2021

foute levering en geen leveringen. Zeer slecht bedrijf krijg van de 6 artikelen 2 artikelen geleverd terwijl pakbon 3 artikelen vermeld en de 2 geleverde artikelen ook nog verkeerde artikelen zijn. Klantenservice gebeld dat het fout is krijg ook nog te horen dat de andere artikelen een levertijd van 8 weken is zomerkleding krijg je net voor de winter binnen heb direct telefonisch alles geannuleerd tot mijn verbazing krijg ik dezelfde dag nog een mail dat er 2 artikelen worden geleverd die een levertijd van 8 weken zouden hebben inmiddels ook al 2 weken onderweg niet verzonden en dus ook nog niet geleverd via track en trace nog steeds niet ontvangen bij Postnl. Als ik het geld niet binnen de 14 dagen retour heb gaat er een melding naar de ACM ConsuWijzer.

Marjan 09-06-2021

Ik koop graag bij Otto de kwaliteit van kleding en sokken is goed.
Ook vind ik het fijn dat je achteraf kunt betalen dat motiveert mij om hier te kopen.
De prijs is aantrekkelijk , ook van de meubels die ik hier ook gekocht heb ,
Het voordeel is dat je rustig thuis online kunt winkelen .
Als je wat wilt vragen staan ze je telefonisch vriendelijk en correct te woord.

Marianne 09-06-2021

Ik bestel met een zekere regelmaat iets bij de Otto. Ik heb standaard wat dingen die ik bijna elk jaar weer bij bestel zoals hemdjes en lingerie? Ik ben zeer tevreden met deze winkel. Ik vind de foto’s samen met de beschrijving van de producten meestal zeer accuraat. De producten worden vaak in verschillende poses afgebeeld en belangrijke details worden vergroot.

De levering van de producten wordt duidelijk aan de hand van mails. Het zou op zich iets sneller kunnen als je het vergelijkt met de levering van andere winkels. Ikzelf heb hier geen moeite mee. De verhouding prijs- kwaliteit is mij nog nooit tegen gevallen. Ik zou de Otto zeker aanraden bij vrienden.

A. Smits jansen 08-06-2021

Prima artikelen , veel keus en prima kwaliteit prijsverhoging . Ik ben een tevreden klant !.

Vince 08-06-2021

Prachtige merken die moeilijk te vinden zijn. Daar wachten we graag een paar dagen op.

Maarten 07-06-2021

Goede en vriendelijke webpagina die duidelijk is. Je weet waar je aan toe bent

Zainab 06-06-2021

Het is een geweldig wepschop je kan alles vinden en het leukste is dat je achter af kan betalen en ook en termijn dat was erg handig voor mij super service ook snel bezorgd bedankt Otto

Irmad 05-06-2021

Tja simpel
Veel keuze
Snelle leveringen en ook retouren worden correct afgehandeld
Fijn winkelen dus

Ermeerri 05-06-2021

Otto heeft een ruim assortiment. Altijd heerlijk shoppen hier, altijd slage . I love it

Sappie 05-06-2021

De webshop is heel gebruiksvriendelijk. Heel uitgebreid. Ik vind de service ook heel goed. Ik ga otto zeker aanbevelen bij mensen.

Mark 04-06-2021

Ik vindt het erg slecht dat jullie voor bikini's met grotere maten meteen extra rekenen. Terwijl andere sites dit niet hebben. Vindt het ook erg slecht dat je maar 1 kortingscode kan gebruiken en met een verjaardagskorting van 12,50 dat je dan verplicht wordt om meer dan 50 euro te shoppen. Nou lekker verjaardagscadeau.....

Dus nee ben niet te spreken over jullie site en aanbiedingen.

T 04-06-2021

Bij Otto vond ik een goede prijs. Ik vind het een prima website. Verzending kan 3 weken duren, dat is wat lang.