Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 224 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Arie Meijerman 05-09-2021

Ik vind het in 1 woord: GEWELDIG! Voor de derde keer koop ik de Airsoft klittenband herenschoenen en er kan bijstaan dat iemand van 80 hier heel blij van wordt. Ik ben 66 geworden en loop weg op deze schoenen!

Mvg. Arie Meijerman

Tom 05-09-2021

Correcte afhandelen bestelling , goede informatie , snel je kledingmaat vinden , grote keuze van artikelen .

Paul 03-09-2021

Erg overzichtelijk, ruim aanbod en leuke kortingen. Daarom gelijk nog een paartje schoenen besteld.

Stephen 01-09-2021

Een geweldige online winkel ! Duidelijke fotos alles perfect ga vanaf nu hier mijn kleding kopen !!!!!

Selma 01-09-2021

Zeker een aanrader om iets Moois te bestellen. ik bestel al 25 jaar ik heb nooit klachten gehad altijd goed ingepakt netjes ingeleverd ik ben heel erg tevereden van otto dank jullie wel..

Debi 01-09-2021

Hi I have purchased so many products from Otto, it was a great experience. When there is any concerns you can also write an email to them, and their team is handling this very nice and reply each and every mail before time.

Ciska Don 31-08-2021

Ik vind deze shop fantastisch, nooit in de steek gelaten, bereidwillig personeel, goede service en wat je al niet meer als positief ervaart

martine 31-08-2021

makkelijke site, veel keuze, goede service
Ik vind alleen de bezorgkosten wat aan de dure kant

Rianne B-B 31-08-2021

Goede omschrijving van producten. Tevens zijn producten makkelijk te vinden.

Liesbeth 28-08-2021

De online-shop is zeker aan te bevelen. De bestelprocedure is helder en eenvoudig. Levering is correct en snel.
Eventuele retouren worden ook correct en snel verwerkt.
Al met al, zeker een bedrijf om aan te bevelen. Top 👍

Saddam 27-08-2021

Ik denk dat otto de beste winkel van de EU is... Het is gemakkelijk te gebruiken, het artikel is altijd in orde en de levering is op tijd.

WAG 25-08-2021

Er is een ruime keuze. De kwaliteit voldoet aan mijn verwachtingen en is dus prima. Vlotte levering van de bestelde artikelen

Marie 25-08-2021

Ik vind Otro een leuke website met veel artikelen dat ik nergens anders kan vinden. Het duurt soms langs om spullen te krijgen maar ik ben altijd tevreden met wat ik heb gekocht. Ook het retouren gaat best goed. Ik vind veilig om bij Otto artikelen te bestellen.

Lydi 21-08-2021

Ik had snel een mooie bikini nodig. Dan kom je snel toch bij Otto terecht deze heeft altijd mooie kwaliteits bikini's. En altijd vaak alle maten voorradig. De site geeft hele duidelijke foto's die er in het echt ook zo uit zien zeker de kleuren komen goed overeen.

Carly Buckmann 20-08-2021

Met Otto. nooit problemen
Grote keuze geen probleem met retourzending
Ook telefonisch contact is perfect.

Helena 20-08-2021

Ik ben al zo'n 15 jaar klant bij OTTO en het is me goed bevallen. Ik had het eerst erg druk, nu ben ik ziek, dus online winkelen is voor mij de handigste optie. Ik koop voornamelijk kleding en gedurende deze 15 jaar of zo heb ik nooit problemen gehad. De levering was altijd op tijd, ik kan rustig kiezen wat ik leuk vind en wat bij mij past, en met de bedenktijd kan ik de kleding een paar keer proberen om een betere beslissing te nemen. Als iets niet past of de kwaliteit me niet bevalt, stuur ik het terug en krijg ik zonder problemen mijn geld terug. OTTO heeft een breed assortiment, van heel goedkoop tot heel duur. Ik vind de recensies ook erg nuttig, vooral de pasvorm en kwaliteit, die in elke recensie staan.

Mieke 20-08-2021

Nooit problemen. Altijd goede en snelle levering. Ruilen geen enkel probleem. Helemaal top.

Bianca 19-08-2021

Ik heb al vaak elders badkleding gepast maar nooit zat het zo goed als de badkleding van Otto. Ik kijk daarom niet meer bij andere winkels en bestel gelijk bij Otto omdat ik rustig thuis kan passen, de kwaliteit uitstekend is en er altijd een set tussen zit die mij goed past.

Ed 19-08-2021

De artikelen zijn duidelijk omschreven, met heldere foto's; Nette prijzen en ook goede retourmogelijkheden en gratis ruilen. Ik zeg: service en heel aantrekkelijk. Mooi spullen ook.

s 18-08-2021

Otto heeft een avond lang een website waardoor ik alsmaar niet kan betalen. De 5 euro korting die je zou krijgen bij mailtoezending geldt alleen voor bepaalde artikelen waar ik totaal geen belangstelling voor heb, dus geen korting! Het gekochte artikel moet ik nog bekijken omdat dit pas binnen veertien dagen thuis is. (Da's wel weer goed: om niet mee te doen aan de bezorgingswedstrijden. Helaas zijn de bezorgkosten nogal hoog.) het artikel + verzendkosten is toch nog het goedkoopst!

Marcha 18-08-2021

Ik koop al zolang bij Otto
Omdat ze alles hebben, wat ik leuk vind, lekker makkelijk
Je mag ook in maandelijkse betalen, Daar doe je het toch voor, fijne winkel, toppie 😉👍

A.C. Leersum 17-08-2021

Een mooie webshop met veel aanbod en aantrekkelijk gemaakt. Heel gebruiksvriendelijk……..

Thea en Guus 15-08-2021

De shop is prima. Echter staat er een actie op de site die aangeeft dat je 20% korting krijgt door een code in te geven. Bij het bestellen wordt wel aangegeven dat de kortingscode is toegevoegd, maar er wordt helemaal geen korting doorberekend. Dat scheelt in ons geval dus €16,00!!! Ik voel me bedonderd.

Majdi 13-08-2021

Het is makkelijk zoeken, snel ontvangen en goede service. Zeer ruime keuze.

P 13-08-2021

Mijn kortingscode werkte niet op een duur jasje wat ik wilde bestellen, dus nam ik contact op met de klantenservice. Binnen een uur ontving ik al een bericht dat als ik voor achteraf betalen zou kiezen ik de korting alsnog zou krijgen. Super service! Het enige wat ik jammer vind is dat je niet goed weet wanneer je pakje geleverd zal worden voordat je besteld. 2 dagen is prima, maar krijg je het dan of wordt het 5 dagen. Al met al prima webshop om te bestellen en als er iets is krijg je meteen netjes doelgericht antwoord.