Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 228 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

Geen 22-11-2022

Je vind hier alles is gewoon geweldig, goede service en vriendelijk. Zit je ergens mee bv dat je even moeilijk hebt met betalen ze staan voor je klaar voor een oplossing. Gewoon Top

Ongelooflijk goed 21-11-2022

Ook een stuk nostalgie en al oude zeer goede ervaringen toen in ons ouderlijk huis al de Otto gids binnen kwam. Nu een zeer moderne webshop met een echt groot assortiment en zeer scherpe prijzen! Heel goede service, veel betaalmogelijkheden en zelfs in termijnen. Klasse en op deze manier is voor bijna iedereen kwalitatief goede kleding en andere artikelen betaalbaar.

Hale 20-11-2022

wat ik heb tot nu toe besteld van Otto was prachtig en goede kwaliteit , ik ben super tevreden met Otto .

An. 19-11-2022

Mooie jurk,hopelijk levering nog dit jaar😬. Maar komt zeker goed,Otto staat voor goeie service.

WIllem 19-11-2022

Prettig shoppen bij Otto, een prachtige webshop overzichtelijk en makkelijk je artikel bestellen.

Jeanne 19-11-2022

Hele fijne webshop, gemakkelijk zoeken, heel gebruiksvriendelijk en heel veel keuze!

Yvonne 18-11-2022

Nou Otto bied kwaliteit .....en waarom ik heb voor jaren "1996"een witte broek gekocht die ik nu nog altijd draag en is nog even mooi als toen!
En daarom " Top"
En ze hebben veel keus voor ieder prijsklasse en beurs
Gewoon in 1 woord TOP!!!

Diana 18-11-2022

Tot nu toe altijd tevreden. Snelle levering goede overzicht van je app. Ik zou otto wel aanbevelen.

Hanna Harpe 18-11-2022

OTTO: één in de top tien!
Hier kun je alles halen.
Van top tot teen, modern of sjiek.
Enorme keus voor elk publiek!
Kom en kijk op deze site,
want OTTO laat je stralen!!!

Anoniem 18-11-2022

Wanneer een bestelde maat niet op voorraad is stuurt Otto een andere maat. Site begint weer bij pagina 1 als je een artikel hebt bekeken. Zeer prijzig.

Marion 18-11-2022

Erg makkelijk en gebruikersvriendelijk om snel leuke kleding te bestellen helemaal met de extra kortingen die je ook nog eens krijgt

Etienne Hollaar 18-11-2022

Site deed wat hij moest doen, bestellen ging soepel.
Minpuntje is de reclame na de bestelling, als je daar je gegevens invult, dan krijg je vanaf dat moment iedere dag minimaal 5 spam mailtjes in je in-box, waar je moeilijk vanaf komt.

Hannelore 17-11-2022

Keurig ingepakt
Op tijd geleverd
Prima kwaliteit en leuke mode
Zeker veel keus voor grotere maten en degelijke kwaliteit

MarionS 17-11-2022

Ik ben lang op zoek geweest naar een kussen dat bij mij past. Dit kussen is werkelijk fantastisch. Fijn ligcomfort. Sluit goed aan bij nek en schouders. Ik heb er gelijk nog 1 bij besteld.

H Donkers 17-11-2022

Otto is voor mij de ideaalste vorm van shoppen omdat het altijd snel bezorgd word en er altijd uitziet zoals beloofd en omdat ik altijd kan betalen wanneer ik saldo op mijn bank heb staan dusver mij echt online winkel nr 1 en OTTO krijgt van mij een dikke 10 PLUS!

Desirée 16-11-2022

Fijne winkel om te webshoppen. Heeft veel keuze in van alles en nog wat. Prijzen zijn redelijk. Goeie service. Ook telefonisch fijn personeel.

Susanne 16-11-2022

Otto heeft een overzichtelijke, rustig ogende site waar ik heel snel mijn favoriete artikel heb gevonden en gekocht. Daarom gewoon een 10!

Omar Tahrioui 16-11-2022

Topsite. Bijna alles te vinden wat je je maar kan bedenken. Gebruiksvriendelijke site en heel erg overzichtelijk. Klantenservice goed en snel te bereiken en tevens aardige mensen.

Hilde 16-11-2022

Vandaag gewinkeld bij Otto met een fijne korting omdat ik de app gebruikte
Heel handig en efficient Ook fijn dat ik achteraf kan betalen
Mooie items besteld!

Shirley 16-11-2022

Wauw, wat fijn nu altijd de mode in handbereik ! Gewoon via de app met gemak en snel, de mode bestellen die je leuk vindt! Super overzichtelijk en met een paar tikjes is je bestelling de volgende dag in huis.
Ik kijk uit naar mijn bestelling
Fijne dag en warme groet

Marcin 16-11-2022

De Otto-winkel heeft veel producten van goede kwaliteit en handige betaalmethoden. Ik raad deze e-commerce aan aan iedereen die erover denkt om te winkelen! Groeten *****.

Casandra 15-11-2022

Site is goed overzichtelijk. Kan makkelijk items zoeken. Klein min puntje is dat je weer bovenaan de pagina begint als je een item hebt bekeken. En je dus weer moet zoeken waar je gebleven was.

Jolayda Laayouni 14-11-2022

Ik vindt het fijn om bij Otto te shoppen . Veel keus en alles komt op tijd aan. blij mee

jolayda laayouni 14-11-2022

ik vind dit een hele fijne webshop die alles verkoopt en hun service is top.

RC 14-11-2022

Ondanks toch verschillende negatieve beoordelingen hebben wij een bed gekocht op de site waarbij stond ongeveer 2 weken levertijd.
Bed was na 1,5 week binnen en ziet er prima uit.

Zijn zeer tevreden!