Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Orrie 06-09-2022

Mooie website, makkelijk in gebruik. Mooi dat je kan kiezen tussen verschillende kleuren. Jammer dat er wel bezorgkosten zijn.

Marcel 06-09-2022

Je word uitstekend op de hoogte gehouden van de status van je bestelling, bestelling is keurig verpakt en persoonlijk vind ik het óók fijn dat je de bestelling ook zelf kunt afhalen bij een afhaalpunt als je dat aangeeft!

Paul en Caroline 02-09-2022

Otto heeft al jaren tot onze voldoening een prima aanbod waar wij gebruik van maken. Kleding maar ook gebruiksartikelen van prima kwaliteit. Als laatste een heel betaalbaar ruim zonnescherm dat nu tot grote tevredenheid dienst doet.

Martin1961 02-09-2022

Het filteren in de zoekfunctie is nog voor verbetering vatbaar. Als je bijvoorbeeld filtert bij een koltrui krijg je toch nog enkele andere truien zònder kol te zien. Ik vind de site verder erg prettig. Achteraf betalen vind ik super. De tot nu toe aangeschafte producten van mijn vriendin en van mij zijn kwalitatief goed tot zeer goed.

Jetje81 02-09-2022

Ik bestel al jaren bij Otto. Ten 1e omdat er ontzettend veel keuze is van vele gerennomeerde merken, maar ook van minder bekende merken waarvan blijkt dat de kwaliteit toch echt wel prima is. Het assortiment is op iedere portemonnee en op elke leeftijd aangepast en dat vind ik fantastisch. Ook is Otto nog 1 van de weinige online shops waarbij je achteraf , na ontvangst van je artikelen mag betalen. Ook de facturering vind ik prettig via de mail. Je pakket wordt bij de deur afgeleverd, en de eventuele retouren worden ook snel en accuraat verwerkt. Ook hier weer verloopt de communicatie soepel. Ook telefonisch is Otto goed bereikbaar en word je altijd vriendelijk geholpen.

Het enige verbeterpunt wat ik zou willen meegeven, is het besteloverzicht, factuuroverzicht en retouroverzicht duidelijker en overzichtelijker maken. Alles staat nu doorelkaar heen, en de tabel verspringt. Hierdoor wordt het zeer onoverzichtelijk. Ik hoop dat daar nog eens naar gekeken wordt.

Overall ben ik al jaren erg tevreden en hoop ik nog regelmatig mijn orders te kunnen plaatsen.

Aart 01-09-2022

Otto.nl heeft een grote verscheidenheid aan producten. het is ook de mogelijkheid om in maandelijkse termijnen te betalen zonder geregistreerd te zijn in het BKR (als het bedrag lager is dan 250) is ook een geweldige manier om de gewenste producten gemakkelijk te kopen zonder zware lasten.

K.Bisai 31-08-2022

Vind heel leuk om te shoppen en word op tijd gemeld wanneer mijn spullen worden bezorgd
Met de vriendelijk groet

Kkrullebol 29-08-2022

Eerste keer bij Otto jeansoverhemd besteld, geleverd op de afgesproken tijd, prima pasvorm, denim kwaliteit, meteen nog maar een besteld . Blij mee grt Andre

leontine mol 26-08-2022

kleding wordt netjes verpakt geleverd en indien maat niet goed is zijn er geen problemen met retourneren. Erg prettige klantenservice.

Kleding 25-08-2022

Weer fijn geshopt bij Otto,
Geen winkel in of uit!
Prima en goede omschrijving product
Opgave levertijd alsmede de betaling goed verzorgt

Floor 25-08-2022

Pluspunt: Otto heeft erg mooie beha’s van Lascana, deze hebben een bijzondere rug.
Minpuntjes: je kunt niet met een creditcard betalen en er is weinig kleding van bekende merken.

Anoeshka 23-08-2022

Ik vind bij jullie te bestellen, hartstikke leuk.
Vriendelijke bezorgers en via telefoon is de medewerkers ook vriendelijk.
Legt goed uit,als je vragen hebt.

Klant 22-08-2022

Een erg fijne webshop met zeer goeie service en heel veel keus in van alles en nog wat.

Nasra Djorai 21-08-2022

Overzichtelijke website met een uitgebreid aanbod
Daarnaast worden de artikelen zo duidelijk en helder afgebeeld en omschreven, dat je het gevoel hebt de artikelen bijna aan te kunnen raken en een plek te kunnen geven in je eigen leven.,

Annelies 17-08-2022

Net een paar schoenen gekocht. Via de website supersales.nl. Daar staat dat je schoenen kunt kopen met een kortingscode. Wil ik deze gebruiken, voldoet de code niet aan voorwaarden. Ik kan op Supersales niet zien welke voorwaarden dat zijn. Beetje jammer.

Wil 16-08-2022

Ik ben goed geslaagd bij otto gelijk het artikel gevonden vaak slaag je gelijk met deze hele goede winkel bestaat al heel lang

Ans 15-08-2022

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. Was benieuwd. Maar alles prima. Fijne beige bermuda voor mijn man gevonden. Beantwoord helemaal aan zijn wensen. Goede kwaliteit, past perfect, niet te kort, riem er bij. Heerlijke zomerbroek. Vlotte bezorging. Wat wil je nog meer. Zo tevreden dat we er gelijk weer een hebben besteld in olijfgroen.

Carola 14-08-2022

Vlotte levering, duidelijk hoe alles in zijn werk gaat met het bestellen en bezorgen en betalen. Mijn maat (34) volop aanwezig. Ik ga hier zeker weer bestellen als ik iets wil gaan kopen. Voor mij heb ik het juiste adres gevonden....

Gerda 14-08-2022

Goede shop, jammer dat er verzendkosten wordt gerekend, en dat het lang duurt als je iets terug stuurt en dat je de melding krijgt dat het ontvangen is.

Anja van Velsen 14-08-2022

Wij zijn al jaren (25!) een tevreden klant bij OTTO. Ze gaan met de tijd mee, het assortiment is bijzonder uitgebreid, de prijs-/kwaliteitsverhouding is uitstekend en ze hebben regelmatig mooie aanbiedingen. 😀 Ook het bestelproces is eenvoudig en je wordt goed op de hoogte gehouden. Wij zijn fan!

Hortensia 14-08-2022

Onze familie is al decennialang klant bij Otto. Vroeger kregen we altijd de dikke papieren catalogus en konden we kleding thuis laten bezorgen. In die tijd was dat nog een uitzondering. Er is zoveel veranderd intussen! Maar de kwaliteit en aantrekkelijke prijzen zijn nog altijd een reden om steeds weer bij Otto terug te keren. De verzending duurt soms iets langer, maar het is altijd de moeite waard om geduld te hebben. De klantenservice is ook altijd goed en rechtvaardig. Al met al een aanrader.

Lucky50 13-08-2022

Bij OTTO hebben ze mOoie artikelen, en een super service, je wordt er fijn geholpen

Rob Winsum 11-08-2022

Ruime keuze, nette prijzen.
Bestelling van meerdere onderdelen voor California Wonen.
Keurige levering, geen beschadigingen, mooie producten.

Boekenkast, salontafel, tv-meubel en nachtkastje besteld via de website.
Moet ej wel even de tijd nemen om het in elkaar te zetten, maar als je handig bent en van te voren alles even goed nameet en nummert dan komt het vast goed.
Mij is het ook gelukt...

S 10-08-2022

Modieuse en redelijk betaalbare mode van goede kwaliteit. Website is makkelijk en snel te bekijken. Bezorging redelijk snel.
Al met al heel tevreden

Paul Schevers 10-08-2022

Duidelijke overzichtelijke webwinkel met goede filters productspecificaties en productreviews. Ook fijn dat er een duidelijke uitleg voor de maat beschikbaar is.