Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 235 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,1

B vd K 07-04-2021

Handig, leuk, makkelijk en van deze tijd, veel keuzes eenhoorn assortiment top!

T. Betten 05-04-2021

Levering was prima in orde de betaling ook en het product wat ik gekocht heb was zoals omschreven. Kortom, ik zal wel vaker wat bestellen bij Otto.

WolthersN 02-04-2021

Het maken van een keuze online is super gemakkelijk door een goede beschrijving van de artikelen, goede foto van het artikel met verschillende mogelijkheden zoals vergroten, voor de betalingsvoorwaarden zijn diverse mogelijkheden en over het algemeen is de levertijd zoals aangegeven,

J. De Graaf 01-04-2021

De site is heel toegankelijk. Artikelen zijn snel te vinden. Na bestelling is alles snel geregeld.

Corine 31-03-2021

Prima zoekfunctie, duidelijke “ ga terug naar je zoek overzicht functie”
Geen 10 omdat sommige artikelen niet in te zoomen waren

J.Schellekens 30-03-2021

Eindelijk goede bh gevonden. Ga er nog een bestellen.
Goed voor afzakschouders.

Ruben 29-03-2021

Toen ik het product had besteld kwam ik erachter dat ik nog een nachtkastje wilde. Daarom annuleerde ik de bestelling en kreeg ik het geld teruggestort op de klantenrekening. Het is erg onduidelijk hoe je dit geld kunt gebruiken om een nieuwe bestelling te doen. Daarom probeerde ik contact op te nemen. Contactgegevens staat niet op de website maar alleen op de instagram. Uiteindelijk is het goed gegaan maar toch jammer dat het nu meerdere dagen kostte om alleen al te bestellen.

Kit 29-03-2021

heerlijke webshop, ruime keuze en hele goede kwaliteit. ook aan de telefoon word ik zeer goed geholpen. Nu een bed aangeschaft en benieuwd naar de bezorging en plaatsing.

Rosalyn Fasel 28-03-2021

Het is een zeer overzichtelijk shop, ik zou hier zeker nog een keer wat aanschaffen, en kennissen vertellen over deze site van Otto!

Jessy 27-03-2021

Zeer tevreden. Producten zoals de omschrijving en netjes op tijd verzonden.

Diezzzzz 27-03-2021

Dameskleding is óók voor mij verkrijgbaar, maat 48, die niet (te) klein valt. Heb dus alle keuze, ook in exclusievere modellen, waardoor ik mij zakelijk altijd weer krachtig voel. Love-it.

van der Goot 27-03-2021

In de winkel zag ik de bewuste broek maar helaas niet in de juiste maat. En jawel bij OTTO in de maat die ik denk te moeten hebben. Gevonden op de duidelijke website van OTTO. En ja dan zie je meer en dus nog een broek besteld. Ik wacht in spanning af...
Ik geef de website van OTTO een 9 omdat het altijd beter kan!

Gerdien 26-03-2021

Je kunt in de site gemakkelijk switchen van bestellen naar winkelwagen. Fijn dat je achteraf mag betalen. Retourneren is (tot nu toe) niet ingewikkeld

Coco 26-03-2021

Een broek besteld op 15 februari jl. Op 11 maart gebeld om te informeren waar hij bleef. Advies: annuleren ( hij komt waarschijnlijk niet meer) en opnieuw bestellen. Dit heb ik gedaan...levertijd 2 weken. Die waren gisteren om. Weer gebeld. Levertijd wordt 5 weken. Dan is het half april. En dan maar afwachten of de broek ooit nog geleverd wordt.
Erg slecht.!! De mensen op de klantenservice waren erg aardig, maar daar heb ik mijn broek niet mee.
Ik wacht dit nog even af, maar bestel nooit meer iets bij Otto

Electronic gasfornuis 26-03-2021

Artikelen zijn van goede kwaliteit alleen heb ik mijn gekocht electric gasfornuis nog steeds niet ontvangen en daarom een 6 cijfer voor OTTO omdat de bezorging in afgeleverd staat maar blijkbaar op andere adres heeft gebracht en ik moet bewijs sturen om waar ik recht op heb terug te krijgen

T, Maas 24-03-2021

Duidelijke website, erg veel keuze in alle artikelen .
Veel aanbiedingen met aantrekkelijke prijzen

Tony 24-03-2021

een fijne gevarieerde shop,duidelijk en gemakkelijk, gebruiksvriendelijk ....mijn ervaring met Otto is dan ook prima.

Kitty 23-03-2021

De website werkt erg goed en snel. Duidelijke informatie over de producten.
Ook er is voldoende keuze in zoekcriteria waardoor je snel bij de producten van je keuzes komt.

Amira 22-03-2021

Ruim assortiment. Prijs kwaliteit verhouding is top! Vriendelijk persoonlijk. Hele fijne service en de bezorging is zoals aangegeven en prettig verlopen!

Millie Vanillie 22-03-2021

Duidelijke en overzichtelijke site.
Makkelijk bestellen en zeer gebruiksvriendelijk.
Veel keuze dus slaaggarantie is groot.

Tineke 21-03-2021

Alles makkelijk te vinden op de website.
Ik vind het een groot voordeel dat je achteraf kunt betalen, zeker als het wat langer duurt voor je bestelling binnen is. En als je iets terugstuurt hoef je het uiteraard niet te betalen.

Anna 21-03-2021

Ik heb al vaker bij Otto besteld, ik heb ervaren dat de maten overeenkomen met het bestelde.
Ik heb echter problemen met de site, als je een artikel ( bijv. een artikel op pagina 3) nader bekijkt en je wilt weer terug naar het overzicht ga je weer naar pagina 1.

Chantal 21-03-2021

Otto heeft een makkelijke zoekfunctie. Daarnaast merk ik keer op keer dat Otto eerlijke prijzen hanteert met daarnaast een klantvriendelijke service. Otto stelt de klant voorop, iets waar veel winkels online van kunnen leren.

26frottie05 19-03-2021

Altijd goede prijs/kwaliteitverhouding. Otto garandeerd een snelle afhandeling bij reclamaties cq. retouren.
Steeds tevreden over gekocht produkt.

Marieke 18-03-2021

Dure handmixer besteld omdat deze elders duurder was. Na een significant langere levertijd dan aangegeven, een retourartikel ontvangen: verpakking slecht, artikel beschadigd, missende deeghaak. Direct gebeld en teruggestuurd, geen ontvangstbevestiging hiervan maar na zes weken wel een aanmaning om even meer dan 100euro te betalen. Na een reactie per email hierop, kreeg ik in de middag ineens de retourbevestiging binnen. Geen excuses, niets. Voor mij geen Otto meer.