Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daan 14-04-2022

Goede kwaliteit voor een leuke prijs.
Voor ieder type kledingdracht ruime keus.
Vind het heerlijk om hier te winkelen!

Otto 13-04-2022

Ik vind bij Otto echt wat ik zoek en ben bij n vorige bestelling correct en vriendelijk duidelijk te woord gestaan.

Annet 11-04-2022

Ik vind dit een fijne webshop omdat je bestelling netjes geleverd word en ook omdat de klantenservice héél erg vriendelijk is.

Leentje 10-04-2022

Mooie kleding met goede pasvorm. Misschien niet de goedkoopste kleding, maar kwalitatief heel goed. Ik koop hier kleding die ik mooi vind voor langere tijd en ongevoelig voor mode trends maar er toch altijd bij lijken te passen.

Elly 09-04-2022

Zeer grote keuze uit badkleding, helemaal top! Voor ieder wat wils.
Vele maten en combinaties mogelijk.

M Melman Kranenburg 09-04-2022

Een hele fijne webwinkel, al verschillende dingen besteld en nooit teleurgesteld.
En als de bestelling is gedaan dan keurig een mail dat het correct is afgehandeld.

Sil 07-04-2022

Mooie kwaliteit en snelle levering, het is een aanrader om te bestellen bij Otto.

Yvonne van Velzen 05-04-2022

Geweldige shop. Heel veel mooie artikelen. Snelle levering . Kwaliteit is goed. Wisselende collectie, elke week wel nieuwe artikelen. Mijn favoriete webshop.

Annemie 05-04-2022

Makkelijk te zoeken en te bestellen. Duidelijk en ook snelle levering. Van de Jack Wolfskin fleece trui.

Merel 05-04-2022

Makkelijk en snel te bestellen. Leuk dat er korting is vanwege aanschaf schoenen voor mn dochter.
Alleen jammer dat ik niet kon kiezen voor achteraf betalen.

Wendy 02-04-2022

Het is een duidelijk site, goedkoop in sommige producten.
Ik blijf terug komen bij Otto

Lenie 02-04-2022

Prettige overzichtelijke site met voor ieder wat wils. Fijn dat je gemakkelijk kunt retourneren en zelfs achteraf kunt betalen.

Liesbeth 02-04-2022

Fijne, prettige shop
Grote keuze en heel gemakkelijk bestelling te plaatsen.
Kwaliteit prijs, super!!!

janny 01-04-2022

Duidelijke afspraken over levering. goede kwaliteit prijs verhouding. Duidelijke foto's van de artikelen. Navigeren op de website eenvoudig.

Marjote 30-03-2022

Ik vind de shop erg overzichtelijk en het is fijn dat je artikelen makkelijk kunt retourneren als dat nodig is.

Anna 29-03-2022

Alles staat duidelijk omschreven en gefotografeerd en makkelijk te bestellen .

Ilona 29-03-2022

Fijn winkelen op de site van Otto. Groot aanbod en bestelprocedure gaat makkelijk. Met mooie korting!

Noortje 27-03-2022

Webshop is duidelijk. De T shirts die ik had besteld passen prima gelukkig zit er geen elastiek in daar hou ik niet zo van

marja 26-03-2022

Al jaren ben ik kind aan huis en levert Otto bij mij thuis!
Eerst op papier en nu per computer.
Otto is het warenhuis digitaal

Anoeska 25-03-2022

Ik vind dat er veel diversiteit aan merken is. De app werkt makkelijk en overzichtelijk.

Gerrit 24-03-2022

De bekleding van de hoekbank die ik met korting bij OTTO had besteld, was na 1 maand gescheurd. Vanwege de garantie had ik recht op een nieuwe bank. OTTO zou de oude meenemen bij het leveren van de nieuwe. Niet dus. Ik moest zelf de bank maar afvoeren. Nu krijg ik een factuur voor de nieuwe bank (zonder korting natuurlijk) omdat ze de oude niet retour hebben gekregen. Ongelooflijk! Ik ben in een oeverloze discussie verwikkeld met de klantenservice from hell die me iedere dag hetzelfde verhaal spamt (naast alle andere spam die ik dagelijks van OTTO krijg en waar ik niet om heb gevraagd en me voor heb afgemeld). De factuur is ondertussen opgelopen omdat ik nog niet heb betaald. Wat een oplichters.

Hm 23-03-2022

Eerste bestelling geplaatst. Vooralsnog goede ervaringen, ook met contact met klantenservice welke goed bereikbaar is.

Niet bestellen! 23-03-2022

Megaslecht. Onbereikbaar en klantenservice die niet meedenkt. Artikel was binnen 1 maand kapot. Heel gedoe met de garantie. Echt prut

Leo Braxhoofden RHB-SE 23-03-2022

Altijd mooie en leuke artikelen wat je met trots aan andere laat zien.
Makkelijk bestellen en goede servies.

SdV 21-03-2022

Zogenaamd keuze in betalingsmogelijkheid. NIEt dus! Beetje vreemd. Daarom bestel ik minder en zal
Ik niet snel weer bestellen.