Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 214 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

GEORGIOS 06-03-2021

This shop is perfect in everything and the people from otto also perfect and friendly.

Corrie 05-03-2021

Pullover besteld goede kwaliteit en fijn achteraf betalen had ook een sprei besteld maar achteraf de verkeerde kleur kon zo worden geannuleerd dat was heel fijn. nu andere besteld

S.A. 03-03-2021

Had een 3 delige set badkamermeubels besteld. Kwaliteit is superslecht, meubels zijn kleiner en zien er supergoedkoop uit vergeleken met de foto’s, erg moeilijk in elkaar te zetten, gaten zijn verkeerd voorgeboord, verkeerde kleur handvaten meegestuurd voor 1 kast, dozen zijn gekreukeld, ene deur heeft wel beschermfolie de andere weer niet, 2 kasten kwamen los van elkaar en achter de 3e moest ik aanbellen en 3 maanden op wachten omdat post.nl wat verkeerd heeft gedaan(met post.nl gebeld en pakket was nog niet eens geleverd bij ze), 3x moeten nabellen voor juiste handvaten en kreeg nog 2 pakketjes met juiste kleur maar verkeerde maten handvaten, kreeg bericht van incasso want ik moest de kast gaan betalen ondanks dat die niet in orde was gebeld en zou in orde zijn. Pas als juiste handvaten geleverd zijn betalen. Toch weer incasso, weer bellen boos worden. Handvaten annuleren, wil kast terugsturen krijg korting als ik de kast hou ze sturen de juiste handvaten op weer te grote binnengekregen. €30 euro teruggekregen maar t liefst tief ik die hele zooi op de vuilnisbelt ik heb nu een kast met zwarte handvaten en de andere zilver. Kasten zien eruit als kinderspeelkasten van de 2e handswinkel. Ik lees dat mensen zeggen dat er mensen zeiken. Moet je kijken hoe boos jij wordt als dit jou overkomt!

peter 03-03-2021

Op 12.03.2021 eerste keer een bestelling gedaan, op de site word aangegeven dat het voorradig is en binnen 7 dagen zou de bestelling bezorgd worden, maar niks mogen ontvangen.
Op 19.03.2021 telefonisch contact gehad, de mevrouw aan de telefoon bevestigde dat het pakket nog in duitsland lag, maar dat ik ook me geld terug gestort kon krijgen, maar dat het binnen enkele dagen bezorgd zou worden als ik het toch wilde ontvangen.
Ze verzekerde mij dat het de aankomende week 100% zeker bezorgd zou worden, op 23.02.2021 kwam er een mail binnen dat het pakket verzonden zou worden, maar nu is het 03.03.2021 en er is nog steeds niks bezorgd.
Op 03.03.2021 wederom telefonisch contact gehad en werd weer beweerd dat het pakket in duitsland klaar lag en binnen een week bezorgd zou worden, maar ik heb er geen vertrouwen in dat het nog bezorgd gaat worden, dus ik heb aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in OTTO dus ik wil het product niet meer hebben. \
Maar dat was niet meer mogelijk ik moest het maar weigeren aan de deur, maar als er niks bezorgd word valt er ook niks te weigeren.
Dus naar mijn mening is het een grote oplichterij die achter deze firma zit. Die alleen maar gebakken lucht verkopen.

Daantje 02-03-2021

Na veel achteraan bellen, en een klacht ingediend bij een klachten site, kreeg ik de menger aan de telefoon uiteindelijk daarna binnen 3 weken geleverd heel en compleet! Mensen het komt echt door de drukte dat het in het magazijn van Otto blijft staan omdat post NL het niet aan kan en het gewoon niet in een keer mee kan nemen! Dus geduld heeft iedereen nodig! En de mensen van de klantenservice van Otto kan niet alles in zien volgens de menger aan beide kanten zowel Otto als post NL doen echt hen best. We zitten in deze tijd namelijk allemaal in de zelfde situatie. Heb hier begrip voor aub! En mensen als je negatief schrijft en het is uiteindelijk opgelost schrijf dan ook een nieuwe review dat het is goed gekomen want anders maak je mensen bang voor het bestellen bij Otto! Liefs Daantje.

Robert 01-03-2021

Ik heb een kast van Otto gekocht in november 2020. Hij zou over 5 weken aankomen. Na zes weken belde ik Otto en ze bleven maar zeggen dat ik moest wachten en dat het heel snel zal komen. Nu is het meer dan 3 maanden geleden en ik belde ze meer dan 5 keer en kreeg elke keer hetzelfde antwoord. Eindelijk hoorde ik vandaag van hen dat ze de bestelling hebben geannuleerd, maar zichzelf. Ze lieten me zo lang wachten en annuleren zonder akkoord. Zeer verrassend is dat het artikel nog steeds beschikbaar is om te winkelen op deze website. Ze hebben ook 20 euro afgetrokken van de terugbetaling. Ik heb geen idee wat dit betekent. Wat een klantenservice!!!

Desiree 28-02-2021

Ruime keuze , altijd vinden wat ik wil
Broeken, shirts, lingerie.Ik ben tevredenen

Margriet 28-02-2021

Duidelijke en overzichtelijke site. Goed van opzet. Shop er graag op! Aan te raden.

Tineke 28-02-2021

Otto heeft een prima service en de prijzen zijn ook nog eens te betalen. Ze staan je netjes te woord als je vragen heb.

Enisa 28-02-2021

Makkelijke en betrouwbare winkel. Goede communicatie en duidelijkheid. Doet niet moeilijk over retouren en staat altijd klaar voor alternatieve oplossingen.

H Beverdam 27-02-2021

Perfect geholpen en heel snel en beleeft.
Al meer gekocht bij Otto en alles erg goede kwaliteit

Anja Jansen 27-02-2021

Ten eerste is de site duidelijk.
Makkelijk te bestellen. Snelle levering waarbij je keurig op de hoogte word gehouden voor een afspraak voor het afleveren.
De meubels zijn goed verpakt tegen beschadiging tijdens transport.
Dan even freubelen met in elkaar zetten maar met de uitgebreide beschrijving komt dat ook goed.

Jefta 27-02-2021

Mooi t-shirt gekocht voor mijn dochter.
Goede kwaliteit voor een betaalbare prijs.
Zoals ook andere producten, zijn ze meestal wel erg naar mijn zin. En als dit niet is , kan je hem altijd zonder problemen terug sturen

DylanB 27-02-2021

Meubels kapot geleverd, adres wijziging moet via een e-mail worden opgesteld kan niet telefonisch en bestelling raken kwijt. Laatste keer bij otto.

Dribbel 27-02-2021

Winkelen op de Otto webshop is een zeer aangename bezigheid.
Bestellingen komen keurig op tijd, en de service is prima.
Vol lof voor Otto

Moortje71 26-02-2021

Otto heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding en de omschrijving van de artikelen stelt niet teleur. Klopt dus qua maat, kleur en pasvorm. Heel fijn!

Nesheim 26-02-2021

Mooi website en erg duidelijk alleen helaas geen winkel maar heb toch besteld toppie

Lonneke 25-02-2021

Overzichtelijke website en gebruiksvriendelijk. Daarbij leuk om een kortingscode te krijgen voor mijn verjaardag.

Sandra 24-02-2021

Ben zeer tevreden over de otto.alles wprd altijd op tijd geleverd.heb een produkt geanuleerd en binnen een paar dagen stond mijn geld terug op de bank.beveel iedereen deze winkel aan.

tafel en stoelen 23-02-2021

ik heb voor deze winkel gekozen omdat het het koopproces en het in termijnen betalen vergemakkelijkt

Tonny van Hesteren 23-02-2021

Goed overzichtelijk. Het kiezen gaat snel ,veel keus.
Ik ben zeer tevreden .

Esser 22-02-2021

Zitten nu al bijna 4 weken te wachten op onze bestelling. Nog niet eens aangemeld bij PostNL en een klantenservice die niet meer kan vertellen dan wat we al weten. Nu per email gevraagd naar verwachte datum want dit is erg onvriendelijk. Als ze laten weten waar het aan ligt dan weet je tenminste iets. Dit vind ik echt onacceptabel

CT 22-02-2021

Er is hier werkelijk waar keuze voor iedereen! Ik heb deze pagina gekozen omdat er genoeg aanbod is en ik kom vaak genoeg enorm leuke producten tegen. Deze website is zeker een aanrader.

Monique 21-02-2021

Otto is zeer betrouwbaar als het gaat om levering op afgesproken data.
Je retouren worden snel verwerkt en dit wordt zeer overzichtelijk weergegeven in de otto omgeving.
De kleding is van goede kwaliteit en wijkt niet af van de foto's.
De klanten service is goed bereikbaar. Al met al zeerfijn schoppen bij otto.

Emma 21-02-2021

Otto is wat het is goede service fijne prijzen en makkelijker met bestellen en betalen