Otto.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Otto.nl.

Otto.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 230 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

U 09-08-2022

Vanaf 9 juli wacht ik al op een bestelling. Deze wordt iedere dag een dag uitgesteld met de mededeling is geen personeel. Vervolgens verwachten ze dat je dan de hele dag thuis blijft. Je moet dan zelf bellen met Dynalogic (vervoersbedrijf). Je betaald belachelijk veel belkosten 0,45 per minuut! Als je vervolgens Otto zelf belt doen ze daar niks aan. Ze zeggen alleen ja sorry ik kan hier niets aan doen, maar regelen verder niks voor je. Terwijl alle mailtjes en sms'jes over de bezorging wel de afzender Otto hebben. Ik heb inmiddels mijn bestelling geannuleerd, want ik heb er geen vertrouwen meer in dat deze bezorgd gaat worden. Ik betaal liever iets meer en dat ik wel een bestelling gewoon netjes ontvang.

Jasmijn 07-08-2022

Een set gordijnstokken geleverd gekregen welke volledig kapot door mijn brievenbus zijn geduwd. Na een klacht te hebben ingediend werd mij een nieuwe set stokken opgestuurd. Tot mijn grote schrik werd hier doodleuk een nieuwe rekening voor gestuurd! En Otto was niet bereid om deze tweede rekening in te trekken. Na over en weer te mailen is Otto nog steeds niet met een passende oplossing gekomen. Erg teleurstellend!

Gvv 07-08-2022

Veel keuze en voorraad van bad mode. Alleen jammer van de verzendkosten. Maar hebben vaker mooie acties

Anhe 06-08-2022

Zeer fijne shop. Hebben prima kwaliteit. De prijs kwaliteit verhouding is prima. Veel keuze. Snel gevonden op site wat je zoekt. Geen probleem als er iets retour moet. Klopt er iets niet. Klantenservice lost het snel op.
Ik beveel deze shop ten zeerste aan.

Bas den Haan 05-08-2022

Mooie overzichtelijke shop, zeer grootte keuze, duidelijke en goede omschrijving van de producten, helemaal top, niets meer aan veranderen

telefon 05-08-2022

omdat het een van de beste winkels is en ik er altijd koop en de behandeling uitstekend is...

Bas van Dalen 05-08-2022

Altijd kwaliteitskleding voor een heel vriendelijke prijs. Mijn favoriete shop voor kleding.

Mimi 04-08-2022

Ruime keuze, mooie merken.
Goed verdeeld en makkelijk te vinden.
Niet zulke alledaags kleding.
Top ga zo door.

K.D 04-08-2022

Zeer tevreden over Otto. SNEL, EENVOUDIG BESTELLEN EN RUIMERE KEUS DAN VOORHEEN. Kwaliteit foto's zou nog wel wat hipper kunnen.

majakabin 03-08-2022

Leuke webshop en vond hier vandaag een artikel wat overal in mijn maat uitverkocht was.

Kal 02-08-2022

Ik vind het leuk omdat er veel opties zijn voor producten en opties om voor te betalen. Het zou geweldig zijn als de foto's van de producten duidelijker zijn, deze producten hebben niet veel foto's en kunnen niet beslissen

Ada 02-08-2022

In de webshop van OTTO kan ik altijd direct vinden wat ik nodig heb. Nog belangrijker is dat ik altijd kan kiezen uit een aantal opties.

Erna 28-07-2022

Slechte klantenservice.
Probleem met maten bij de jeans, gebeld met klanten service en deze dame kwam er ook niet uit en ik moest gewoon maar wat bestellen en dan maar kijken of dat goed is, ze kon mij niet met een ander doorverbinden. Daarna opnieuw gebeld met andere toets code en deze dame zette mij zolang in de wacht om het na te kijken dat ik na 8 minuten heb opgehangen. Zeer slechte klantenservice. Dus nu gewoon maar wat besteld.

Fvd 28-07-2022

Snel door de afhandeling van betaling, duidelijke informatie en snel bericht van aflevering. Fijne site

Anita 26-07-2022

Overzichtelijke website, bestellen gaat gemakkelijk en er is ruime keus. Als het artikel voorradig is, wordt het snel geleverd en als het niet voorradig is, staat dat er duidelijk bij. Service is ook er goed. Had een keer badkleding besteld, maar was de kortingscode vergeten te activeren. Dit is naderhand nog teruggestort op mijn rekening.

Dan 21-07-2022

Eerder kleinere dingen als beddengoed en een kastje besteld - geen probleem. Nu heb ik een hoekbank en een boxspring besteld, levertijd 4 tot 8 weken. Na 2 maanden nog niks gehoord. Contact opgenomen. Ze reageren helemaal niet op e-mails, en telefonisch word er steeds gezegd dat ze het na gaan kijken, ze zetten je een kwartier in de wacht en verbreken de verbinding. Wel geld ontvangen, maar niks leveren en niks met klanten communiceren. Belachelijk slecht dit. Oplichting gewoon, ik ga ook aangifte doen.

Victoria 20-07-2022

Deze shop is echt vertrouwbaar. Ik ben een klant al jaren geweest. Het is vriendelijk om hier te winkelen en de kwaliteit van kleding is heel goed.

Riet 20-07-2022

Ik bestel al jaren bij de Otto en altijd naar volle tevredenheid. De site is overzichtelijk en duidelijk , uitgebreide collecties en varierend in prijzen. Website werkt altijd correct , snelle levering en goed verpakt.

Moesje 19-07-2022

IK bestel nooit meer iets bij otto.
Verzendkosten betalen en nog eens retourkosten.
Ik ga zeker ergens anders bestellen

BELACHELIJK.

K. Avetisyan 19-07-2022

uitgebreid en zeer correct afgehandeld. Ben zeer tevreden over de hulp wat ik kreeg bij vragen.

AK 15-07-2022

Voldoende keuze in merken en kleding. Ook eens andere merken, dan ik normaal zou kiezen. Makkelijk zoeken. Ik ben erg benieuwd naar de kleding.

Anneke 15-07-2022

Ruim aanbod van artikelen. De maten kloppen precies zoals omschreven. Keuze is makkelijk met filters. Kwaliteit van geleverde kleding klopt met omschrijving. Betaling kan makkelijk achteraf via de link.

Joyce 13-07-2022

Zowel de site als de app zijn erg gebruiksvriendelijk. Fijn dat er verschillende betaalmogelijkheden zijn. Ook alle info mbt retourneren/ruilen is goed te vinden en duidelijk omschreven.

Aurelio 12-07-2022

Ik ben al jaren een trouwe klant. Ik kijk regelmatig op de site en vind altijd wel wat! Een jurk, een top, schoenen, lingerie.
Altijd zeer goede kwaliteit beveel het altijd aan ! Jeannette

N. Willems 10-07-2022

Al vele malen artikelen bij Otto besteld. Tot op heden zeer tevreden. Alleen bij mijn laatste artikel is de bezorgtermijn telkens gewijzigd, dat is jammer. Maar over het algemeen gaat alles naar wens.