Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Ron Vossen 25-09-2023

Mooie winkel netjes uitgestald ,kan zo goed de voor en nadelen zien van de apparaten.En daar bij gekozen voor de LG koelvries combinatie.
Order nr BKI1216385

J.L.Renooij 25-09-2023

Wat een ongelofelijk geoliede machine is Bemmel & Kroon. In de winkel top te woord gestaan en geholpen en de demontage van de vaatwasser, de levering van de nieuwe vaatwasser en daarna de plaatsing ging als een trein. Keurig ontving ik een bericht hoe laat de demontage plaats zou gaan vinden (uiteraard niet op de minuut nauwkeurig maar ivm uitloop werkzaamheden is dat logisch) en daarna ook een bericht hoe laat de levering plaats zou vinden en de oude/defecte retour mee ging. En vervolgens is dezelfde monteur geweest die m had gedemonteerd om de nieuwe aan te sluiten. Korte en heldere uitleg en alle drie belden circa een kwartier voor aankomst dat ze onderweg waren. Kortom niks dan lof!

Yvonne 24-09-2023

Mooie aanbieding die helaas verlopen was maar alsnog mee gedacht door medewerker.
Duidelijk site en prima bezorging. Via track en tracé goed op de hoogte gehouden voor de bezorgtijden.

Rengert 24-09-2023

Vaatwasser gekocht. Goede voorlichting in de winkel en uitleg over de diverse mogelijkheden . Goede en heldere afspraak over bezorging en installatie.

Joep 24-09-2023

Goed advies en een bezorging die uitstekend aangeeft wanneer de de koerier voor de deur staat en geeft een half uur van te voren nog een extra melding!

Raymond Debets 24-09-2023

Goede service, goede prijs en levering op de afgesproken datum/tijd. Terugname van het oude product werd ook geregeld zonder problemen.

HennieT 24-09-2023

Bemmel en Kroon gevonden via de Consumentenbond. Daar bleek de best geteste waterpompdroger het goedkoopst bij Bemmel en Kroon. Dus de stap gewaagd. Absoluut geen spijt van!! Supersnel en netjes geleverd en een fantastische AEG droger in huis. Extra garantie bijgekocht, voor alle zekerheid.

)w.van Woudenberg order nr BK11218506 23-09-2023

Prima bedrijf, duidelijke omschrijving van producten. Wij hebben een Miele stofzuiger cat & dog complete C3 flex besteld en gekocht. Werd de volgende dag al geleverd zoals beloofd. Bleek een uitstekende keuze te zijn want voldoet aan alle eisen waar een uitstekende stofzuiger aan moet voldoen.! Echt een aanrader voor huishoudens met dieren.

Andre 23-09-2023

Gisteren Miele stofzuiger besteld en vandaag binnen. Ook nog eens ongevraagd korting op toch al laagste prijs. Beter en/of sneller kon niet.

Carmen 23-09-2023

Goede prijze ,vriendelijk geholpen , goede afspraak voor het afleveren en super snel. Een aanrader

Ernie 21 23-09-2023

Telefonisch informatie ingewonnen over een keukenkraan. Kreeg goede informatie en omdat de kraan niet meteen leverbaar was zochten ze voor mij uit wat de levertijd van de kraan was. Werd op de dag nauwkeurig afgeleverd! Ze waren ook nog eens het goedkoopste. Na mijn bestelling werd ik perfect op de hoogte gehouden wanneer de kraan afgeleverd zou worden. Ik raad deze firma dan ook zeker aan, omdat ik goede informatie kreeg waarop ik mijn aankoop verantwoord kon kopen, de prijs ook nog eens het gunstigst was en ik goed op de hoogte werd gehouden van de voortgang.

Ronald 23-09-2023

Wij zijn zeer tevreden over Bemmel en Kroon!

Wij kregen super snel een scherpe offerte, nadat wij een aanvraag via de mail hadden gedaan. Daarna nog een paar keer van apparatuur gewisseld en ook super snel weer een update van de offerte gekregen.

De prijzen zijn top! Nergens vind je een betere prijs!

Gisteren is alles afgeleverd en dat werd ook keurig gedaan door de mannen van B&K!

Een aanrader dus 👍.

Rian 23-09-2023

Goed advies gekregen van een medewerker over welke wasmachine ik het beste kon aanschaffen met mijn wensen. De wasmachine tot in de woning bezorgd en zelfs aangesloten en het eerste proefprogramma laten draaien. Fantastische service en goede kwaliteit producten!
Ordernummer: BKI1217371

Rick 22-09-2023

De wasdroger is prima geleverd en bezorgd. Ook de prijs was scherp, Zeker voor herhaling vatbaar om te bestellen bij deze firma.

Jan Zaal 22-09-2023

Zeer onder de indruk van het assortiment.
Bij binnenkomst meteen attent ontvangen. Goed advies en we waren klaar. Nieuwe oven rijker.
Niet op voorraad maar twee dagen later kregen we al een leveringsbericht.
HELEMAAL TOP.
Thanks

Hbf1970 22-09-2023

Was makkelijk op de site te vinden en de prijs was het aantrekkelijkste bij B&K
Het apparaat werd netjes thuis afgeleverd met een goede track en tracé

Trudy ten Hoonte 22-09-2023

Een absolute aanrader, erg vriendelijk geholpen, product informatie is duidelijk omschreven, klantvriendelijke website voor het bestellen van je producten. Dit is mijn shop geworden, een dikke tien!

Ronan 22-09-2023

Suppersnelle levering gisteren besteld vandaag in huis voor een scherpe prijs

Peter Bos 22-09-2023

Ik koop al jaren lang met veel plezier bij Bemmel en Kroon. Dit is ontstaan in een voetbalnetwerk in Leidschendam. Vanwege de klantvriendelijkheid kom ik altijd graag terug. Mijn moeder vertelde mij afgelopen zondag dat haar koelkast kapot was. Een app gestuurd naar Bemmel en Kroon. Deze werd maandag al beantwoord. e kwamen met 2 goede voorstellen en het is uiteindelijk de Bosch BKI1217617.
Vandaag geplaatst na een dag van te voren de levering door gegeven te hebben. Mijn moeder belde mij op dat ze dik tevreden was hoe er met liefde de Bosch werd geplaatst en de oude afgevoerd .
Altijd het gevoel dat de klant keizer is

Tip: wees een te vreden klant koop bij Bemmel en Kroon

Peter Bos

Jolanda 22-09-2023

Prettige winkel, goede verkoper, duidelijk en eerlijk.
Uiteindelijk snel geleverd, ook prima bezorgservice en aflever service.
Alle afval en het oude apparaat werd weer meegenomen.
Ik ben zeer tevreden met de koel/vriescombinatie...

Gerard lenting 22-09-2023

We kwamen in Zoeterwoude rijndijk en er waren 2 verkopers, iemand kwam snel bij ons. En we zijn prima geholpen en de de 22 ste september geleverd door 2 vriendelijke mannen. Helemaal top was het

Ausra 22-09-2023

De site was goed, zoekfilters prima te bedienen.
Ben hier terecht gekomen omdat het duidelijk een van de goedkoopste webshops was.
Prima service, met duidelijke communicatie.
Aankoop netjes afgeleverd, en oude item meegenomen: scheelt weer een rit naar de vuilnis dump!

Boudewijn Muller 22-09-2023

De volle tien punten toekennen lijkt wellicht wat "over the top". Wij kunnen er echter niets anders van maken. Van advies tot en met installatie: top! Wij komen al jaren bij B&K en zijn nog nooit teleurgesteld.

geheel nieuwe keukenuitrusting 22-09-2023

Ik heb een volledige nieuwe keukenuitrusting bij jullie filiaal in het Forepark gekocht. De verkoopmedewerker......l was heel prettig en geduldig. de levering was snel en netjes.
Ordernr. DH1213549

Guillaume 22-09-2023

Artikel was goedkoper dan om het even waar anders.
Duidelijke communcatie
Direkt geleverd. Op de gevraagde dag, en op het door bericht aangekondigde moment.

Wat wil je meer !