Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Stephenie De Ronde 20-12-2023

Netjes geholpen en geleverd snelle bezorging gister besteld vandaag geleverd top

Bemmel en Kroon Forepark Leidschendam 20-12-2023

We werden goed op de hoogte gehouden omtrent de bezorging. Tussentijds nog een wijziging doorgegeven waarop wij direct een bevestigende mail kregen. 👍. Wij hebben achteraf spijt dat de we onze keuken niet bij Bemmel en Kroon hebben gekocht.

T.Barati 20-12-2023

Ik ben heel erg tevereden zijn van nieuwe was machiene bij jullie heb gekocht.ook ben ik blij van serviece bemmelenkroon

Fred N 20-12-2023

Veel keus en op voorraad voor de beste prijs
Volgende dag perfect afgeleverd top service bedankt

Henk D 20-12-2023

Duidelijke webshop, telefonisch contact: prettig en mijn vraag goed beluisterd en beantwoord, lage prijzen, zeer snelle correcte levering,

Patricia 20-12-2023

Vriendelijk en zeer snel geholpen met een goed advies! Niet gekozen voor een dure optie, maar voor de beste en meest passende.

H. Mester 20-12-2023

Alles wat ze beloofde is nagekomen. Bestellen ging gemakkelijk en het product is netjes afgeleverd.

Patje van der Sman 20-12-2023

Snelle levering, makkelijk te bestellen via de site van Bemmel en Kroon
Ook nog eens de goedkoopste.
Geleverd binnen de aangegeven levertijd.
10 minuten van te voren gebeld dat ze onderweg waren.
Goede gasten, die de wasmachine kwamen leveren. Hij stond binnen een poep en een zucht!
Heel tevreden

Frederique 20-12-2023

Mooie aanbieding voor een top stofzuiger! Snelle verzending die via Dynalogic verloopt. Top. Zeer goede track and trace.

Zeer tevreden over aankoop en installatie vaatwasser 20-12-2023

Goede prijs, snelle levering,. Perfecte installatie. Goed contact met de klantenservice. Zeer tevreden.

Geene 20-12-2023

CRQ1253676

Kopen bij Bemmel en Kroon
Is gegarandeerd slagen ,heel gewoon.
Het personeel vriendelijk en attent.
Behulpzaam en meedenkend,iets wat snel went
Want eenmaal iets gekocht Bij Bemmel en Kroon.
Wil je nooit meer iets ander,heel gewoon.

Max 20-12-2023

The washer and dryer work fine, but they didn't look brand new when they arrived. They were dirty with mud on them, and the dryer's window had scratches. They function well, but I hoped they'd look nicer when they came. It would be better if they were handled more carefully during delivery.

Eddy 20-12-2023

Vriendelijk en goed advies gekregen en snelle levering van mijn koelkast.
Is aan te bevelen voor een bestelling.

Inez 20-12-2023

Van Bemmel & Kroon was het enige bedrijf dat deze vrieskast kon leveren! Ook nog eens binnen 1 dag! Topservice en top bezorging! Bezorger kon eerst ons adres niet vinden maar stond na 20 minuten zoeken met een big smile voor onze deur! Echt top! Volgende keer zeker weer bij dit bedrijf bestellen! 😁

Erna Berentschot 20-12-2023

Het was een fijne ervaring om bij Bemmel en Kroon de mooie nieuwe Miele stofzuiger te bestellen. Snelle correcte levering en dat ook nog eens voor de laagste prijs. Prachtige kleur en fantastisch product. Erg blij mee.!!

Nadine 19-12-2023

Gebruiksvriendelijke website - na bestelling steeds op de hoogte gehouden betreffende leveringstermijn. Vriendelijke en beleefde chauffeur

G F 19-12-2023

Goede prijs. Snelle levering volgens afspraak. Keurige vriendelijke mannen die leverden. Hadden alleen wat problemen bij de installatie (wat niet hun schuld was overigens) en ze niet het goede gereedschap bij zich hadden. Gelukkig hadden wij dat thuis en was het probleem snel vakkundig verholpen.

Wilma Nelissen 19-12-2023

Heel makkelijk en snel voor onze etna-oven rekje besteld en zeer keurig en snel bezorgd. Met preciese bijhouding hoe laat het geleverd zou worden. En ook een zeer keurige bezorger.

Ermingen 19-12-2023

De goedkoopste en snelle betrouwbare levering binnen 1 dag geleverd. Ze houden zich aan de afspraak.

Sonja 19-12-2023

Sinds enkele jaren komen we voor onze keukenapparatuur bij Bemmel en Kroon Cruquius. We worden er altijd prettig en vakkundig geholpen. Volgende dag volgens afspraak geleverd, en fantastische service.

Corinne 19-12-2023

Het belangrijkste gezinslid weigerde gisteren dienst na 15 trouwe jaren. Na wat speurwerk kwam ik uit bij Bemmel & Kroon omdat deze voor de beste prijs de vaatwasser van mijn voorkeur kon leveren. Besteld voor 22:00 is de volgende dag geleverd en die afspraak zijn ze nagekomen. Ik werd zeer goed op de hoogte gehouden over de levering met Dynalogic. Deze kwamen op de minuut op tijd. Het enige waar ik over kan klagen is het feit dat ik een nieuwere machine heb gekregen dan degene die ik oorspronkelijk bestelde. Het oude type bleek niet meer op voorraad en ik kreeg zonder bijbetaling het 2024 model. Super service!

Myra Alberding 19-12-2023

Ik heb dit bedrijf benaderd voor de levering van een Samdung family hub amerikaanse koelkast van. De klantenservice was meteen bereikbaar. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg een mooie offerte met een hele goede prijs.
De koelkast is ook heel snel geleverd! Tot nu toe super tevreden..ik raad Bemmel en Kroon zeker aan!

Fred vDS 19-12-2023

Telefonisch een inbouw vaatwasser gekocht. Prettig geholpen en geadviseerd, prima prijs/kwaliteit. Aansluiting en bezorging via Bemmel en Kroon waren prima verzorgd.

Ahmet Basturk 19-12-2023

Ik was op zoek naar een specifieke warmtepomp droger en zocht op het typenummer. Hiermee kwam ik al snel Bemmel & Kroon tegen met de goedkoopste alternatief. Echter was ik nog niet helemaal bekend met deze winkel en twijfelde even of ik het wel hier zou moeten bestellen i.p.v. bijvoorbeeld Coolblue, echter zou dit me wel ongeveer €200 schelen. Uiteindelijk na het lezen van meerdere goede reviews op meerdere platformen besloten om het alsnog bij Bemmel & Kroon te bestellen. Wat voor mij ook voornamelijk belangrijk waren zijn de volgende punten: Installatie op de plek, oude meenemen, garantie uitbreiding en betalen met creditcard. Bemmel & Kroon voldeed hier aan alle voorwaarden die ik had dus waarom zou ik dan niet hier bestellen? Alles ging soepel via de website en kreeg snel al een mailtje met bevestiging en track en trace. Ook gewoon netjes geleverd, geïnstalleerd op 2 hoog en de oude meegenomen. Ben er blij mee. Hoe het verder met garantie zit en hoe Bemmel en Kroon hiermee in de toekomst verder mee omgaat moet nog blijken als ik wat heb en hoop uiteraard dat ik dit nooit nodig zal hebben.

Medina 19-12-2023

Fijne makkelijke site. Overzichtelijk. Goedkoper dan elders .. en vlugge levering. Vriendelijk service. Ik haal hier voortaan mijn spullen..