Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Adriaan 26-08-2023

Heel goede service en snelle levering en ook goede service voor het transport bedrijf wasmachine ook aangesloten en oude meegenomen

Patrick 25-08-2023

Heel transparante en vlotte communicatie van bestelling tot aan de levering. Bij de minst dure aanbieders van het artikel. Levertijd iets langer dan verwacht, maar ook hierover zeer vlotte communicatie.

maria steen 25-08-2023

Makkelijke website maar nog makkelijker als je al een keer bij ze besteld hebt en in hun systeem staat en je ze dan even belt (letterlijk even). Mijn vaatwasser was stuk, heb een andere uitgekozen en gebeld of de nieuwe een passende vervanger was. De medewerkers keek al maten na en bevestigde het. En direct daarna kon ik via de e-mail link betalen, binnen 1 dag geleverd. Dus uitstekende klantenservice waarbij je iemand ook echt spreekt. En ook nog eens goede prijzen. Ordernr BKI1210724.

BKI1210755 25-08-2023

Ben bij toeval bij Bemmel & Kroon terechtgekomen, ben eerst bij een winkel geweest die ook veel Expertise hebben maar konden mij niet helpen, daarna ben ik op internet gaan kijken en bij jullie terechtgekomen tot volle tevredenheid heb ik mijn combimagnetron BKI1210755 al in mijn bezit
Binnen 24 uur na bestelling al geïnstalleerd en in gebruik.
ik vind het supersnel, Bedankt.

Fred 25-08-2023

Prima winkel om te kopen goede service en klant vriendelijk,
ook goede prijs vergelijking dus gewoon top
Ga zo door,

M.C.G. Ecker 25-08-2023

Mijn buurman heeft bij deze een koelkast gekocht, en was zeer tevreden,
Ik moest een nieuwe miele wasmachine hebben dus ,ik had er 2 uit gevonden die in aanmerking kwamen ,alles via de telefoon geregeld,en goede uitleg zeer vriendelijke en de bezoekers netjes,heb het gevoel dat ik de wasmachine heb gekocht waar ik heel blij en veel plezier van zal hebben .ben op de afgesproken tijd bezorgd,zeer tevreden over dit bedrijf

JW 25-08-2023

Ik ben super tevreden over de snelle service, reactie en bezorging. Wat goed geregeld allemaal zeg. Top. Ook het volgen van je bestelling en het tijdstip van bezorgen perfect. Ik beveel Bemmel & Kroon ten zeerste aan

Marrianne 25-08-2023

Voor mijn vakantie een koelkast besteld en meerdere keren met de klantenservice gebeld (zij nemen snel op zonder zo een rotbandje) 😉. Dus maakt het meteen ook een stuk persoonlijker. 👌👍
Wat een top service hebben zij zeg. Ik heb al eerder een wasmachine bij ze gekocht en na deze ervaring ga ik zeker vaker bij hun kijken/bestellen 👍
Doordat ik op vakantie was kon ik geen afspraak inplannen, maar ze stuurde me netjes een mail waarin ik 7 dagen per week tot zelfs 22.00 uur een dag kon inplannen. Vandaag netjes afgeleverd door de bezorgers en zij namen de oude mee. Top!

BKI1205147

Blije groet,
......

Marrianne 25-08-2023

Voor mijn vakantie mijn koelkast besteld en meerdere keren met de klantenservice gebeld. Wat een top service hebben zij zeg. Ik heb al eerder een wasmachine bij ze gekocht en na deze ervaring met de koelkast ga ik zeker vaker bij hun kijken/bestellen 👍

Arjan Voogd 25-08-2023

Vlak voor de vakantie wasmachine stuk gegaan. “S Avonds om 21.00 uur contact gehad met de klantenservice en uitgebreide, behulpzame en nuttige info gekregen om de juiste wasmachine te kiezen. Om 21.45 uur online besteld en de volgende dag, op de aangegeven tijd, bezorgd door een vriendelijke bezorger. Ik had ervoor gekozen om zelf de installatie te doen, maar de bezorger gaf toch enkele bruikbare tips. Binnen 5 minuten aangesloten en zeer tevreden. Ook de track en tracé app is top, zodat je precies ziet waar de bezorger zich bevind. Betrouwbaar, goede service en dus aan te raden. BKI1208629

Ank Roelofs 25-08-2023

Keuken aangekocht; bij defecte apparatuur, ook bij Van Bemmel
en Kroon weer nieuw aanschaffen. Goede informatie en netjes thuis bezorgd en geplaatst.

Piet Cappel 25-08-2023

Ben toch in de winkel wezen kijken en vragen over een vaatwasser. Prima geholpen, juiste beslissing genomen en een goede vaatwasser gekocht. Voor naslagwerk is de website ook heel geschikt.

Nomi Sluijter 25-08-2023

Een prima koelkast. Zijn er zeer tevreden over. In de winkel gekocht en daarom jammer dat we extra moesten betalen voor het omzetten van de deur en het aansluiten van de koelkast. Je zou verwachten dat je door bezoek en koop in een winkel als klant anders behandeld wordt.

Will 25-08-2023

Keurig op de afgesproken datum de gaskookplaat professioneel en netjes geïnstalleerd. Niks om iets op aan te merken

Jan jansen 25-08-2023

Goede shop, al de 3e wasmachine gekocht hier, goede communicatie omtrent de levering, duidelijke website.

1 minpuntje is dat toen de wasmachine uitgepakt werd om op zijn plek te zetten ( moest ik zelf doen terwijl de andere machine, 's toendertijd netjes geplaatst en aangesloten werden, maar dit even terzijde) en de transport bevestiging los gemaakt moest worden er 2 punten spontaan afbraken van de kunstof behuizing, is al een was mee gedraaid bleef droog maar hou het in de gaten. Verder over B&K geen klachten.

Corina 25-08-2023

Vriendelijk en goed advies bij aanschaf nieuwe inbouw vriezer door Bemmel en Kroon
Goed bereikbaar per telefoon en goede communicatie per e-mail.

Vakkundig geplaatst door XXX, die ondanks de drukte toch snel konden komen installeren
Fijn contact met hen via telefoon en e-mail

Rieskuh0164 24-08-2023

Uitgebreid assortiment met zeker de laagste prijs. Op een via mail gestelde vraag kreeg ik erg snel een antwoord terug gemaild. Pluspunt is het kiezen van een bezorgdag, zelfs zaterdag of zondag. Volgende keer eerst bij Bemmel en Kroon kijken als er keuken- of huishoudelijk apparatuur aangeschaft gaat worden.

Thea van Tol 24-08-2023

Prima service en hele vriendelijke afhandeling. Vooral het tijdstip van aflevering was heel duidelijk. Prima zaak

PJ 24-08-2023

Scherp geprijsd, heel netjes bezorgd en stipt op tijd afgeleverd met goede communicatie omtrent de levering. Enige minpunt was afstemming in plaatsen van de apparatuur. De leveranciers waren echter betrokken en deden hun best gezien de omstandigheden.

Groenhart 24-08-2023

Omdat ik nog niet zo handig ben om online te bestellen, heb ik de bestelling telefonisch gedaan. Hierbij ben ik stap voor stap begeleid door de persoon die ik aan de telefoon had. De service om de bestelling tot op de 4de verdieping te brengen was top. De mensen van Dynalogic verdienen complimenten voor hun vriendelijke houding, hun goede service en keurige benadering van mij als klant. Heel veel dank hiervoor en succes met de business.

Bets 24-08-2023

In de winkel krijg je een goed en eerlijk advies over de diverse apparaten. Ook de service is altijd goed.

Johan 24-08-2023

Voor het eerst een aankoop gedaan via de website van Bemmel & kroon.
De aankoop betreft een stofzuiger van het merk miele.
Die voor een goede prijs werd aangeboden.
De verzending van de stofzuiger verliep netjes en snel.

Henk K. 24-08-2023

Duidelijke website. Voordelige prijzen. Goedkoper dan CoolBleu. Komen afspraken na. Op tijd geleverd. GEWOON PERFECT.

Thea van Tol 24-08-2023

H.Slokker 24-08-2023

Wasmachine besteld voor 22.00 uur. De volgende dag bezorgd. Geweldige bezorging! 2 verdieping Wasmachine aangesloten! Oude meegenomen. Heel fijn! Prachtige Wasmachine, heel blij dat we er weer kunnen wassen. Zeer tevreden.