Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

JoWa Hoogezand 17-04-2024

Overzichtelijke website, perfecte bestelprocedure en snelle accurate levering van een prima koelkast...Top!

Jill 17-04-2024

Duidelijk informatie op de website en een klantenservice die telefonisch goed bereikbaar is, ook in de avond. Ik heb 's avonds een koelkast besteld en deze werd de volgende dag al bezorgd en geïnstalleerd.

Ron 17-04-2024

Kopen is altijd snel geregeld. Maar de bezorging mag wel wat beter! Ze zetten de droger wel op de ijskast in de schuur maar halen het plastic er niet vanaf. Dus erweer af en ziek het maar uit…

Cees Janson 17-04-2024

Prima service van Bemmel en Kroon. Wasmachine vandaag besteld, morgen geplaatst.

Paul 17-04-2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding, vlot leverbaar, transparante website. Ook eenvoudig een bezorgmoment te kiezen. Enige minpunt is dat je pas op de bezorgdag zelf enige indicatie krijgt wanneer op de dag ze komen bezorgen.

René 17-04-2024

Omdat wij met goede ervaring al 2x een keuken hadden gekocht bij Bemmel&Kroon, hebben we bewust ook eens via de webshop gekocht. Zowel even telefonisch overleg als de mailwisselingen getuigen van een grote betrokkenheid. De droger conform afspraak geleverd en goed aangesloten.

Mw .Hartman 17-04-2024

Mijn cijfer voor jullie is een dikke 10!!
Op 3 april (ordernummer DH) ben ik bij jullie geweest voor de aanschaf van een koelvriescombinatie combinatie en een nieuwe vaatwasser. Ik heb het ervaren als buitengewoon plezierig en kan altijd terecht met eventuele vragen.
Plezierig en wel omdat er goed werd meegedacht met mijn wensen/ ideeën en ook alternatieven werden aangedragen. Direct na mijn bezoek werd ik dezelfde dag nog gebeld door de installateur, hoe goed is dat.
Gisteren is tot mijn volle tevredenheid de nieuwe apparatuur geplaatst en dat ging helemaal prima. Echt uitstekende installateur die zegt wat ie doet en vooral ook doet wat ie zegt en nog een aardige man ook!!
Kortom: prima winkel en prima installatiebedrijf!!
Vriendelijk groet,

JD 17-04-2024

s' avond gemaild voor info, binnen een half uur antwoord met advies. Volgende morgen koelkast besteld voor een scherpe prijs. De dag erop geleverd en ingebouwd, en ik woon toch niet bepaald in de buurt....

Esther Kerseboom 17-04-2024

Super snelle levering. Keurig op tijd. Dit is de tweede keer dat ik wat bestel bij Bemmel en Kroon en wederom ben ik zeer tevreden!
Ik heb gekozen voor deze winkel omdat zij de goedkoopste was en ik al eerder een goede ervaring had.

Huub Draijer 17-04-2024

Eerlijk, neutraal en zeer goed advies mbt een nieuwe waterkraan (Cuooker)
Zeer goede vaklui die daarna de montage hebben uitgevoerd!

Keesjan 16-04-2024

S'avonds besteld en volgende dag in huis.
Ruimschoots van te voren bericht gekregen om via track en trace de aflevering te volgen en ook nog sms half uur van te voren.
2 vriendelijke jongens hebben nieuwe wasmachine helpen uitpakken, verpakkingsmateriaal en oude machine afgevoerd.
Geen schades en goede service.
Kj.

Jan 16-04-2024

Goed advies in de winkel en vriendelijk geholpen. Bezorging een dikke tien door twee zeer gemotiveerde jongens. Netjes ,beleefd en op de afgesproken tijd afgeleverd.

Kris 16-04-2024

Op zondag met ordernummer BKI1290197 en maandag al geleverd! Met handige track & trace waardoor je kan zien hoever de chauffeur nog is. Zo hoef je geen hele dag thuis te blijven. En de afwasmachine was stevig ingepakt, aangesloten en klaar. De oude machine werd ook meegenomen. Wat een service!

Brigitte 16-04-2024

Een paar jaar geleden had ik al een wasmachine gekocht bij Bemmel en Kroon, en dat was me uitstekend bevallen. De service is snel en goed. Ook vind ik het een fijn idee dat er een winkel is waar je eventueel naartoe kunt.

De site is overzichtelijk, en het bestellen via de site verloopt makkelijk. De klantenservice is uitstekend, en de bezorging en het installeren van de nieuwe vaatwasser verliep ook zeer voorspoedig. Als ik weer eens iets nodig heb, kom ik hier zeker weer terug!

Karlijn 16-04-2024

Behulpzame medewerkers die me snel te woord stonden, goed bereikbaar en daarnaast super snelle levering. Ik ben blij!

Ria Verbeek 16-04-2024

Vorige week wilde ik een koel-vriescombinatie online bestellen, het lukte mij niet om de deur te laten draaien, hierom gebeld. Ik werd keurig te woord gestaan en verbonden met een winkel. Duidelijke uitleg, besteld, bezorgdatum afgesproken, betaald. Prima mailcontact, avond ervoor tijdstip bezorgen gehoord (12.-14.30), half uur van te voren gebeld om 13.00 uur is de koelkast bezorgd. 2 vriendelijke bezorgers. Ik ben zeer tevreden!!

Tarnóczy 16-04-2024

Bestelling kon eenvoudig geplaatst worden en de reactie was er in enkele minuten. De levering was zo geregeld en de aankoop werd de volgende dag geleverd. Ook de aflevering en plaatsing van het apparaat was prima.

Wendy 15-04-2024

Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ik alleen een wasmachine wilde kopen, maar ik had een wasmachine en droger die retour moesten. Dat is dus niet te regelen bij veel winkels. Zeker als ze enorm zijn zoals Bol. Ik belde voordat ik de bestelling deed en kreeg gelijk een ervaren meneer aan de lijn die zelf de beslissing kon nemen of en wanneer dit kon. Ik belde op donderdag en vrijdag zou niet lukken, maar maandag wel. Ik kreeg een email zaterdagavond met een tijdspan van 3 uur wanneer ze zouden komen en ik kreeg netjes een belletje van de chauffeur binnen die tijd dat ze er over 10 minuten zouden zijn. Echt geweldig. De wasmachine werd gebracht door 2 beleefde jonge mannen die mij ook even de tijd gunde om, nadat ze de 2 oude apparaten hadden wegggehaald, de plek even grondig schoon te maken. De nieuwe machine is netjes aangesloten en op spoelen gezet. Echt mijn complimenten. Het was een fijne ervaring. Ik houd deze winkel in de gaten voor mogelijke nieuwe aankopen.

John Vermeulen 15-04-2024

. Mooie grote winkel in den haag , behulpzaam personeel , bestelde producten zijn keurig bezorgd en vakkundig professioneel geinstalleerd bij mij thuis.

Klaas KOers 15-04-2024

In het verleden heb il eerder besteld en nu weer.
Door de scherpe prijs heb ik de vaatwasser besteld op zondag en de dag daarop geleverd. Super snelle service, Toppy
De site is erg duidelijk, zeker een aanrader

Frank 15-04-2024

Hebben vorige week een wasmachine en een droger van het merk Siemens bij Bemmel en Kroon in Zoeterwoude gekocht
De beide machines werden vandaag zoals besproken afgeleverd
De nette chauffeur en bijrijder plaatste de machines en namen de oude alsmede de verpakkingsmaterialen netjes mee
Het klepje van de droger was beschadigd ,dit doorgegeven, en deze gaat vervangen worden
Goede service van Bemmel en Kroon
Ook met het uitzoeken in de winkel werden we netjes geholpen
Bij deze raad ik een ieder aan om eens bij hun binnen te lopen

Tamara 15-04-2024

Tevreden aankoop voor wasmachine bij Bemmel & kroon ven op tijd bezorgd 👍

Bill en Marjan Bumkens 15-04-2024

Toevallig, na een nare ervaring met een andere keukenboer, bij Bemmel en Kroon beland. Hier onze 2e magnetron combi inbouw 1289066 gekocht.
Geweldige service en er wordt heel goed met je meegedacht. De aflevering verliep ook heel vlot. Onzekeuken is nu 14 jaar oud. De combioven is als eerste kapot gegaan. Wij weten het zeker. Voor alle andere apparatuur gaan wij rechtstreeks naar Bemmel en Kroon.
Super.

Ton van Olphen 15-04-2024

Goede monteur met duidelijke instructie en precies op tijd aanwezig. Prima logistieke afhandeling vanaf het moment van aanschaf t/m de plaatsing.

Doet wat het beloofd! 15-04-2024

Doet wat het beloofd!:
besteld hebben we een accessoire(33KG) van een Mielewasmachine scherpe prijs/zeer goede communicatie van offerte bevestiging t/m levertijd bevestiging was er niets maar dan ook echt niets aan op te merken. Met als einde levertijd door externe partij, tot op 15 minuten precies. Al met al, een voorbeeld voor menig (web)bedrijf, hoe het kan zijn.