Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Martijn 24-12-2023

Scherpe prijs en snelle afhandeling. Gisteravond een vaatwasser aangeschaft en vanochtend (op zondag voor Kerst!) al afgeleverd. Top!

Mevr..Heerema 24-12-2023

Goede wasdroger. wel eerst wennen aan de tiptoets start...werkt niet direct...functioneert naar behoren..snelle levering..en vriendelijk personeel..

De Visser 24-12-2023

Fijn product, blij met de wijze waarop geleverd werd. Dus zou zeker aanbevelen

Peter 24-12-2023

Fijn bedrijf en kundige medewerkers die een prima advies en service geven. De nieuwe Miele wasmachine is supersnel geleverd en draait op volle toeren. Binnenkort wordt een nieuwe Siemens vaatwasser geleverd en geplaatst, waarvoor wij ook een prima advies hebben gekregen. We raden Bemmel en Kroon bij iedereen aan!

Joerie Mulder 23-12-2023

Met black friday mooie wasmachine gekocht met goede korting. Werd vandaag bezorgd en geïnstalleerd door twee vriendelijke mannen.

heel veel op vooraad in de winkel en vakundige mensen die je te woord staan. 23-12-2023

Ik heb 10 jaar geleden een wasmachine en een wasdroger gekocht in de winkel bij de Cruquius en ben daar heel goed en vriendelijk geholpen en daarom heb ik via de website een Bosch warmte pomp droger gekocht bij Bommel&Kroon omdat deze energie zuinig is en ik hoop dat ik er net zo lang van kan genieten als mijn eerdere aanschaf veel lees pluzier groeten

Monique 23-12-2023

Wat een geweldige service!! Eerst een vaatwasser besteld, deze paste niet (verkeerde rekensom van mijn kant). Geen probleem "stuur de maten even door en een foto, wij gaan opzoek naar 1 die wel past". Binnen een uur telefoon, "de nieuwe komt eraan, de oude nemen we weer mee".. nou dat noem ik nog eens service !! Dikke pluim.

Marsoemi 23-12-2023

Was iets misgegaan bij bestElling maar reageert snel.
Goed op de hoogte gehouden van bezorgtijd, fijn!!

Cindy 23-12-2023

Beloofd echt vandaag besteld, morgen in huis. Goede communicatie via mail. Tot nu toe alles goed verlopen..

H. Van der Jagt 23-12-2023

De 1e keer bij Bemmel&Kroon bestelling gedaan. Na telefonische info of het artikel op voorraad was deze via website besteld.
Na bestelling te hebben geplaatst en de zelf te kiezen datum van aflevering te hebben gekozen ,kregen de nodige informatie over bezorging.
Alles prima gereld. Ook bezorging was op tijd.

Rian 23-12-2023

Last minute gekocht en tijdens de drukke feestdagen toch de dag erna om 9h00 bezorgd. Helemaal top!

Mohammed 23-12-2023

Klantvriendelijk en snel geregeld, toen ze kwamen binnen ze zien er vrolijk uit en maakt een leuke humor.

Johnnieboy 23-12-2023

Omdat ik erg tevreden ben over de verleende service. De site is duidelijk en erg overzichtelijk.

Anton 23-12-2023

Duidelijke site ! Zeer marktconforme prijzen. Attent personeel bij het telefoneren m.b.t. vragen.

Aanschaf nieuwe kookplaat van AEG met nieuwe afzuigkap 22-12-2023

Via de winkel van Bemmel en Kroon in de Cruquius waren wij op zoek naar een Inductiekoopplaat en afzuigkap. Op advies van de winkel naar experience centrum gegaan, voor uitleg en goed advies. Na een goed en uitgebreide uitleg een keus kunnen maken. Vervolgens bij Bemmel en Kroon de spullen besteld. Toen bleek dat de kookplaat niet goed was (te zwaar vermogen voor onze meterkast) mochten we zonder problemen de kookplaat omruilen voor een 2 fase kookplaat. Deze plaat was iets goedkoper, en binnen een mum van tijd hadden we het bedrag terug op de rekening. Kortom, zelfs als er iets niet helemaal goed verloopt tijdens het bestellen, lost Bemmel en Kroon het keurig op, WIj waren zeer tevreden en dan met name over de manier van afhandelen.

Johnnieboy 22-12-2023

Ik las de positieve reviews over
Bemmel & Kroon. Mijn kleindochter was ook erg enthousiast over de service.

Saskia van Tienhoven 22-12-2023

Fijne overzichtelijk webshop, goed bereikbare klantenservice.
Bezorgers zeer vriendelijk en behulpzaam

Matthias 22-12-2023

Fantastische service en levering. Zeer snelle en gemakkelijke communicatie met de Verkoop van Bemmel & Kroon gehad, vlotte levering door Dynalogic met gedetailleerde updates over levertijd doorheen de dag. Topervaring.

Jade 22-12-2023

Duidelijke prijzen, ruime keus mbt bezorgmogelijkheden .. netjes op afgesproken tijd geleverd

Ton de Ruiter 22-12-2023

De Site van, Bemmel en Kroon is duidelijk en overzichtelijk. Op woensdag besteld en volgende dag geleverd.
Ook snelle reactie na de bestelling via mail. Na elke handeling netjes een reactie terug van, Bemmel en Kroon.
Zowel kwa service en contact een 10

Marja 22-12-2023

Ik vindt het een fijne en betrouwbare winkel ook online.
Mieke wasmachine gekocht super service en levering.

Nahmer 22-12-2023

Met veel geduld en coulance heeft deze winkel mijn gekluns (niet-digitaal vaardig) met hun overigens prima product opgelost!

Wilma 22-12-2023

Geweldige webshop, fijne site om te winkelen. Goede actie waardoor ze de goedkoopste waren. En supersnelle levering. Daar wordt je toch blij van😄 ondanks onverwachtte dure uitgave in december...

Martin 22-12-2023

Klant is hier nog echt koning, goed advies daardoor een goede keus kunnen maken.

Jac 22-12-2023

Wij hebben gekozen voor Bemmel en Kroon vanwege de goede prijs voor onze Liebherr vrieskast en uiteraard de snelle levering door vriendelijke bezorgers. Dus niks dan lof.