Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Hulsebosch 03-09-2023

Het personeel is vriendelijk duidelijk in de uitleg snelle sevice we werden via de mail goed op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd werd. Kortom fijne zaak . De keuze voor deze zaak was dat alles op voorraad is

Arie 03-09-2023

Zeer fijne winkel vriendelijke mensen inmiddels diverse apparaten gekocht en wij zijn zeer tevreden. Zeker aan te bevelen zal ik ook zeker doen.

Collin 03-09-2023

Goede duidelijke winkel/site. De enige winkel die de wasmachine en droger compleet kan leveren in de gewenste kleur + korting! Alles volgens afspraak en keurig op tijd geleverd! Aanrader!!

Gerard 02-09-2023

Ik heb een scherp geprijsde wasdroger aangeschaft die ook nog snel bezorgd kon worden. Ik werd goed op de hoogte gehouden toen de bezorgers iets later kwamen dan gepland.

Cor de Bie 02-09-2023

Via kieskeurig krijg ik Bemmel en Kroon als optie voor een tafelmodel koelkast. De winkel heb ik gebeld en ik werd zeer, zeer goed geholpen. Daarom heb ik online meteen via de website besteld. De koelkast werd twee dagen daarna geleverd.

Danielle Roelofszen 02-09-2023

Op vrijdag middag ging mijn was-droogcombinatie stuk. Vrijdag online gezocht en kwam bij bemmelenkroon terecht. Na de bestelling kwam ik erachter dat ik de wasmachine had besteld ipv was-droogcombinatie. Was al na 20.00 uur. Gebeld en kreeg een hele aardige medewerker aan de telefoon. Na uitleg werd er echt meegedacht en kreeg ik per mail een lijst met was-droogcombinatie en kon ik mijn bestelling omzetten. Bij de wachmachine kreeg ik €50 korting, deze zat niet op de was-droogcombinatie. De aardige medewerker zei het verschil doen we door de helft. Was mijn eigen fout. Super service(zie je weinig tegenwoordig). En dan ook nog de volgende dag op zaterdag bezorgd en geïnstalleerd en werd zelfs een lang wasprogramma aangezet door de verzorger. Dat was om m schoon te spoelen. Nog nooit zo een goede service meegemaakt. Compliment voor de medewerkers en het bedrijf. Bedankt

Noorduijn, ordernr:BKI1211421 02-09-2023

We hebben ons product via de website besteld. De website is overzichtelijk en makkelijk in gebruik, De levering was snel en de tijd van levering makkelijk aan te passen aan een voor ons passend moment en werd ook nagekomen zoals beloofd.

JW Verzeilberg 02-09-2023

Bemmel & Kroon hanteert niet alleen zeer scherpe prijzen, maar zorgt ook voor een zeer deskundig bezorg- en installatieteam. Aardige mensen die alles heel snel voor je fixen.

Jas 01-09-2023

Prettig klantcontact, duidelijke communicatie en competitieve prijs. Doen wat ze beloven.

Cooper 01-09-2023

Goed personeel, duidelijk advies goeie samenwerking met derden, ik ben dik en top tevreden met van Bemmel en kroon, meerdere mensen heb ik doorgegeven dat ik tevreden ben en hebben ook een keuken en apparatuur gekocht bij van Bemmel en kroon nogmaals super.

Ronald 01-09-2023

Na het overlijden van onze oude droger, nieuwe LG aangeschaft via B&K. Snel gefixt via site, prima prijs een snelle levering. Omdat ik een verkeerd e-mailadres ingevuld had, ook nog even gebeld met B&K. Verliep vlotjes en met humor (hou ik van). Levering op gewenste dag. Netjes een telefoontje ontvangen 10 min. voor levering. Tien minuten na aankomst alles gefixt en oude meegenomen. Wat kun je nog meer wensen?!

Sheila Boswell 01-09-2023

Bemmel & Kroon leverde als enige deze oven. Heel goede prijs/kwaliteit verhouding.
Vakkundige installatie door monteur. Oude apparaat mee, verpakkingsmateriaal mee. Oven ingesteld. De monteur komt op de afgesproken tijd en laat alles keurig achter.

Dirkjan 01-09-2023

Duidelijke communicatie. Zeer voordelig. Bloedsnel. Na 25 jaar was ik toe aan een nieuwe stofzuiger. Mijn oog was gevallen op de Miele Blizzard (zelfde naam als het zeilschip dat on 2 weken eerder door de Midsunday Islands had gezeild ). De bezorging was buitengewoon en het product idem ditto. Heel erg tervreden.

Bert 01-09-2023

De bestelling online plaatsen was een fluitje van een cent. Na de bestelling werd er zeer snel gereageerd voor het maken van een afspraak voor installatie. Op de dag voorafgaand aan de installatie werd er zoals afgesproken aangegeven wanneer de volgende dag de monteur zou verschijnen. De monteur was er binnen het aangegeven tijdslot. De installatie verliep snel en de oplevering door de monteur verliep voorspoedig. Zeer tevreden.

Paul de Jong 01-09-2023

Duidelijk verhaal, levering volgens afspraak, vakkundige plaatsing door vriendelijke nette monteurs. Helemaal top!

Jeffrey 01-09-2023

Advies in de winkel (Zoeterwoude) was goed. Wij hadden een aantal bijzonderheden en er werd meegedacht zonder je op kosten te jagen. Levering binnen 5 dagen.

Bezorgdienst erg netjes. Eerst kijken, netjes plaatsen en schoon achtergelaten.

Mar 31-08-2023

Snelle levering van de nieuwe diepvriezer, dit i.v.m. oogst seizoen uit de eigen groente tuin toen de oude kapot ging. Hierdoor zijn er geen groenten verloren gegaan. Top

Edwin Harteveld 31-08-2023

Zoals altijd weer een geweldig en kundig advies gekregen
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe ovens

Frank 31-08-2023

Ik had verschillende items nodig en kreeg een speciale offerte voor het totaal. Reacties en antwoorden op mijn vragen werden per omgaande via de mail gegeven en het geheel maakte een zeer professionele indruk.

Robert van Gorp 31-08-2023

Na uiteindelijk een combi-magnetron keuze gemaakt te hebben ben ik gaan zoeken voor de beste prijs bij diverse leveranciers.
Tenslotte bij Bemmel&Kroon uitgekomen die een mooi aanbod deden.
Ook een goede levertijd.
Helaas bleek direct na levering de magnetron een fabrieksfout te hebben wat binnen de kortste keren opgepakt is door Bemmel&Kroon, met zelfs reacties in de late avond.
Supersnelle reacties, prettige behandeling, kan niet beter!
Ik kan dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen!!

Robert van Gorp
Venray

OK 31-08-2023

Al meerdere keren hier mijn apparatuur gekocht en elke keer tevreden over zowel de prijzen, als ook de leveringen en installatie van de apparatuur.

G van dijk 31-08-2023

Goedkoop en bezorgen op de dag die jou uitkomt meestal is alles op voorraad

Freriks 31-08-2023

Amerikaanse koelkast van LG
Alles top, soepel en snel verlopen, van bestelling tot levering en voor de laagste prijs.
Top

Pauline 31-08-2023

Nadat ik 2x een leveringsprobleem had met Coolblue besloot ik de vaatwasser bij Bemmel&Kroon te bestellen. Beste keus ever! Netjes geleverd, bezorgers volgde mijn advies op, sloten het apparaat netjes aan, deden ook water onderin de vaatwasser wat coolblue niet deed, dan lees je de handleiding door en staat dat er ook in, eerst 1 liter water erin mikken. Kortom dit is niet zomaar leveren dit is leveren met kennis! Bemmel&Kroon the best there is!!

Ronald 30-08-2023

Mensen koop hier niks! Laten het bezorgen door dynalogic. Deze mensen kunnen niks en slopen je hele huis! Bemmel en Kroon schuift het af en dynalogic probeert je voor 1/5 van de schade af te kopen. Je sluit een overeenkomst met Bemmel en Kroon maar niemand zegt meneer ik duik erin en los dit op. Gevalletje rechtsbijstandsverzekering inschalen