Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

annemieke 28-04-2023

Aardige behulpzame persoon aan de telefoon, die meedenkt over de aanschaf en levering van een bovenlader wasmachine.

Frits Huizinga 28-04-2023

zoals bij eerdere aankopen prettig contact, snelle en correcte afwikkeling, bezorging zelfs geregeld op koningsdag

Willem 28-04-2023

Besteld bij Bemmel en Kroon. Bestelling en levering waren snel en duidelijk.
Scherpe prijs in vergelijking met andere aanbieders.

UrsulaSjoerds 27-04-2023

Wat een goeie snelle service zeg!!!
Niet te geloven gisteren 17.00 uur besteld en vanmiddag 14.00 u al bezorgd.
Ik kende bemmel en kroon nog niet maar deze service zijn geweldig!!!

Arno 27-04-2023

Omdat ik al eerder goede ervaringen had, ook dit maal weer voor B&K gekozen.
Overzichtelijke website met voldoende keuze en technische informatie.
Correcte afhandeling en levering.

Bemmel en Kroon electriche kookplaat 27-04-2023

kookplaat elektriche besteld bij Bemmel en Kroon snel geleverd en geinstaleerd voldoet aan de verwachting zijn zeer te vreden over de aankoop.

Frans de Nijs 27-04-2023

Heb 20-04-2023 een tafel model diepvries gekocht Liebherr GP 1486-21 en deze is 21-04-2023 geleverd.

Dan krijg ik op 26 april een mail dat deze in e aanbieding gaat met konings korting.

Dan denk ik al vaste klant dat had wel even gezegd kunnen worden, want deze acties komen niet uit delucht vallen,die zij ruim op tijd bedacht.Dat is toch wel jammer vind ik al vaste klant.

Haile Afwerki 27-04-2023

Ik krijgt volgende informatie en advies over de aanschaf van de koelkast. De levering is volgens afspraak thuis geleverd en gebruik klaar gemaakt, top!

Ruud van der Meulen 27-04-2023

Vakkundig personeel, bezorging uitstekend en keurig.Kan het weten want alle elektronica is van van Bemmel

J.M.Cromberge- van Leeuwen 27-04-2023

Werd telefonisch heel goed te woord gestaan. En de inductiekookplaat werd de volgende ochtend al bezorgd.
Wat een service!

Pietjebel 27-04-2023

Communicatie via e-mail ging snel.
Order was snel geplaatst.
Min puntje was de betaling.
Alles was betaald maar koerier had te horen gekregen dat er nog niet betaald was.

Clarine 26-04-2023

Vriendelijk geholpen in de winkel zelf en later duidelijke afspraken over het leveren en plaatsen. Toen er een probleem ontstond bij het online bestellen, werd dat na contact direct in orde gemaakt voor ons.

Ashley 26-04-2023

Goede hulp in de winkel in den haag met onze bestelling dh1122791 voor onze keukenapparatuur.
Goede uitleg over de verschillende types.
Ze denken met je mee.

JoopD62 26-04-2023

Ruime keuze, aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd. Goede service. Aanrader.

J.J. Kerkhoven 26-04-2023

Keurig netjes afgeleverd op het aangeven tijdstip. Oude apparaat en verpakking meegenomen. Zeer vriendelijke mannen.

Jaap Mos 26-04-2023

Correcte behandeling bij de koop en ook de aflevering thuis was top. Had al eerder ervaring met dit bedrijf met een koel/vriescomi. Ook dat was prima

Klant 26-04-2023

Zeer tevreden, de communicatie via de website en e-mail is altijd snel en duidelijk, de prijzen zijn scherp. Zojuist zijn de zeer vriendelijke bezorgers (dikke 10 voor hen!) geweest om onze koelkast en oven te bezorgen en ze hebben de oude apparaten mee retour genomen. Ook de informatie over de bezorging was heel duidelijk, al vroeg in de ochtend wisten wij in welk tijdvak de bezorgers zouden komen, heel fijn.

Stefan 26-04-2023

Offerte is snel uitgebracht, echter had ik nog een offerte die iets scheper was, hierdoor heeft men de offerte aangepast naar de scherpste prijs waardoor ik meteen akkoord ben gegaan. Perfecte service en snelle levering. Ook erg fijn dat mijn oude koelkast en vriezer direct zijn meegenome

Simon 26-04-2023

Wasmachine van lg gekocht voor moeders. Heb mij keuken apparatuur en wasmachine en droger bij Bemmel en Kroon gekocht altijd een goede prijs en wordt netjes thuis bezorgd en aan gesloten

Evert Eerkens 26-04-2023

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding, snelle en duidelijke afhandeling, zeer vriendelijke benadering en service gericht

John 26-04-2023

Heb al regelmatig apparatuur besteld en ooit een nieuwe keuken.
Prettige service ook als je belt word je netjes te woord gestaan.
Gisteren besteld en vanochtend al geplaatst.
De wasmachine onder ordenummer ****** moest bij mijn moeder van bijna 80 geplaatst worden.
Er moest onverwachts nog iets extra‘s gebeuren wat de bezorgers volgens mijn moeder netjes regelden.
Dus mooie service.

Irene uit Rijswijk 26-04-2023

Nadat onze vaatwasser het begaf moesten we wel een nieuwe hebben. Gelukkig is Bemmel en Kroon Zondag's open en zijn we direct op pad gegaan. Vriendelijk geholen en geadviseerd over de mogelijkheden. Direct na twee dagen afgeleverd. Top

Pieter 26-04-2023

Super accuraat bedrijf, half 7 s’’avonds kookplaat besteld, volgende dag geleverd door Dynalogic, om 09.55!, ook een top-koerier.
2 bedrijven die afspraken nakomen

J. van der Vorst 26-04-2023

Ordernr. BKI1184431 v 21.04.2023, no Frost diepvrieskast is gister aangekomen. Perfecte communicatie met verkoper van Bemmel en Kroon, duidelijke afspraken en zeker de extra wens (deur van rechts naar links aanslag uitgevoerd. De heren die de kast brachten netjes opgebeld wanneer ze er zijn. Keurig op tijd. Keurig gewerkt, oude kast meegenomen en niet een stukje verpakking achtergelaten. De Firma Bemmel en Kroon werd ons door medebewoners geadviseerd en ik ben dolblij met hun advies. Het tweede apparaat, vaatwasser, was vorige maand al bezorgd. Wij zijn dolblij met de firma, eerlijk en rechtuit. Wij vergeten deze firma nooit en zal deze firma altijd aanbevelen als mensen wat nodig hebben.

Peter 25-04-2023

De beste prijs, vlot geleverd (binnen een dag) en ook nog perfecte communicatie omtrent de levering. Kortom het volledige pakketje compleet en top geregeld