Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Sidney 28-11-2023

Heel fijn bedrijf om mee in zee te gaan, ze boden mijn product tegen de laagste kostprijs aan met als enigste drie jaar extra garantie die ik kon afkopen voor mijn koelkast. Voor al niet te veel.
Een super klantenservice die meteen bereikbaar is en je prima helpen.
Ik ben blij bij dit bedrijf mijn koelkast te hebben gekocht .
Wel zo'n fijn gevoel.

Tevreden 28-11-2023

Scherpe aanbieding. Heb eerder gekocht bij deze winkel en ze doen wat er staat.

Henriët 28-11-2023

We waren op zoek naar een nieuwe afzuigkap via internet.
Kwamen uit bij Bemmel en Kroon de site was overzichtelijk en duidelijk.
De prijs van de inventum en garantie was heel aantrekkelijk voor ons.
De bezorging was zeer netjes we konden zelf kiezen welke dag en volgen voor de tijd en ook nog een sms.
Super we zijn er blij mee en geven dit door.

Zeer tevreden klant 28-11-2023

Het online bestellen van de nieuwe wasdroger was heel eenvoudig.
Na bestellen meteen een bevestiging per mail ontvangen.
In de mail stond meteen wie het transport en aflevering verzorgde.
Bijna tegelijkertijd al bericht ontvangen hoe en hoe laat de aflevering plaats zou vinden.
Ging heel snel en was duidelijk.
Dag van levering bij het opstaan al meteen bericht van Dynalogic ontvangen dat de wasdroger halverwege de middag geleverd zou worden.
De site van Bemmel & Kroon is duidelijk en is echt heel toegankelijk voor iedereen.
Eén bestelling plaatsen is kinderlijk eenvoudig.
Dat zie je bij andere bedrijven toch weleens anders.
Bij het vergelijken van prijzen bleek Bemmel & Kroon ook nog eens de goedkoopste te zijn.
De combinatie: lage prijs, service en (vooral) klantvriendelijke benadering is tegenwoordig uitzonderlijk.
Dynalogic Benelux B.V is een vervoerder die helemaal aansluit bij Bemmel & Kroon.
Van begin (bestellen), tot het eind (aflevering en plaatsen) een positieve ervaring.
Denk door de eenvoud en lange ervaring dat bij Bemmel & Kroon de klant nog voorop staat.
Ze onderscheiden zich hierdoor van andere bedrijven.

Anne 27-11-2023

Ik was al een tijdje op zoek naar een vriezer energielabel B. Deze heb ik bij Bemmel en Kroon gevonden tegen een zeer scherpe prijs. Het bestellen ging soepel en op de door mij gekozen datum is deze netjes afgeleverd.

Betty 27-11-2023

Keurig, volgens afspraak op tijd en vriendelijke bezorgers. Alles ging vlot.

Rein v V 27-11-2023

Vaatwasser besteld , want mijn Bosch ging defect helaas, na 5 jaar. Toch maar weer een Bosch besteld , want ja is Duits dus hopen op een goede.
Bestelling werd meteen aangekondigd. Vrachtwagen voor de deur, niks. Was niet geladen.
Paar uur later, dingdong , de vastwasser… zetten ze hem neer in de kamer, komt er een Tsunami van water uit.
Konden gewoon eenden in zwemmen zoveel water.
Gebeld …. Is normaal bij vaatwassers.
Blijkt alweer goedkoop is duurkoop.

Triest dit soort bedrijven

Maurice 27-11-2023

Hele rare service van de winkel. Vraag over iets nee te druk kijk maar op de site. Het is ronduit belachelijk. Vraag over een apparaat wat we anders willen in een keuken kan ik niet online vinden vandaar graag een medewerker maar nee het gaat te goed denk ik zo. Ze hebben geen klanten nodig. Dus zeer matige service!!!!!sta een klant gewoon te woord ofwel terug. Producten kun je overal kopen dus niet allen bij bemmelenkroon.

Peter Evers 27-11-2023

Goede service, klant vriendelijk, niet moeilijk doen over retour product.
We werden goed geholpen aan de telefoon, ze belde zelf of we de mail hadden ontvangen. Ik moet heerlijk zeggen dat ze goed bezig zijn. Top!!

Rick 27-11-2023

Aanschaf en levering gingen goed, kreeg alleen de betaal link erg laat waardoor de bezorgers nog zagen dat ik nog moest betalen. De bezorgers belde toen met de leverancier die gelijk aangaf dat de apparaten dan maar mee terug moeten omdat zij nog zagen dat het niet betaald was. Na telefonisch contact met Bemmel een Kroon toch op kunnen lossen maar niet helemaal de bedoeling. Graag eerder de betalingslink sturen om dit te kunnen voorkomen

Gert 27-11-2023

Ik heb voor Bemmen en Kroon gekozen door een eerdere prima ervaring met deze winkel. Ook deze keer maakte Bemmel en Kroon waar dat het een zeer voordelige winkel is met prachtige keuken apparaten. Ik had een offerte van een andere winkel met een heel voordelige aanbieding van een Siemens inductie kookplaat. Dit was geen enkel probleem en zonder veel omhaal van woorden werd de prijs aangepast. Vervolgens werd de kookplaat geheel volgens afspraak keurig op tijd bezorgd. Dit alles voorzien van een goed advies. Kortom Bemmel en Kroon een aanrader.

Marlies 27-11-2023

Wij hebben een uitlopend en daarmee het laatste model van een inductie fornuis gekocht. Zowel door een medewerker aan de telefoon als in de zaak door de verkoper ben ik zeer correct te woord gestaan en geholpen. Zij denken goed mee en geven een eerlijk advies. De bezorging verliep vlekkeloos. Ook werd ik per e- mail op tijd en goed geïnformeerd over de leveringsvoorwaarden, wat wel en niet tot de extra service behoort en tussen welke tijd het fornuis thuis werd bezorgd.

Het is voor het eerst dat ik bij dit bedrijf een koop heb gedaan maar ben uiterst tevreden.
Zal Bemmel en Kroon ook zeker adviseren bij vrienden en/ of kennissen.

Cornell 27-11-2023

Snel geregeld, dag later geleverd, oude toestelen weg en nieuwe geplaatst. alles draait. Verder een goede prijs en alles volgens afspraak.

Arjen 27-11-2023

Altijd goede prijzen en snellen en probleemloze bezorging. Ze zijn ook prima telefonisch bereikbaar. Ik koop al jaren al mijn witgoed bij Bemmel en Kroon.

Arjen 27-11-2023

Hoogers 27-11-2023

Een zeer goede interwinkel vandaag besteld morgen in huis en een goede service

TvT 27-11-2023

Beoordeling Bemmel en Kroon Ordernummer: BKI1244488
Ik heb voor Bemmel en Kroon gekozen omdat ik twee maal eerder teleurgesteld was in andere verkopers. Bij Bemmel en Kroon kon ik makkelijk bestellen, zelfs op zaterdag namen zij de telefoon op om mij te woord te staan en mijn vragen te beantwoorden. De volgende dag op zondag had ik mijn bestelling al binnen. Keurig netjes verpakt in een onbeschadigde verpakking. De koerier heeft mijn bestelling netjes binnen gebracht, ik mocht zelfs eerst even in de verpakking kijken of alles oké was!
Toen ik Bemmel en Kroon een mail stuurde dat het door mij gekochte artikel elders goedkoper was kreeg ik van hun een kleine tegemoed koming.
Ik ga zeker vaker iets kopen bij Bemmel en Kroon.

Danny 27-11-2023

Een Bosh wasmachine gekocht bij Bemmel. Bestelling plaatsen ging makkelijk en keuze was overzichtelijk. Prijs was hetzelfde als andere aanbieders. Aangegeven werd dat de volgende dag de wasmachine bezorgd zou worden en dat is inderdaad gebeurd. Kan geen negatief punt bedenken. Tevreden klant.

Lucas 27-11-2023

Telefonisch alles heel netjes uitgelegd en doorgelopen met alle alle apparaten die ik nodig had.
Vaatwasser, inductieplaat, afzuigkap, koelkast en combi oven.
Alles van top merk Siemens en scherp afgeprijsd.

Herman van der Poel 27-11-2023

Nieuwe inductieplaat aangeschaft en laten plaatsen, erg tevreden en prima installatie en goede communicatie

Anita 27-11-2023

Snelle service en goedkoper dan andere winkels. Behulpzame mensen in de winkel. Goede ervaring! Wij hebben nu zowel onze droger als onze koelkast daargekocht.

Diepvrieskast 27-11-2023

De heren belden even tevoren, waardoor wij klaar stonden om ze te ontvangen. Na een hele lange dag waren ze nog opgeruimd, beleefd en voorkomend. Deden netjes hun werk en namen wat praktische tips van mijn man in zich op. Ze hadden nog een lange avond te gaan, maar bleven positief. Chapeau voor de heren! Onze eerste ervaring bij Bemmel en Kroon is nu al bekroond met een 10.

Theow 27-11-2023

Mooie winkel, ik zocht een vaatwasser. Volop keus. Alles stand netjes geordend. Werd ook goed geadviseerd. Goede en kundige verkopers die verstand van zaken hebben. Maar goed ook want ik bleek een xxl vaatwasser nodig te hebben. Dus goed dat ik even langs de winkel ben gegaan. Mooie zaak ook in Leidschenveen. Heb ook een mooie vaatwasser gekocht.

Marie-Claire 27-11-2023

Zeer goede service. Door de klantenservice vlot geholpen aan de telefoon, levering was vlot. Wasmachine en droger zien er super uit. Neerzetten is netjes gedaan. Voor de 2e keer zeer tevreden, zal hier zo nog eens kopen.

Koop 27-11-2023

Combi oven besteld inclusief plaatsing. Oven was prima en de man die hem kwam plaatsen werkte keurig netjes