Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

John Adema 13-10-2021

Wij hebben al aardig wat witgoed afgenomen door de jaren heen bij Bemmel en Kroon. Meestal is het op voorraad direct beschikbaar. Als installatie nodig is duurt het soms een paar dagen met de vaste installateur. Nog steeds erg tevreden.

Steef 13-10-2021

Vakkundig personeel. Goede service en een breed assortiment. Samengevat breed assortiment tegen concurrerende prijzen.

Medifast 13-10-2021

Topbezorging door twee zeer vriendelijke en behulpzame jongemannen. Hulde! Oude apparaat meegenomen, zat bij de service in. Alles ging snel en vlot en zonder zorgen.

Mark 13-10-2021

Website was erg toegankelijk. Helaas bleken de levertijden alleen veel langer dan aangegeven. Op zich vond ik dat nog niet eens heel storend, ware het niet dat ik niet op de hoogte werd gesteld van vertraagde producten, maar er zelf steeds achteraan moest bellen. De spullen zijn uiteindelijk wel zeer netjes geleverd. Samengevat, kwaliteit en prijs zijn prima, qua service nog wat verbeterpunten

Hester 13-10-2021

Snelle en betrouwbare levering. Keurig aangesloten en de oude wasmachine ontkoppeld en meegenomen. top service!

Gulten 13-10-2021

Een hele goede service. De wasmachine die ik had besteld werd niet meer geleverd en kreeg ik een andere, die was iets duurder en ik hoefde niet bij te betalen.

Familie Duhen 13-10-2021

Goede toelichting op het product. Deze mensen weten waar ze het over hebben.
Goede productinfo ook op de site, heldere communicatie over transport, bezorgd binnen afgesproken tijdsblok op de onze voorkeursdag. Vriendelijke chauffeurs.

Joke 12-10-2021

De service van Bemmel en Kroon is opvallend: flexibel, vriendelijk en snel. Door onvoorziene omstandigheden in onze verbouwing moest ik een paar keer iets wijzigen in de al geplaatste order en de afleverdatum werd twee keer uitgesteld. Geen enkel probleem. Na het sturen van een mailtje volgde heel snel antwoord, zelfs laat op de avond. Ik ben heel tevreden.

Henny 12-10-2021

Goede service en en erg klantvriendelijk. Mooie producten en verzorgde levering.

Helena 12-10-2021

Snel besteld, prima prijs, je kan de bezorgdag zelf kiezen en tijdstip bezorging wordt duidelijk vermeld en kan je volgen, heel handig!

Jaap 12-10-2021

Vragen over mijn order werd door vriendelijke mensen op vrijdagavond en op zaterdag netjes beantwoord.
Het betrof een kookplaat waarvan de prijs moest worden opgevraagd.
Ze waren bovendien het goedkoopst en…… gratis levering op de Wadden !

Mbvdh 12-10-2021

Top shop. Artikelen op voorraad. Nette vriendelijke en behulpzame installateurs/chauffeurs.

Marijke van Haafen. 12-10-2021

Alles was in orde, netjes aan de telf, de site is duidelijk.
De levering wordt goed vermeld, de bezorging erg netjes, keurige vriendelijke jongens en ze kijken goed uit met het naar boven brengen, dat er geen beschadigingen komen aan je huis en apparaat.
netjes alles aangesloten en oude apparaat mee genomen.
zeer te vreden.👍🏻

Rene 12-10-2021

Netto overzichtelijke winkel in Zoeterwoude. Deskundig geholpen en goede prijzen. Helaas levertijd van bestelde product langer als gepland. Winkel kon hier niets aan doen. Levering en montage waren perfect. Mijn complimenten. Volgende aankoop zal bijna op zeker bij Bemmel en Kroon zijn. Erg tevreden.

Ron 12-10-2021

Op zaterdag besteld en zondag geleverd, ongelooflijk dat het nog bestaat "service". Dit maakt de dag weer goed.

Johan Houweling 12-10-2021

Snelle service bij aankoop en plaatsing keurig binnen afgesproken tijd gerealiseerd!!

Zoemertjes 11-10-2021

Overzichtelijke website, de naam Bemmel & Kroon spreekt me aan, maakt me als Belg ook curieus voor het aanbod te bekijken.
Zijn zeer vriendelijk via mail, zeer vlug qua info geven over prijzen.
Nog een fijne dag gewenst aan ieder een .
Mvg, Gert maar dan zonder Samson.

Tom 11-10-2021

Top site met eerlijke korting op de al zeer scherpe prijzen.
Zondagmiddag wasmachine besteld, maandagochtend om 9.15 uur al geleverd en vakkundig aangesloten .
Goede communicatie via mail en sms , en vriendelijke bezorgers.
Bemmel en Kroon weten wat de klant belangrijk vindt 👍

Susanne 11-10-2021

Ik kreeg goed advies in de winkel. Er was ook een ruime keus aan koelkasten. Prijstechnisch is B & K een stuk interessanter dan de concurentie.
Er zijn ook verbeterpunten: het advies in de winkel bleek toch niet goed genoeg te zijn. Een alerte installatie medewerker wist te voorkomen dat de koelkast terug moest.
Daarnaast was het wel handig geweest als de medewerker bij B&K aan had gegeven dat het wel 10 + dagen kan duren voordat de koelkast geplaatst kon worden. Ik zat nu 2 weken zonder koelkast.

Jac van Gemert 11-10-2021

Op zondag een wasautomaat besteld. Direct daarna op maandagmorgen geleverd. Netjes geplaatst en de oude machine meegenomen.

Sharonjo-ann 11-10-2021

Fijne service. Snel geleverd.
Levering ook netjes gegaan. Vriendelijke koeriers.

Jasper 11-10-2021

Heldere informatie op de website, ook over levering/bezorging (in mijn geval witgoed). Scherp geprijsd. Vlotte levering met bezorging via DynaLogic, met tussentijdse updates over tijdstip van bezorging.

Tom 11-10-2021

Hier moet je zeker langs gaan als je opzoek bent naar een keuken of keuken apparatuur. Fantastisch geholpen en alles goed geregeld. Ook de bezorging ging vlekkeloos. Ik heb heel erg tevreden.

NM vd Meer 11-10-2021

Wij kopen .graag bij Bemmel en Kroon ook al moeten we wat verder rijden de persoonlijke service is prettig geen opdringerige verkopers die je een energieabbonement willen opdringen de mensen die de wasmachine komen brengen ook netjes en beleeft met andere woorden wij kopen ons witgoed zeker bij Bemmel en Kroon

Cilia 11-10-2021

Keurig op tijd,steeds aangegeven hoe laat ze kwamen, apparaat in keuken gezet en oud apparaat meegenomen