Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Geeske 24-03-2022

Netjes geholpen, duidelijk uitleg verschil van diverse wasmachine. En daardoor een goede keus kunnen maken

C. Inden 24-03-2022

Een verademing! Het bestaat nog.....een onderneming die snel en efficiënt werkt en klantvriendelijk is! Gisteren een Bosch wasdroger besteld en vandaag thuis bezorgd en geïnstalleerd. Kreeg keurig een half uur voor levering een telefoontje van de chauffeur dat ze onderweg waren. De heren waren zeer vriendelijk en gingen weg met de woorden: "Mocht er toch nog iets zijn, aarzel niet, bel gerust, dan komen we graag terug om u te helpen." Voor mij krijgt Bemmel en Kroon een dikke 10!

G Bosch 24-03-2022

Wat ik fijn vond bij Bemmel en Kroon was de communicatie. Ze lieten steeds weten hoe het met de voortgang stond, netjes in de ochtend het bericht hoe laat mijn vaatwasser bezorgd zou worden en dat kon ik blijven volgen, tot aan de nette en correcte levering aan toe. Echt top!

Raymond looijestijn 24-03-2022

Vandaag al onze mooie vaatwasser bezorgd en gisteren pas in de mooie winkel uitgezocht. Vakkundig en vriendelijk personeel en dus super snelle service echt een pluim voor Bemmel&kroon.

J. Huiskes 24-03-2022

Mijn ervaringen met deze winkel zijn positief, snelle levering en correcte aflevering. Ik had een foute keuze gemaakt en kon dit
ook telefonisch snel herstellen.

Mary 24-03-2022

Eergisteren gebeld voor informatie over een fornuis, snel een allervriendelijkste dame aan de telefoon. Ik vroeg of het fornuis waar ik interesse voor had idd op voorraad was, daar ik op andere sites zag dat er een levertijd was. Zij hadden hem idd op voorraad. Ik kon hem direkt bij haar bestellen en een afspraak maken voor een dag van levering. Ik kreeg een email met de factuur en een IDeal link om te betalen...de levering is ook perfect gegaan, ik werd op de hoogte gehouden per sms hoe laat ze kwamen. Fornuis is netjes afgeleverd. Een hele fijne winkelervaring.

L. Mertens 24-03-2022

Zowel de site als de telefonische toelichting bij het bestellen van een specifieke combi-oven (die elders niet leverbaar was) boden alle vertrouwen. De prijs was bovendien scherper dan onze installateur had begroot. Daarbij vond daags daarna correcte levering plaats in het noorden van het land.
Het hele proces van aankoop, verstrekte informatie tot aflevering verliep super professioneel.

Ben Winnemuller 24-03-2022

Website van Bemmel en Kroon is geweldig en bijzonder duidelijk.
Service-medewerkers die de Miele warmtepompdroger hebben afgeleverd en geinstalleerd hebben dat uitstekend en vlot gedaan, mijn complimenenten.

Kees J. 24-03-2022

Levering inductiekookplaat uit backorder was direct geregeld: de volgende dag al geleverd! Ook nog eens tegen een concurrerende prijs. De medewerker van de webwinkel dacht mee en was uiterst vriendelijk. Een aanrader!

Ruben 23-03-2022

Op internet gezocht naar een kwalitatief goede vriezer. Ik kwam al snel uit bij Bemmel en Kroon. De reviews waren allemaal heel lovend en daar kan ik me nu bij aansluiten. Overzichtelijke site, duidelijke communicatie en aan alles merk je dat de klant echt koning is voor hen. Ik ga hier vaker bestellen dat is wel duidelijk.

Albert Woest 23-03-2022

Geweldige winkel, goede aanbiedingen, snelle respons en goede logistiek. Er werd heel snel gereageerd op mijn aankoop. Ik werd bijna van uur tot uur geïnformeerd over de aankomst van het gekochte.
Oude apparaat keurig meegenomen.

Jim 23-03-2022

Eenvoudig bestellen, duidelijke communicatie over bestelling en levering, snelle levering en het product in goede staat ontvangen.
Wat wil je nog meer?

Willeke 23-03-2022

Heb, wederom, een inbouwapparaat gekocht voor mijn keuken bij Bemmel en Kroon.
Deze keer een Miele vaatwasser.
Mooie prijs en vakkundig ingebouwd door AJTec bv.
Ik ben tevreden.

Maarten Bloem 23-03-2022

Na de vraag via de telefoon of een product op voorrad was werd ik zo aardig en professioneel geholpen. Meteen een bestelling geplaatst en volgende dag in huis! Geweldig

Rudi en Yvonne Lanting 23-03-2022

Na te hebben gesurfd op het net op zoek naar een inductie kookplaat viel ons oog op de site van Bemmelenkroon.
De site is uitgebreid en overzichtelijk. We hadden veel vragen en hebben twee maal telefonisch contact gezocht. Met veel geduld zijn alle vragen naar tevredenheid beantwoord. Ook de prijs was aantrekkelijk!

Elly 23-03-2022

Snelle adequate antwoorden.Zeer vriendelijk. Snelle levering .En erg goed geprijst. Uitstekende kwaliteit. Aanrader.

Emil 23-03-2022

alle acties waren goed, enig minpuntje dat bij bestelling niet de levertijd bekend was

Karin 23-03-2022

Makkelijke bestel mogelijkheid, ruim assortiment, redelijke prijzen. Koelkast besteld. Snel geleverd met veel informatie over het tijdstip van levering. Bezorger bracht de koelkast tot in de keuken (zeer klein appartement), was zeer vriendelijk. Koelkast was zeer goed verpakt. Top zaak!

belskamp 22-03-2022

Keurige verkoop in de winkel. Je kunt de machine zien, veel keuze en verkopers met veel kennis van de machines. Bezorging ook prima; op de afgesproken tijd en nette sterke kerels.

mw Leny Guijt 22-03-2022

Omdat ik een bepaald type koel/vriescombinatie wilde ik naar een bepaalde winkel, maar per toeval kwam ik in deze winkel! Heel verrassend wat een fijne ervaring, ik kreeg goede uitleg en was daar heel blij mee . Ik kom hier zeker terug

Jan Tol 22-03-2022

De bezorging verliep uitstekend. De oude apparatuur werd probleemloos meegenomen. De track & trace informatie was elke keer actueel en de bezorging was precies op het afgesproken tijdstip. De informatie na de bestelling bij Bemmel en Kroon was goed en wat er op de site beloofd werd, gebeurde ook daadwerkelijk . Het werd echt de volgende dag bezorgd en je wordt niet met een slap excuus teleurgesteld dat het door vermeende drukte later wordt bezorgd. Kortom een super winkel en goede bezorging.

Ingrid 22-03-2022

Wederom een goed keuken apparaat bij Bemmel & Kroon gekocht, ditmaal een combi magnetron van Siemens CM836GNB6.
Op de website was goed vergelijk te doen tussen de opties van de verschillende apparaten. Bovendien staat een goede uitleg van de verschillende keuzemogelijkheden van het apparaat op de website. Vrijwel direct na offerte aanvraag, prijsopgave ontvangen en verdere afhandeling van bestelling is goed verlopen met meenemen van het oude apparaat.

Simon 22-03-2022

Een gebruiksvriendelijke webshop met aantrekkelijke prijzen en een vlotte levering

22 maart 2022 22-03-2022

Zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Zij leverde een specifieke Siemens vaatwasser binnen een week keurig voor de deur middels een perfecte (te volgen) aflevering. Deze vaatwasser had ik al 10 maanden bij een ander bedrijf besteld, maar kon helaas (nog) niet leveren. Dankjewel 👍💪

Goes 22-03-2022

Vaatwasser is stuk..
Gezocht naar nieuwe en kwam op deze site.
Goed en duidelijk site.
Nog even gebeld in de avond Irenen gelijk geholpen.
Wat vragen gesteld netjes geholpen.
De vaatwasser gelijk besteld betaald en netjes de volgende dag geleverd.
De bezorgen kan je volgen en half uur van de voren een melding gehad dat ze onderweg waren.
Netjes afgeleverd en oude machine mee genomen.
Top bedrijf en bezorgers.
Zijn aan te raden.
Mvg Bart