Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Elizabeth 28-03-2021

Prima levering (op zondag!) superhandig, wordt middels bericht op de hoogte gebracht van de tijdstip van levering.
Bij aankomst vakkundig uitgepakt en neergezet op de juiste plek. Top! 21.45 besteld op zaterdagavond en op zondag 14.45 geleverd en voor 18:00 de was droog !!

Muriel 28-03-2021

Zaterdagochtend bleek de wasmachine stuk, zondagochtend was de nieuwe afgeleverd, geïnstalleerd en de oude meegenomen. Perfect geregeld!

Zoe 28-03-2021

De wasmachine zelf nog niet uit kunnen proberen, maar super fijn om op zaterdagavond een wasmachine (bestelnr. ) te kunnen bestellen die dan de volgende dag gewoon in huis staat! Communicatie over bezorging is erg helder, waardoor je duidelijk weet waar je op de dag van bezorging aan toe bent. Wasmachine is ook goed ingepakt en beschermd afgeleverd. Bezorging zelf was ook snel en professioneel. Daarnaast was het model dat wij hadden besteld uitverkocht, maar we kregen zonder extra kosten een nieuwer model aangeboden, heel netjes.

As 28-03-2021

Fijn geholpen, direct duidelijke antwoorden op telefonisch gestelde vragen en een prima prijs voor mijn nieuw wasmachine.

yvonne 28-03-2021

Levering liet langer op zich wachten; bij bestellen stond het als voorraadartikel en na bestellen kregen we gelijk een mail dat dit artikel besteld moest worden.

rutger 27-03-2021

prima winkel niks mis mee... al 3 keer eerder besteld.. oven...vriezer en nu een kookplaat

al moet ik wel zeggen dat ik bezorgdienst Dynalogic niet wil aanbevelen
bij bij de oven was de bezorger super netjes... bij de vriezer hadden ze wel erg veel haast.. en bij de kookplaat eerst schudden met de doos daarna werd hij ruw uit de doos getrokken (op de grond) om er foto van te maken ...gelukkig stond ik bij
hij ging erg slordig met de spullen om

met een andere bezorgdienst zeker een 10

Henk 27-03-2021

Bemmel en Kroon biedt een ruime keus, scherpe prijs stelling, snelle en correcte leverings procedure

jurgen steegmans 27-03-2021

duidelijke, aangename webshop. keuze uit veel verschillende modellen en de prijs was veruit de beste.
toestel was niet op stock en moest besteld worden bij de fabrikant, desondanks was het toestel binnen 5 werkdagen reeds geleverd.

Richard 27-03-2021

Prima winkel, al diverse aankopen gedaan. Nu een oven. Service is OK. Schakelen derden in om het werk bij de klant thuis te doen.

jan van den burg 27-03-2021

keurig netjes gisteren besteld vandaag binnen jongens werken hard om die wasmachine binnen te krijgen Keurig verlopen

J. Hoek 27-03-2021

Ik ben zeer tevreden over de aankoop van een NEFF inductie kookplaat bij Bemmel en Kroon. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, ģoede inbouw service via het gelieerde bedrijf AJtec. Perfecte begeleiding bij aankoop en inbouw in de nis in het graniet met afwijkende nismaat en de aanpassing van de elektriciteit.

brand 27-03-2021

Heldere informatie. Duidelijke instructies. Perfecte afwikkeling, ook van de bezorging.

Pires 27-03-2021

Vriendelijk communicatie en geleverd op de afgesproken tijd . Gewoon top niets om op aantemerken

Helen en Piet 26-03-2021

Wij hebben inmiddels al meerdere producten bij ze gekocht en zijn zeer tevreden over Bemmel en Kroon. Scherpe prijzen, snelle en goede service en uiterst keurige bezorgers. Echte aanrader!

Carolien 26-03-2021

Levering duurde langer dan verwacht. Daar is geen mail over gestuurd, heb zelf contact opgenomen.
Mensen van de klantenservice waren vriendelijk! Levering ging uiteindelijk heel goed!

Leo 26-03-2021

Ik geef zeker een 10 voor Bemmel en Kroon!
Nadat ik een bestelling geplaatst had in de avond kreeg ik al vrij snel een email terug van de verkoper dat ik de verkeerde vaatwasser besteld had.
Na een korte mail wisseling kwamen we eruit en is er een betere vaatwasser voorgesteld.
Levering ging snel en installatie door externe partij ook een 10!

Jan 26-03-2021

Gezocht een siemens vaatwasser en bij u gevonden. Omdat gekozen model niet meer voorradig was upgrade naar duurder model. Snelle levering door Dynalogic. Super tevreden.

Cock Heemskerk 26-03-2021

Combi oven keurig op de voorafgesproken tijd door twee nette heren tot in de keuken afgeleverd. De oude defecte combi oven hebben de heren mee terug genomen.

Gerda Wesdorp 26-03-2021

We hadden een afspraak en kregen ruim de gelegenheid om de vaatwassers te bekijken. Ik vond het wel jammer dat de verkoper weinig advies gaf over de verschillende vaatwassers, zoals de negatieve en positieve kanten. De levering was keurig op tijd en de prijs was laag in verhouding mey andere winkels

Ria 26-03-2021

Hele gebruiksvriendelijke site, de service is heel erg goed. Er werd direct gereageerd op mijn vragen.

Adrie 26-03-2021

Heel erg tevreden, snelle levering en een goede service tijdens bezorging bedankt.

Peter de Bourgraaf 26-03-2021

Keurige levering, geen stap teveel moeite. Persoonlijke benadering. Helaas moest ik gebruik van het retourrecht, wat geenszins lag aan wanprestatie. Door een samenloop van omstandigheden, onder andere akoestisch van aard, blijft de oude koelkast van hetzelfde merk dienst doen in een nieuw ingericht keukenblok. Bemmel en Kroon gaf kordaat opdracht om het retour uit te voeren. Waarvoor grote dank (order BKI961714)

Dave 26-03-2021

Ik was op zoek naar een wasdroger. Bij bemmel&kroon had men de beste aanbieding en dat kwam nog €50 kassa korting bovenop. Er wordt goed gecommuniceerd en vlot op vragen gereageerd (in mijn geval, binnen enkele minuten). De bezorging gaat ook vlot. Fijn te merken dat er zaken zijn die ook voor een scherpe prijs nog een fijne service kunnen verlenen.

Mark 26-03-2021

Snelle en goede service via telefoon toen ik wasmachine kocht. Volgende dag leverbaar en dat was ook zo. Perfect.

Piet 26-03-2021

Keurig geholpen en direct antwoord . Zeer nette mannen die het Gasfornuis en Koelkast naar boven brachten .