Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Monique Born 31-01-2023

Ik heb van iemand over jullie gehoord. Ik kan er ook zeer positief over zijn. Ik ben zeer vriendelijk en duidelijk geholpen.
Nadat ik de afspraak heb gemaakt voor de aflevering van de inductie kookplaat, is het zeer voorspoedig gegaan.
Ik heb een dag vóór de aflevering bericht gehad met een grove tijdsaanduiding.
Op de dag van aflevering werd een specifiekere tijd aangegeven en een uur vóór de aflevering werd de tijd heel specifiek aangegeven.
Ze waren er dan ook keurig op tijd. Dit komt niet vaak zo accuraat voor. Mijn dank hiervoor.

Joosten 31-01-2023

Mooie aanbieding op de aeg T 9DEN 87 cc. Zoals beloofd de volgende dag keurig geleverd . Gebruiksvriendelijke website , duidelijk omschreven klantenservice bij evt vragen . Eerlijk en snel . Aanrader!

Van der Meij 30-01-2023

Gisteren (op zondag, voor openingstijd!) gebeld met Bemmel en Kroon.. type wasmachine hadden we via de website uitgezocht en de bestelling , order CRQ1166743, was binnen 15 minuten geplaatst. Factuur en betaalverzoek snel via de mail ontvangen.
Wasmachine maandag in de loop van de dag bezorgd door erg vriendelijke en behulpzame bezorgers. Deze vertrokken met een glimlach na een glas fris, een zoete snack en een kleine fooi. SUPER!!

Furkan D. 30-01-2023

Een shop waarbij je voor al je apparatuur terecht kan. Kon alle apparatuur voor mijn nieuwe keuken direct bestellen.

Aangezien ik wat vertraging had, konden ze mijn bezorgdatum toch paar maanden opschuiven en mijn apparatuur in het magazijn bewaren.

Medewerkers zijn zeer betrokken en houden je order netjes bij.

Groetjes en tot ziens maar weer.

Martijn 30-01-2023

Vragen per mail werden razendsnel beantwoord en we zijn goed geadviseerd voor vervangende passende inbouwapparaten. Fijn dat de check op basis van de oude apparaten is gedaan en we hierna een juiste passende vaatwasser konden bestellen.

Marc van Hoek 30-01-2023

We zochten een nieuwe combi magnetron/oven en dan kom je al gauw bij de schreeuwers terecht.
Als eerste gekeken bij een andere winkel met een schreeuwerig geroep over btw en prijs, in de winkel bleken het gebodene niet meer te hebben dus dan gold de aanbieding niet ook niet online.
Dus dan zelf verder zoeken en kom je terecht bij Bemmel en Kroon, voor ons onbekend dus een beetje huiverig maar toch de stap genomen en besteld.
Ze roepen en schreeuwen niet maar doen wat ze beloven met een perfecte prijs. Ook nog netjes thuis bezorgd en de oude oven is meteen mee terug genomen. Heerlijke service van een bedrijf die doen wat ze zeggen dus de volgende keer kijken we eerst bij Bemmel en Kroon.

Remmelt 30-01-2023

Makkelijk te vinden, prima prijs, makkelijk besteld, goede communicatie en snel geleverd. Top!

Mathijs 30-01-2023

Snelle levering voor een Amerikaanse Koelkast. Vrijdag besteld en zaterdag in huis. Gebruik gemaakt van de installatie service wat bij een dergelijk groot apparaat wel makkelijk is, dit werd prima verzorgd. De transporteur houd je op de hoogte wanneer je e.e.a. kan verwachten. Koelkast inmiddels in gebruik genomen en bevalt prima. Kortom alles prima geregeld.

De jong 30-01-2023

Op webshop snel product kunnen vinden met competitieve prijs
Levering snel met prettige installateurs

Frank J. 30-01-2023

Na eerst in het verleden een keuken gekocht bij hen en nu de koel/vriescombinatie via Bemmel en Kroon vervangen. Je krijgt hier eerlijke prijzen. Geen rare onderhandeling. Ze leveren wat er afgesproken wordt. Het zijn 1e klasse merken en werken met goede instateurs.
CRQ1154164

Dimitar 30-01-2023

Alles was goed geregeld en op tijd bezorgd. Ik kon de bezorging heel makkelijk volgen met mijn telefoon.

Sjany 30-01-2023

Prima bedrijf om zaken mee te doen. De mensen die ik aan de telefoon heb gehad van de service afdeling ( na een fout van mezelf) waren ook erg meewerkend en vriendelijk.

jojan265 30-01-2023

De webshop biedt een gebruiksvriendelijke interface, waardoor het gemakkelijk is om producten te vinden en te kopen. De product selectie is breed en de prijzen zijn goed. Voor sommige producten moet je bellen voor de prijs, maar dit gaat snel en de prijs die je dan krijgt is echt een lage prijs. De levering was snel en de producten waren goed verpakt. De klantenservice was responsief en behulpzaam bij het oplossen van eventuele problemen. De betalingsopties zijn veilig en betrouwbaar. Over het algemeen was mijn ervaring met de webshop positief en ik zou het aanbevelen aan anderen

Annie 30-01-2023

De service van het bedrijf was erg prettig. Ik had een aardige dame aan de telefoon. Ik kocht een wasdroger voor een scherpe prijs.

J. Spierings 29-01-2023

Zeer scherpe prijzen en een breed assortiment. Goede service: goed advies en snelle levering conform afspraak!!

Hans van Zon 29-01-2023

Zeer tevreden over deze webshop. Al vaker iets besteld en recent een wasmachine en droger van Samsung hier besteld. Goede service, bezorging volgens afspraak, op tijd en concurrerende prijzen met altijd wel een aanbieding of extra korting.
We vergelijken eigenlijk altijd via internet maar kwamen ook nu weer bij Bemmel en Kroon uit.

Evers 29-01-2023

Toch even getwijfeld over de aankoop van de prijzige AEG L9WEE066W, maar na de eerste wasbeurten zijn wij heel erg tevreden over het apparaat!

Het is een fijne stille intuïtieve machine die direct deed wat van ons verwacht werd!

Over de levering hadden we in eerste instantie wat bezorgdheid vanwege de plek, 2 krappe trappen op naar zolder, waar de zware(!) machine geplaatst moest worden... Maar de zeer vakkundige mensen van de transporteur hadden de machine in een zucht op zijn plaats en aangesloten staan, en de oude ware machine zonder problemen weer ingeladen in de wagen!

Waarvoor hulde, zonder de aansluitservice had het ons nooit gelukt, deze extra aansluitservice kost een schijntje en is zonder meer het geld waard!

Hielke 29-01-2023

Goede winkel, komt na wat ze afspreken. Diepvriezer met orderbevestiging.: as helaas niet op voorraad.
Vriendelijk te woord gestaan, duurt ongeveer 3 weken. Direct bericht gehad, dat die binnen was. Werd zelfs op zondag bezorgt. Wel een aanrader

Arno Hoogerwaard 29-01-2023

Ik ben heel tevreden met de wasmachine, die zeer scherp geprijsd was bij Bemmel en Kroon. De service om de wasmachine op zondag te leveren was perfect, al moest ik me wel een beetje haasten. Was in de sportschool en dacht even snel te checken hoe laat de bestelling geleverd zou worden. In eerste instantie zou het tussen 11:00-13:40 uur zijn, maar tot mijn verbazing konden ze om 10:50 uur al voor de deur staan. Dus snel naar huis, waar de mensen van Dynalogic de nieuwe machine razendsnel naar boven brachten en de oude direct mee naar beneden.om 11:05 uur stond de nieuwe wasmachine al te spoelen en hij doet het geweldig. Heerlijk stil, maar alles goed schoon. Ben er erg tevreden mee, zowel met het apparaat als de geleverde service.

Mw W.Grootveld 29-01-2023

Wij hebben de winkel bezocht. Deze was mooi zeer ruim en overzichtelijk. Er was een ruim assortiment aanwezig zodat een passende keuze makkelijk te maken was. Het aanwezige personeel was zeer vriendelijk, en stond open voor advies.
De levering was snel en goed.

Eric 29-01-2023

Zeer behulpzame en klantvriendelijke klantenservice. Ik had eerste de verkeerde Bora kookplaat besteld (verkeerde maat) en zonder problemen kon deze order worden omgezet in een andere kookplaat. Ook de levering verliep zeer soepel, precies conform afspraak, ondanks dat er een aantal weken tussen de bestelling en levering zat (op mijn verzoek).

Rene 29-01-2023

Geweldig goede service. Na probleem over levering wat 3 maanden op zich zou laten wachten heeft Marco van Bemmel een goed alternatief gevonden . We hebben nu na 2 weken al plezier van een nieuwe luxere koel vries combi en dat voor de prijs van de minder luxere. Kortom een prima service daar waar ik zeker zal terugkeren voor ander keukenapparatuur.

drooger 28-01-2023

leuk drooger allen zijn bemel een kroon niet de goed koopste jammer dat ze niet met prijs verschil mee gaan maar voor de rest ben ik tevreeden

Petra 28-01-2023

De bestelling werd heel snel en netjes bezorgd. Er werd meteen een tijdvenster doorgegeven met een track and trace. De bezorgtijd werd goed doorgegeven en binnen de tijd daadwerkelijk bezorgd.

fam Arissen 28-01-2023

Wij kenden Bemmel & Kroon helemaal niet. Omdat zij echter - na veel zoeken in andere veelal bekende webshops - de enige bleken die de wasdroger op voorraad hadden die wij wilden, hebben we bij hen besteld. Vrijdag eind middag besteld, zaterdag eind middag is de wasdroger afgeleverd (door een zeer vriendelijke chauffeur en bijrijder).
Je wordt als klant binnen deze ca 24 uur uitermate goed op de hoogte gehouden van het aflevermoment.
Wij schrijven eigenlijk nooit reviews, voor dit bedrijf en ook voor de door hen gebruikte vervoerder maken we graag een uitzondering.