Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Bart 02-06-2023

Bestellen op Bemmel en kroon website ging vrij eenvoudig. Duidelijke website en beduidend goedkoper dan elders. Ik had een mooie LG koelkast besteld voor 22:00 s’avonds. Helaas hadden ze een online storing gehad en konden de orders niet verwerkt worden. Dus werd ik hier netjes over te woord gestaan en kwam de koelkast een dagje later dan gepland. Op de dag zelf kon ik netjes zien hoe laat ze ongeveer zouden leveren. Nadat ze aangebeld hadden en hebben ze eerst mijn oude koelkast netjes naar beneden gehaald (2e verdieping) Eenmaal toen die in de wagen stond werd mijn nieuwe LG koelkast met verpakking en wel (om schade te voorkomen) naar boven geschouwd. De koelkast werd netjes op zijn plek gezet, uit de verpakking gehaald en mocht deze na een aantal uren aansluiten. Als zou ik de volgende keer weer wat nodig moeten hebben dan bestel ik zeker weer bij Bemmel en kroon en zou ik dit ook meerdere mensen aanraden. Goeie service, duidelijk en vriendelijke mensen. :) BKI1192482

Paul 02-06-2023

Vriendelijk personeel. Mini bioscoop voor de kids, erg fijn! Snelle levering en installatie via een kundig bedrijf.

M Borger 02-06-2023

Mooie Amerikaanse koelkast besteld en heel blij mee. goed en vriendelijk geholpen aan de telefoon en netjes thuis afgeleverd
Door 2 aardige heren.

Bemmel en Kroon 02-06-2023

Keurig net overzicht van de artikellen, makelijk te bestelen.
En keurig op tijd bij je thuis bezorgt, wat je ook nog kan volgen via je mobiel

Was voor mij de eerste keer, maar zeker voor vaker nu.

M 02-06-2023

Snelle levering en vriendelijke mensen die de vriezer tot binnen hebben gebracht.

Airboss 02-06-2023

Besteld en in een dag geleverd. Goedkoopste webwinkel met een goede reputatie

Siem 02-06-2023

De keuken is door de vorige bewoners van ons huis gekocht bij Bemmel & Kroon en omdat de kookplaat vervangen moest worden, heb ik daarom contact opgenomen met Bemmel & Kroon.

Ik kan niet anders concluderen dat ik perfect geholpen werd. Het juiste model kookplaat werd geadviseerd tegen een hele mooie prijs en ze dachten volop mee hoe de nieuwe kookplaat zsm geplaatst kon worden. En ook daarin ben ik enorm positief verrast, want de dag na de bestelling werd de kookplaat geleverd en geïnstalleerd. Hulde!

Alan 02-06-2023

Leendert heeft mij uitstekend goed geholpen. Dit is een zaak waar je zeker terugkomt en niet naar prijs lijkt maar naar kwaliteit en service. Ik kom zeker terug!

Dennis 02-06-2023

Personeel heeft kennis van de producten!! zijn vriendelijk en nemen de tijd voor de klant!

Jessica 01-06-2023

Tweede bestelling, super keurig verpakt, snel geleverd op gekozen datum, tijdstip wordt door vervoerder super goed medegedeeld en geinformeerd. Eerder met een droger een duurder model ivm op zijn bestelde model. Nu binnen 3 dagen geleverd (vriezer). Helder en duidelijk overzicht op de site, duidelijk kopen en bepalen waar je het hebben wilt. Diverse kortingen bij afhalen zelfs!

Cher 01-06-2023

Duidelijke shop, site is overzichtelijk en makkelijk te bedienen.
super snelle levering, waarbij je makkelijk je pakket kan volgen.
Aflevering is snel en vriendelijk personeel.

Jolanda 01-06-2023

Wij komen hier al jaren voor onze apparatuur en zelfs na al die jaren is de service nog steeds goed en wat een mooie winkel om het ruime assortiment eerst te kunnen zien

NDR 01-06-2023

Goede prijzen bij Bemmel & Kroon.
Ook perfecte bezorgservice, ons Smeg inductie fornuis is door de bezorgers op de juiste plek neergezet en de verpakking werd netjes meegenomen.
Ook de aansluiting verliep perfect.

Marc 01-06-2023

Vakkundige uitleg over product,correcte en snelle levering.Zeker aan te bevelen.
Ga er zeker in de toekomst nog apparaten aankopen.
Marc

Petra 01-06-2023

Gemakkelijk online veel keuzes
Netjes track and tracé
Op tijd geleverd
Netjes afgeleverd

Roy 01-06-2023

Ik was op zoek naar een mooie wasmachine en droger set en had thuis al het nodige huiswerk gedaan. Ik was niet op zoek naar één van de grote electronicaketens en kwam op internet Bemmel en Kroon tegen. Ik ben blij dat ik hun heb gebeld en in het bijzonder Frank Rieksma. Zeer tevreden met hoe hij mij heeft geholpen en ook een supersnelle levering. Ik kan deze winkel iedereen aanraden!

Britt 31-05-2023

Diepvries bij Bemmel en Kroon was inderdaad de goedkoopste op internet op dat moment. We hebben de diepvries kunnen aanschaffen voor een mooie prijs. Ook de bezorging verloopt snel en met informatie over het tijdstip van bezorging . Met keuze voor en voorkeurs dag . De planner van dynalogic transportdienst heeft nog afgestemd met ons of we ook thuis waren. Daarbij werd ook een nauwkeurige tijd aangeven van aankomt. Diepvries is correct en zonder schade afgeleverd. vakkundige bezorgers

Leonie 31-05-2023

Zelfs op pinkstermaandag-avond is Bemmel en Kroon telefonisch te bereiken, hebben wij onze bestelling (BKI1192020) kunnen plaatsen en een bestelbevestiging én afspraakbevestiging voor de bezorging op een door ons gekozen moment via de mail ontvangen, allemaal voor een mooie prijs!!

Bram 31-05-2023

Super goede service. Uitgebreide mailwisseling over het bestelde product en uitleg over de voortgang van de levertermijn. Keurig op de aangegeven tijd geleverd en zeer vriendelijke bezorgers en dat op tweede Pinksterdag.

Johan 31-05-2023

Bemmel & Kroon bedankt voor de snelle levering volgens afspraak, tevens de goedkoopste prijs op internet.
Nooit eerder zaken gedaan, maar we komen zeker weer terug!

R van der Toorn 31-05-2023

We hebben een wasdroger aangeschaft bij Bemmel en Kroon. En zijn zeer tevreden over de service van dit bedrijf. Online staat alles duidelijk en overzichtelijk omschreven en is het erg makkelijk om een bestelling te plaatsen en af te handelen. De droger werd keurig op de afgesproken dag en tijd afgeleverd waarvoor netjes van tevoren op de hoogte werden gehouden over het exacte aflever moment . En de oude droger werd ook weer meegenomen . Er fijn bedrijf die hun beloftes meer dan waar maken .

Barry 31-05-2023

Laatst een nieuwe keuken besteld bij Bemmel en Kroon voor mijn vriendin. Dat was een supergoede ervaring. Leuke en meedenkende verkoper (vestiging Leidschendam)

Nu een leuk cadeau besteld voor in de nieuwe keuken. Ook via B&K. Erg scherp geprijst.

Ik raad deze keukenwinkel dan ook ten zeerste aan.

Marcel 31-05-2023

Zeer goede klantenservice, ik had wat vragen over een product en heb gebeld naar de klantenservice. Kreeg iemand aan de telefoon met verstand van zaken (Amerikaanse koelkast) en dacht goed mee mbt het bezorgen van de koelkast.
Bezorging is inmiddels geweest en is perfect verlopen.

Wilma 31-05-2023

Zeer snelle levering, op de hoogte gehouden, hoe laat de bezorging precies zou zijn. En dat klopte ook. Bezorgers gaan netjes met het product om.

Petra 31-05-2023

Door zoeken op internet naar een speciale oven kwam ik uit om Bemmel en Kroon. Mijn vraag gesteld via internet en had onmiddellijk antwoord op mijn vraag. En de prijs was goed en nog een leuke korting. Alles was keurig geregeld en ook fijn dat je zelf een datum kunt kiezen voor de levering. De levering was ook heel netjes. En je wordt keurig op de hoogte gehouden van alle stappen.