Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Miek 12-02-2022

Nooit meer! Een waardeloos bedrijf. Al 3 x een wasmachine gekomen. Helaas nog steeds geen wasmachine aangesloten. En dan de communicatie. Gewoon schandalige behandeling! Dat dit tal van vrije dagen kost is voor hen geen enkel probleem.

Perry 12-02-2022

Super service.. zelfs twee weken na de aankoop nog korting gekregen toen de vaatwasser in de aanbieding was. Installatie ook netjes. Alles bij elkaar zeer tevreden

Nico Vreeswijk 12-02-2022

Verkoop adviseur geeft gedegen advies en ze doen wat ze beloven.
Prima service

Ramon 12-02-2022

Goede prijzen en op tijd geleverd.
Enige opmerking is de sms van de transporteur. Die lijkt verdacht veel op de verschillende pishing appjes die ik regelmatig krijg. Ik had het nummer al geblokkeerd.

Kirsten Hendriks 12-02-2022

Snelle service en levering van mijn nieuwe wasmachine BKI1064368. Je wordt als klant goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling en je kunt de chauffeur bijna live volgen. Bezorgers waren vriendelijk en eea was binnen een paar minuten afgehandeld. Nog niet eerder van Bemmel en Kroon gehoord maar dit was een top ervaring

Geert 12-02-2022

BKI1064366 Echt een mooie prijs betaald voor de nieuwe wasmachine het scheelde echt veel geld.
Netjes op tijd geleverd maar bij de leverancier ging t niet zoals ze zeggen.
Ik kreeg geen update en kreeg geen bericht van ze dat ze eraan kwamen zodoende moest ik thuis blijven tot ze kwamen

Prima geregeld..! 12-02-2022

Online een Bosch wasdroger gekocht met bestelnummer529624. Online met gemak gisteren gekocht en vandaag geleverd door Dynalogic. Mijn 21 jaar oude wasdroger had het begeven en is direct na het plaatsen van de nieuwe meegenomen, Perfect geregeld en uitgevoerd door Bemmel&Kroon en Dynalogic . Vanaf de online aankoopdatum tot en met de levering prima op de hoogte gehouden via email en SMS...

dirkplas 11-02-2022

Product was duidelijkheid en snel te vinden op de site. Prijsopgave gevraagd per e-mail en heel snel mooi aanbod gekregen. Levering was snel de volgende dag. Goed gevoel overgehouden van aankoop.

Rob en Corina 11-02-2022

Top winkel,alles gaat volgens afspraak, de bezorging was ook geweldig wat ons betreft een aanrader om daar je aankoop te doen !👍👍👍

KristaPatrick 11-02-2022

Ongeveer 3 jaar geleden een wasmachine hier gekocht en dit was een gevalletje eerste van de band op een typische maandagmorgen. Eerlijk waar we zijn iedere keer goed geholpen, maar nu was ik het gehannes zat en op naar Bemmel&Kroon voor een nieuwe wasmachine. Daar een mooie samsung uitgekozen en na een gesprek met de verkoper, kregen we een korting en werd de machine gratis aangesloten. Altijd goede service!

Janny Bisschop 11-02-2022

Prima shop, per toeval gevonden. Nu 3 producten in 3 weken gekocht. Allemaal perfect volgens afspraak geleverd. Zeer goede prijzen tov de concurrentie. Van harte aan te bevelen.
Laatste ordernummer BKI1065321.

Peter van Driel 11-02-2022

Tegenwoordig is het via internet verlenen van extra aandacht en service niet vanzelfsprekend meer. Direct na mijn bestelling bij Bemmel en Kroon daalde mijn vertrouwen echter weer eens terug. Onlangs gaf onze koelkast de geest. Per omgaande zoeken naar een nieuwe. Zo gevonden natuurlijk, maar daarna komt het aan op leveringsvoorwaarden en reviews. Zo kwam ik bij Bemmel en Kroon uit. Een leverancier die mijn nieuwe koelkast niet louter op de stoep neerzet en succes ermee.

Binnen no time werd deze bij ons in de keuken neergezet. De installatie (inbouw) kon die dag niet gerealiseerd worden. Maar, wij hadden wel weer een koel-vriescombinatie voor handen. De inbouw werd daarna uitgevoerd door een ervaren, vriendelijke monteur. Direct na installatie werd ik gebeld door de planning om de oude koelkast af te laten voeren. Kortom: Een positieve ervaring. Met name de communicatie tijdens het proces vanuit Bemmel en Kroon.

Veerle 11-02-2022

We kochten een onderdeel voor onze afzuigkap van atag. Ordernummer:BKI1062997 Niet alleen kregen we de goedkoopste prijs maar ook een uitstekende service. Er werd zeer correct gecommuniceerd van bestelling tot levering. Hier koop ik voortaan al mijn toestellen of onderdelen.

Rob 11-02-2022

Mooie grote winkel met heel veel keuze en showmodellen.
Keurig geholpen en goede uitleg over het product.

Piet Slaman 11-02-2022

In de winkel in Zoeterwoude zeer goed geholpen. Zeer goed advies waarbij de verkoper heel goed informeerde of deze koelkast paste bij onze inbouwkast. Vol vertrouwen de koelkast aangeschaft. Alles tot in de puntjes verzorgd. Blij met onze aankoop bij Bemmel, & Kroon. Bedankt hiervoor!

M. Verlaan 11-02-2022

Bemmel & Kroon is een eerlijke zaak waarmee duidelijke en betrouwbare afspraken kunnen worden gemaakt. Communicatie met de verkoopafdeling is gewoon goed. Medewerker denkt met je mee. Tav de levering wordt er goed gecommuniceerd. Kortom: een prettig bedrijf om zaken mee te doen!

Uitstekende Webshop 11-02-2022

Heb via de webshop een inductie kookplaat gekocht, voor een hele scherpe prijs, prima contact gehad met de afdeling
verkoop, aangezien de kookplaat niet voorradig was , en bij de fabriek besteld moest worden werd ik door dit
proces keurig op de hoogte gehouden, netjes op de aangegeven dag en tijdvak geleverd.
Al met al een prima webshop van Bemmel en Kroon ,voor mij volgende keer weer.

Guus Worm 11-02-2022

Bemmel en Kroon viel mij op door een prima prijsstelling, een levering waarbij de klant een keuze kon maken voor de dag van levering (al op zeer korte termijn) en een aflevering volgens afspraak. De levering werd 's morgens via een mail en later track en trace aangekondigd en werd keurig aangehouden. Kortom; wij zijn zeer tevreden over de levering van Bemmel en Kroon en zullen dit zeker aan anderen laten weten.

Hans Vorstenbosch 11-02-2022

Top service, informatie, klantvriendelijke een goede prijs en een zeer snelle levering, gewoon Top

Lenne 10-02-2022

Er is erg fijn met mij meegedacht. De medewerkers die voor mij aan de slag gingen, waren beiden attent en deden hun best om te voorkomen dat ik, al was het maar ergens, teleurgesteld zou worden. Duidelijke informatie, geen loze beloftes. Fijn!

Ook over het installatiebedrijf waarmee Bemmel & Kroon samenwerkt ben ik enorm tevreden. Grondig checken, netjes werken, duidelijke informatie vooraf en tijdens het werk, niet opdringerig en tot slot werd het rapport van het bezoek met mij doorgenomen en kreeg ik daarvan een kopie. Top!

John Hermsen 10-02-2022

Tja, al jaren komen wij bij Bemmel en kroon, gewoon omdat ze echt de goedkoopste zijn en de verkopers denken echt met je mee! Wij zijn geen snelle beslissers maar bij Bemmel geven ze het juiste advies en ze hebben een breed scala aan apparatuur.

Jolanda 10-02-2022

Net personeel
Klantvriendelijk word duidelijke uitleg gegeven en weet waar ze het over hebben .
Zelf achteraf nog wat bij kunnen voegen .
Jullie zien me zeker weer terug bij een nieuwe aanschaf.

Pieter 10-02-2022

Perfecte service, uitstekende communicatie, snelle levering en goede prijs.

Jan Feenstra 10-02-2022

De derde inductiekookplaat van AEG voor mijn kinderen besteld bij B&K. Was zelfs een kassakorting verrekend. De levering was snel en correct, binnen 24 uur na bestellen had ik de producten in huis. Degelijk en betrouwbaar.

Vedrana 10-02-2022

Ruime keuze aan goede merken uit verschillende merkklassen. Daarnaast duidelijke informatie over levertijden. Bestellen ging soepel. Dynalogic doet de leveringen en dat ging ook vlekkeloos. Live updates over de levertijd tot 5 min nauwkeurig naarmate de levertijd dichterbij komt. Snel en kundig geleverd en geplaatst. Erg blij met de service en keuzes.