Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Djeswan 20-07-2023

Goeie service en snelle levering
Telefonisch goed bereikbaar en vooral aandacht en uitleg over de gestelde vragen
Zeker een aanrader

Jaydee 20-07-2023

Slechte bezorging, tot twee keer toe bij dynalogic besteld en kapot geleverd. Chagrijnige man zodra je vraagt of ze de doos van de kapotte koelkast willen meenemen.

Cees Cozijn 20-07-2023

Keurige mensen met kennis van zaken, wasmachine van 93 kg maar perfect op de plaats gezet en aangesloten, tevens het installatie programma gestart. Tevens hebben de monteurs mij nog even geholpen om de droger op de wasmachine te tillen. Top bedrijf.

J. Los 20-07-2023

Laagste artikelprijs, uitstekende reviews van het bedrijf en na een vraag van mijn kant kwam er direct een adequaat antwoord.
Ordernummer: 202307-00453057154

M Peijnenburg 20-07-2023

Je wordt snel en vriendelijk geholpen.
Als er iets is hebben ze goede service.
Snelle levering

Ton Schoonebeek 20-07-2023

Bemmel & Kroon heeft scherpe prijzen, vriendelijke medewerkers en een razendsnelle levering!
Als je wasmachine het begeeft en je wilt graag snel weer verder kunnen wassen is het fijn dat er de volgende dag al een nieuwe staat. Werkend aangesloten en wel! Ook de oude machine vanaf zolder weer meegenomen.
Topservice!

Karel Vlak 20-07-2023

Terug van vakantie bleek onze wasmachine niet meer te werken,
Op naar onze betrouwbare leverancier op witgoed gebied de firma Bemmel @ Kroon.
Goed advies en voorlichting en wederom geslaagd!!
Tevens behulpzaam met de "cashback" procedure.
Ook de bezorging (tijdig en netjes) verdient een compliment.

Ivonne 20-07-2023

Deze al langere tijd bestaande webshop, ondersteund door 'stenen' winkels, biedt een groot assortiment witgoed met makkelijke selectiemethoden. De website is duidelijk en prijstechnisch blijken ze veelvuldig voordeliger dan andere leveranciers. Alvorens te bestellen worden diverse opties getoond, zoals extra service, bijkopen van langere garantie en leveringsmogelijkheden.
De bezorging van de door mij bestelde wasmachine verliep vlot en netjes door twee vriendelijke heren. Ze gingen voorzichtig genoeg met de apparatuur om. Omdat ik installatieservice had bijgekocht, werd de nieuwe wasmachine op de juiste plek aangesloten en in werking gesteld. Het verpakkingsmateriaal (alsmede de oude machine) werd mee teruggenomen.
Een handige service en dat ook nog op een zondag.
Al met al heb ik tot nu toe geen enkele klacht over dit bedrijf.

Marianne 19-07-2023

Ik ben snel en goed geinformeerd zonder verkoop praatje om te verkopen bij hun.
Na tijd te hebben genomen om te kunnen vergelijken overgegaan tot aankoop omdat na onderzoek hun de beste informatie gaven en prijs + snelle correcte levering.
Ook de bezorging was perfect geregeld.

Kosman 19-07-2023

Vlot en prettig geregeld. Deskundig advies. Prijs-kwaliteit verhouding is in orde.

Bert 19-07-2023

Goede informatie, schappelijke prijzen en snelle levering
Bestel er al jaren

Ikkuh 19-07-2023

Goed op de hoogte gehouden van bezorgtijd en bezorger kwam precies op tijd!

Belen 19-07-2023

Super simple to buy and delivery was on time. Price was competitive. What more can you ask for?

S. Janssen 19-07-2023

Maanden geleden goed geadviseerd bij de keuze van de geschikte afzuigkap en filter. Door een uiteenlopende verbouwing kon onze bestelling tegen een kleine aanbetaling al die tijd bij Bemmel & Kroon gereserveerd blijven. Inmiddels kan de kap geplaatst worden. Binnen 2 dagen na het berichten is het geleverd. Blij met de service!

Frank 19-07-2023

Lekker snel en vertrouwd 👌👍 Nette prijs en je word netjes geholpen. Zowel telefonisch als door de koerier.
Vandaag besteld, morgen in huis hebben ze waargemaakt. Thanks.

Bram 19-07-2023

Het personeel dacht fijn met ons mee over een alternatieve koelkast i.v.m. een lange levertijd. De levering verliep verder vlekkeloos.

Will Robben 18-07-2023

De site van Bemmel & Kroon was zeer vertrouwd en duidelijk. De prijs van de inductie kookplaat was zeer concurrerend. Na diverse telefonische contacten ben ik tot de aankoop over gegaan. De begeleiding van de levering was correct en het tijdstip van de levering was precies zoals afgesproken. De chauffeur was vriendelijk en behulpzaam. kortom een aanrader.

Nandine 18-07-2023

Fijne webwinkel met scherpe prijzen. Nu al de tweede keer dat we hier iets bestellen. Deze winkel is zeker een aanrader.
Na 1 telefoontje hebben we de volgende dag al de nieuwe vaatwasser in huis.

Karl Krewinkel 18-07-2023

Een koelkast met vriezer gekocht bij Bemmel & Kroon
Je kunt zelf de datum van levering bepalen.
Op de dag zelf, krijg je een indicatie van de aflevertijd. Een half uur vóór de levering een sms bericht. Ideaal. De tijd klopt precies.
Alles wordt mooi afgeleverd. Verpakking en oude koelkast wordt meegenomen.
En de prijs van dit alles? Goedkoper dan iedereen. Hulde!!

Jan 18-07-2023

Geen poespas, duidelijke informatie, zeer snelle levering. Voor ons werkte dat fantastisch

Tony 18-07-2023

B en K komen hun afspraken na. Snelle levering. Goeie merk-spullen en snelle service zonder gedoe.

Stout 18-07-2023

Netjes geholpen , verkoper wist alles goed uit te om een goede keuze te maken. Overigens erg vriendelijke verkoper.

Frank 18-07-2023

Na onderzoek een Miele wasmachine besteld via website. We konden een datum kiezen voor levering. Optie aanwezig dat apparatuur geplaatst werd en oude afgevoerd. Prima verzorgd door vervoerder

Kaandorp 18-07-2023

Snelle levering,
Bezorging door vrolijke medewerkers van Dynalogic welke ook digitaal te volgen zijn zodat we binnen 10 minuten speling de bezorging mochten ontvangen

Abel 17-07-2023

De online shop is duidelijk en overzichtelijk. Alle benodigde informatie staat bij het artikel. De levering is snel en keurig. Wel was er een probleem met de verpakking. Hiervan was een band missende. Daardoor leek het artikel beschadigd. De bezorger heeft er blijkbaar goed acht op geslagen en het artikel is onbeschadigd aan gekomen.