Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Zomaariemand 09-08-2021

Fijne winkel: foutje gemaakt bij bestelling, telefonisch contact opgenomen en foutje werd direct hersteld. Product werd op afgesproken tijdstip afgeleverd en het oude product werd netjes meegenomen. Enige probleem: het ging om een grote vrieskast die zonder verpakking wel maar met verpakking niet door de deur paste. En de bezorgers mochten pas uitpakken als het product op zijn plek stond. Dat wist ik niet. Dus hebben we de kast maar zelf op zijn plek gezet. Wel jammer van de extra kosten voor plaatsing die we hadden betaald.

Pascale 09-08-2021

Binnen een dag geleverd, alles prima in orde. Erg tevreden met mijn aankoop

Frank Vianen 09-08-2021

Had een vraag over het produkt en de leveringsvoorwaarden, goed meegenomen in het traject.
Duidelijke stappen en die ook gerealiseerd. Winkel is goed in control en komt de afspraken goed na.

Jay 08-08-2021

Bemmel en Kroon hielp buitengewoon goed bij de selectie welk type (Siemens of Bosch) wasmachine het werd. Het aspect en nut van een goede Aquastop (op types met een typenummer dat eindigt op een 5) werd helder uitgelegd. Ze waren op diverse types al zeer concurrerend maar hadden daarnaast op een aantal modellen nog een zomerkorting van €25 of €50,- die ik mooi mee kon pakken.
Ze werken met Dynalogic voor de verzending. 2 stevige kerels brachten de nieuwe machine van 80 kg zonder aarzelen naar de 2e verdieping, haalden daar de droger van de oude machine af en zetten die beiden aan de kant, sloten de nieuwe volledig aan en starten een proefprogramma op. Daarna plaatsten ze mijn droger er weer op en waren ongeveer een kwartier na aankomst weer vertrokken mèt het kapotte apparaat.
Vrijdagavond rond 20:30 nog even met B + K gebeld, na 21:00 besteld en de volgende ochtend al geplaatst en aan het draaien - ik word daar blij van!
Daarnaast heb ik nog nooit een beter transportbedrijf ontmoet qua communicatie - ook in mijn werk niet. Ze beginnen met een window van 3 uur en in de loop van de uren wordt dat steeds nauwkeuriger door updates. 20 minuten voor aankomst kreeg ik een laatste SMS met "om 10:50 komt uw zending aan". Steeds wordt de verwachting nog iets door ze overtroffen - net voor die tijd kwamen de mannen de hoek om. Aan het eind foto's van de oplevering maken, waarna ik een mail van Bemmel en Kroon kreeg dat er geleverd was. Helemaal top en een waterdicht systeem dat ook aan de kwaliteitsuitstraling van Bemmel en Kroon bijdraagt!
De machine, een relatief erg scherp geprijsde Siemens WM6HXM75NL, draaide in 2 dagen de eerste 6 wasjes perfect weg en is echt zeer opvallend stil, zelfs tijdens centrifugeren. Wel vind ik de grote programma's die ik draai lang duren en het aansluiten van de HomeConnect functie is wat lastiger dan verwacht: hij staat nog op een "demo"-stand. Maar eens een belletje aan wagen anders. Maar top machine van een top producent, leverancier en logistiek dienstverlener. Aanbevolen!!!

Ria 08-08-2021

Paar weken geleden heb ik (84) een tafelmodel vrieskast gekocht. Op vrijdag geleverd en binnen een week wilde ik 'm omruilen voor een ander. Maar daar wilde de verkoper niets van weten; is al gebruikt en kan niet omgeruild worden, terwijl hij de vrieskast niet heeft gezien en deze nog niet in gebruik was genomen. Tot nu toe tevreden over B&K Den Haag, maar na deze ervaring met een verkoper die waarschijnlijk met z'n verkeerde been uit bed is gestapt en mij aanspreekt met mevrouwtje, kom ik niet meer terug.

d´n onze 08-08-2021

Aangezien een andere online aanbieder zich niet aan de gemaakte afspraken hield, moest ik op zoek naar een vervanger.
Via Kieskeurig kwam ik op deze site.
Het product werd netjes volgens afspraak geleverd.
Zeer tevreden.

Kees akker 08-08-2021

Snel geregeld, goed advies, kundige installateur en alles conform afspraak.

helena 08-08-2021

Ik koop al jaren bij Bemmel & Kroon en het is een fijne winkel, beleefd en vakbekwaam.

Meerstadt 08-08-2021

Bij Bemmel & Kroon (Den Haag) een Siemens inbouwvaatwasser gekocht omdat wij daar altijd goede informatie krijgen en zij erg goede service verlenen, aantrekkelijke prijzen en voorraad hebben. Dit was voor ons na goed onderzoek WEER de beste keuze om bij Bemmel & Kroon ons aankoop te doen. De vaatwasser is netjes en op tijd afgeleverd. Vaatwasser werkt perfect. Bemmel & Kroon staat voor ons op Nr:1 en zullen wederom ons volgende aankoop weer voor Bemmel & Kroon kiezen!!!

W. van de Pol 08-08-2021

Duidelijke site, goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijke afhandeling, snelle levering!

Maikel 08-08-2021

Ik heb inductiekookplaat van pelgrim gekocht. Moest bellen voor de prijs. Prijs was scherp, niet de goedkoopste maar kan wel meteen leveren. Telefonisch alles rond gemaakt. Volgende dag meteen geleverd. Echt aanrader

Kaoutar 08-08-2021

Wat een geweldige site!!!!! Eergisteren een bestelling geplaatst voor 22:00 en de volgende dag geleverd! Het was een verjaardagscadeau die last minute besteld was 🤦🏻‍♀️ Maar dankzij de snelle levering toch op tijd!!!!!! Dank dank dank daarvoor! Je leest heel vaak op sites voor een bepaalde tijd besteld de volgende dag in huis! Maar dat klopt vaak niet! Bij Bemmel en Kroon dus zeker wel!!!!!!
Eindstand een hele blije jarige!!!!
Order nummer BKI1004883

Peter 08-08-2021

Eerste klasse ... van bestelling to levering en Installatie van mijn LG Amerikaanse Koel-vries-combinatie !!

Ten strengste Aanbevolen!!

Peter

R. Dakar 07-08-2021

Niet mijn eerste koop bij Bemmel&Kroon , net als vorige keers zijn ze super klantgericht, hulpvaardig en bovendien ook voordelig qua prijs.

J.S 07-08-2021

snelle levering telefonisch goed bereikbaar voor vragen.
Zijn duidelijk en correct in reageren.

Giannina 07-08-2021

Goede informatie, correcte medewerkers. Ik ben erg blij met mijn vrieskast en Deze werd snel geleverd.

Fam. ten Hoonte 07-08-2021

Order geplaatst en vooruit betaald. Keurige email van ontvangst en na opgave dat wij op een andere dag geleverd wilde hebben ivm vakantie is ook prima uitgevoerd. Pakket keurig en volledig afgeleverd. Kortom dikke pluim

Albert 07-08-2021

Gisteren op zoek naar een koelkast en kwamen bij bemmel en kroon uit en binnen een dag geleverd das is helemaal mooi.
Vanochtend rond 8 uur bericht hoe laat ze de koelkast kwamen brengen en stip op tijd plus je kon ze mooi volgen kwam de koelkast super blij mee

Hr. G.F.Spierenburgh 07-08-2021

B & K levert perfecte producten met een duidelijke financiële notering en een vlotte en correcte bezorging.
De koelkast die ik moest vervangen heeft 17 jaren zijn werk gedaan, ook een wasdroger schijnt het eeuwige leven te hebben

Cor Barning 07-08-2021

Via de site zonder enige bemiddeling tot keuze gekomen van een inbouw koelkast met mogelijkheid tot inbouw. Hierna werden we gelijk geïnformeerd voor een afspraak tot inbouw. Alles voortreffelijk verlopen. Keurig op tijd en prima afwikkeling. Het geheel is als klantvriendelijk ervaren.

Adriaan 06-08-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat het werd aangeraden door Kieskeurig. Bovendien was de keuze van het artikel gauw gemaakt door de heldere en gebruiksvriendelijke omschrijving van het gekozen product. Verder was de financiele afwikkeling snel gemaakt en werd ik keurig op de hoogte gehouden over het transport met de koeriersdienst, van af het moment van bestellen tot de aflevering thuis. dit gebeurde stipt op de afgesproken tijdszone. prettig geshopt.

Marlies van Doorn 06-08-2021

Zeer snelle levering,goede tijdsaanduiding levering,vriendelijk personeel,harde werkers!
Perfect!!

Tonnie 06-08-2021

Voor de 1e keer bij het bedrijf besteld. Op de site makkelijk te vinden wat je zoekt. Alle afspraken nagekomen via mail en sms. Bezorging stipt op tijd! Vriendelijke bezorgers!

Juliette 06-08-2021

Van Bemmel en Kroon een gevestigd en betrouwbaar bedrijf. Bekend om de uitstekende service. Wij hadden een showmodel ( wasmachine) besteld tegen een goede prijs. Na de bestelling kregen we een bevestiging en werden we er extra op geattendeerd dat het om een showmodel ging. Mocht dit aan onze aandacht ontsnapt zijn dan konden we de koop ongedaan maken. Dit was zeker niet onze bedoeling: een dag later werd een prima uitziende en werkende wasmachine afgeleverd op de afgesproken tijd met zelfs 30 min van te voren een telefoontje van de bezorger. Top service!!

Dhr. De Boer 06-08-2021

Wat een service! Door mijn eigen fout kwam ik ‘s avonds erachter dat ik de verkeerde vaatwasser had besteld. Ik moest een met bedieningspaneel maar ik had zonder besteld. En de volgende dag zou hij geleverd worden. Ik belde met B&K rond 20 uur in de avond en een super aardige meneer hielp mij om de order nog aan te passen en zo kreeg ik keurig op de afgesproken tijd de vaatwasser! En heel blij met deze top service en klantvriendelijke meneer.
BKI1004404