Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Matthijs 09-02-2024

Een hele fijne onlinewinkel. Goede eerlijke prijzen. Nette service. Een aanrader.

Prettige zaak 09-02-2024

Mooie ruime winkel met grote collectie.
Hier kan je tenminste wat bekijken. Deskundige verkoper die verstand van zake heeft

Goosmaniacs 09-02-2024

Betrouwbaar, snel en scherp geprijsd. Onze laatste aankopen voor witgoed, zowel voor onszelf als onze ouders, zijn van Bemmel en Kroon. Kortom erg tevreden en ik raad ze aan iedereen aan.

Arjan 09-02-2024

Netjes volgens afspraak de volgende dag geleverd. Alles goed op z’n plek gezet. En ze waren beleefd

Ria de Frankrijker 09-02-2024

Wij vinden Bemmel en Kroon een super Winkel
Altijd goede uitleg en super vriendelijk
personeel!! Kopen daar altijd als we iets nodig
hebben Tot de vlgd keer Bemmel en Kroon!!!

Cor Rosbergen 09-02-2024

Al jaren klant bij van Bemmel en altijd goede voorlichting en correcte afwerking van de bestelling. Keurige monteur en goede uitleg.
Ga zo door

Natasja Verbruggen-Kapaan 09-02-2024

Ik ben zeer tevreden over Bemmel & Kroon. Ik zag op een maandag een mooie aanbieding voor een inductie kookplaat. De aanbieding zou gelden tot die vrijdag. Mooi. Dan had ik tijd alles op te meten. Op donderdag wilde ik de plaat bestellen en zag ineens dat de korting er niet meer op zat. Dus ik dacht dan bel ik even. Legde het verhaal uit, en de meneer aan de telefoon keek het na, en heeft toen voor ons toch de korting geregeld. Via de telefoon kon ik de bestelling plaatsen, en de volgende dag in huis. Wat een fantastische service!!
Gr. Een zeeeeer tevreden klant.

Keuken 08-02-2024

Besteld via internet. Site was erg duidelijk en makkelijk. De bestelling werd in het afgesproken tijdvenster bezorgd en het oude apparaat zonder problemen mee terug genomen.

Kirsten Hemels 08-02-2024

Ontzettend blij met de snelle service, daar waar een grote elektronica concurrent niet de service op korte termijn kon leveren. Toen bleek ook de prijs lager te zijn dan de concurrent. Keurig geleverd, makkelijk te tracken, zeer content met onze aankoop (LG wasmachine) Dank!

A.Westenburger 08-02-2024

Klantenservice goed bereikbaar ok 's avonds, snelle service. Wasmachine geleverd en op de juiste plaats (4e verdieping) geïnstalleerd door super vriendelijke bezorgers. Oude machine weer mee retour genomen. Nieuwe machine draait als een zonnetje.

Paul 08-02-2024

nette prijs en snelle levering, je wordt constant op de hoogte gehouden over het aflevermoment

Marjolein 08-02-2024

Bemmel & Kroon geeft duidelijke informatie over de droger en de bestelling verliep fantastisch: snel en heel service gericht.

Yvette 08-02-2024

Duidelijke communicatie en hele goede service. Koelkast besteld, zaten wat deukjes in de deur. Dit werd zonder problemen volgende dag opgehaald en kreeg gelijk een nieuwe. Dit geldt ook voor inductiefornuis/schroefjes aansluitdoos , waren niet goed. 1 telefoontje en volgende dag Nieuwegein huis en de andere weer retour. Kosteloos.

Edith 08-02-2024

Prima site, voldoende keus. Meerdere apparaten besteld, kreeg ook nog een kleine korting. Keurig netjes op tijd geleverd. Tevens goed en snel mailcontact, over vragen. Kortom tevreden klant.

Marcel 08-02-2024

In januari hebben wij een afzuigkap besteld, inclusief montage. Onze keuze was mede gebaseerd op de prijs-kwaliteitverhouding.

De wachttijd voor mintage was helaas langer dan we vooraf hoopten (een week of vijf), maar de afspraak was snel gepland door een partner van Bemmel en Kroon.

Deze is vervolgens ook zeer net en naar tevredenheid uitgevoerd.

Prima geregeld.

Marianne Vollema 07-02-2024

Bemmel en Kroon heeft ons al eerder een zeer fraaie keuken inclusief alle apparatuur geleverd, waarvan wij jaren hebben genoten. Dus bij de aanschaf van een nieuwe vaatwasser onze eerste keus. De prijzen zijn scherp en wij werden zeer blij van de cashbackactie, die de prijs nog meer drukte. De vaatwasser is keurig geplaatst in onze inbouwkeuken; we zijn er superblij mee.

Martien 07-02-2024

Uitstekende informatie via de mail. Besteld op zondag en maandag meteen geleverd. De oude wasmachine werd meegenomen.

Joke Otte 07-02-2024

Miele wasmachine en Siemens warmtepompdroger, mooie apparaten mooie prijs en goede service netjes geleverd en aangesloten,
Ons vaste adres!

Joke 07-02-2024

Goed geholpen, duidelijke afspraken die ook werden nagekomen, vlotte afwikkeling, attente winkel- en bezorgmedewerkers, kortom TOP!
Mijn volgende witgoed koop ik zeker weer bij Bemmel & Kroon Cruquius.

Bosch WAN28278NL 07-02-2024

Goede service en goed product. Snelle levering van een wasmachine met een goede prijs! Super fijn dat hij naar boven is gebracht en dat de oude gelijk mee terug genomen kon worden. Vriendelijke bezorgers.

Heleen 07-02-2024

Makkelijke site met goede informatie voorziening. Eenvoudig bestellen en ook nog een snelle levering van de wasmachine door handige mannen (in dit geval).

I. de Geus 07-02-2024

Persoonlijke aandacht en kennis van zaken. Snelle en correcte afhandeling. Snelle afhandeling en duidelijke communicatie.

K. vd Linden 06-02-2024

Quooker kraan gekocht. Bij Bemmel en Kroon was deze goedkoper dan bij andere winkels. De levering vond plaats op de gewenste dag en ik werd goed op de hoogte gehouden van de verwachte bezorgtijd met een hele nauwkeurige indicatie (13:10 uur). Ik heb de kraan nog niet uitgepakt dus ik kan nog niks zeggen over het product maar tot nu toe ben ik zeer tevreden over Bemmel en Kroon.

Sanders 05-02-2024

Bemmel en Kroon is een keurig bedrijf en de medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam. Daarnaast liggen de prijzen grotendeels net iets lager dan bij andere bedrijven en zijn er regelmatig leuke aanbiedingen bovenop de lagere verkoopprijs.
Wij wonen in Groningen, maar het voelde meteen goed en vertrouwd aan tijdens één van de eerste gesprekken met een medewerker via de telefoon. Daarom hebben wij ook een order geplaatst bij een bedrijf die o.a. in Den Haag gevestigd is, het is niet voor echt voor de hand liggend, zonder eerst te bekijken over te gaan naar aankoop, maar absoluut geen spijt gehad. De bestelling is keurig telefonisch geregeld met nog een flinke korting er bovenop.
De 2 bestelde producten ''Amerikaanse koelkast en een fornuis'' hebben 2 maanden kosteloos in opslag mogen staan, en zijn gratis bezorgd in Groningen, nadat de nieuwe woning was opgeleverd.

Kortom, wanneer wij weer iets nodig zijn, dan kijken wij zeer zeker op de website van Bemmel en Kroon!
Bedankt voor jullie prima service!

Hartelijke groet,
Mw. Sanders

pieter 05-02-2024

Bemmel en Kroon top service, duidelijk en niet geheel onbelangrijk altijd goedkoper dan de concurrenten