Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Leo 29-02-2024

Goed geholpen gister morgen . Zeker goedkoper als bij n concurrent. Vanmorgen mijn wasmachine al binnen . Helemaal top . Aangesloten en al 2 wassen gedaan . Super stil en zeer makkelijk

Ben Dammers 29-02-2024

Bij Bemmel en Kroon heb ik advies gevraagd over een koel-vriescombinatie die ik wilde vervangen. Werd telefonisch prima geholpen en kreeg direct de juiste prijzen voor de aanschaf van de koel-vries combinatie, een oven en een magnetron. Ik heb een aflever dag gevraagd en kreeg te horen dat dit zou lukken en op de aflever dag kreeg ik een aantal berichten van de transporteur van Dyna met daarin vermeld de verwachte levertijd, steeds scherper bijgesteld. Alles werd prima op tijd geleverd door 2 vriendelijke mensen. Wat mij betreft gaat Bemmel en Kroon mij volgende bestelling ook weer leveren, prima ervaring!

Roy 29-02-2024

Ze hebben een zeer overzichtelijke website, concurrerende prijzen en zijn tot laat telefonisch bereikbaar. Bij de keuze van mijn product heb ik zowel informatie op de website kunnen terugvinden en heb ik nog telefonisch toelichting ontvangen.
Zo ook de begeleiding van levering als ook de aftersales is zeer correct verlopen. Een echte aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

M warnaar 29-02-2024

Overzichtelijk site en makkelijk te bestellen. Levering is perfect gegaan precies volgens afspraak. Top..!!!

Ger Huet 29-02-2024

Bij Bemmel & Kroon uitgekomen omdat de wasmachine goedkoper dan elders was. Eerst de klantenservice gebeld, had binnen twee minuten een medewerker aan de lijn die eea nog eens uitgelegd heeft. Levering via Dynalogic was goed te volgen via track&trace en was stipt op tijd. Mijn bestelling is onbeschadigd aangekomen, verder geen problemen.

Ronald 29-02-2024

Op de website staat dat er gratis bezorging is maar bij het afrekenen komt er toch 10 euro bezorgkosten bij. "Dat zit in het systeem en krijgen we er niet uit" was de verklaring hiervoor.
Het geleverde artikel was niet compleet. De vriendelijke dame van de klantenservice plant nu een omruil in. Ook krijg ik de 10 euro bezorgkosten teruggestort zei ze.

K. Piraat 29-02-2024

Bedrijf heeft scherpe aanbiedingen en de site is overzichtelijk. Oven online besteld, factuur binnen en de prijs zakte daarna iets. Het prijsverschil heb ik netjes teruggekregen. Personeel reageert snel op mailberichten en je krijgt over de bestelling tussentijdse updates. Over de kwaliteit van het bestelde product kan ik niets zeggen. Bedrijf maakt voor de bezorging gebruik van de firma Dynalogic. Bestellingen die via dat bedrijf worden geleverd ontvang ik (tot nu toe) altijd 's-avonds na 21.00 uur en soms zelfs nog om 22.30 uur. Dat is niet altijd prettig of handig.

Jannette 28-02-2024

Goed telefonisch advies .
Bezorging handig te volgen via actueel tijdstip wat telkens te volgen is.
Keurig op tijd en goede levering en advies .
Kortom een aanbeveling waard

chris konst 28-02-2024

Prettige zaak om rond te kijken, ze hebben een ruim aanbod van apparatuur en je wordt vriendelijk te woord gestaan

Tom 28-02-2024

Wasmachine gekocht - op de website duidelijke omschrijving, goede contact, snelle leveringen en het beste prijs - 100% tevredenheid (

Michel Nederstigt 28-02-2024

in de winkel geweest 15-02-2024. ben heel netjes geholpen,, en vriendelijk ,,kon de showmodellen net zien van de combi magnetron ,,mijn keuze is gevallen op de iventem dat 5 jaar grantie had ,zonder iets bij te betalen,,,
werd me netjes verteld hoe die in het kort werkte,,,en ik had wat bakjes mee genomen die erin moeste paste en dat kon je makkelijk doen,,door in het showmodel ,neer te leggen ..
verder heb ik een 4 pist gasfornuis ( ETNA) besteld die bevalt goed,,prima alleen die moes even besteld word,,met 1 week was ie binnen ken kon alles worden bezorgd ..

De bezorging vond ik iets minder vriendelijk gaan. onder ander met aansluiten,,van het gasfornuis ,
moest een paar vragen of alles goed werkt en alle pitten het deden,, toen gingen ze pas een test draaien,,zodat er geen gas los kwam..
jammer genoeg namen ze de dozen niet mee, doe moest ik hellaas zelf afvoeren, normaal gesproken nemen ze die gelijk mee, als ze weer gaan ,,

Giel 28-02-2024

Ik vind het erg makkelijk en eerlijk prijzen goed product en klantvriendelijk af en toe gaat er ook wel iets fout maar word het ook opgelost

Rien 28-02-2024

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Contact via de mail was ook uitstekend.
En de afspraak van de bestelling was ook correct.
Alles is naar wens verlopen, niks op aan te merken.

Marianne Houtkamp-Foster 28-02-2024

Duidelijke website en vrij snel een keuze kunnen maken. Ons inductie fornuis kon zelfs de volgende dag geleverd worden. Voor ons iets te snel dus makkelijk een andere datum inplannen. Kregen snel daarna een bevestiging van onze bestelling en de dag van bezorging werden we netjes 5 min voor tijd gebeld door de bezorgers dat ze er aan kwamen. Aardige jongens, super beleefd en vriendelijk. Fornuis netjes binnen geplaatst. Zeer tevreden over ons fornuis wat we hebben gekocht. Alles werkt en ziet er super strak uit. Zeer tevreden over het product en alle service erom heen. Wij bestellen vaak bij Bemmel&Kroon en zijn altijd zeer tevreden. Wij willen niet meer anders! Top bedrijf!!

Ruud 28-02-2024

Samsung warmtepomp droger,bosch inductie fornuis en een Siemens vaatwasser besteld.Bij de bestelling een fout gemaakt ,opzondag gebeld en werd zonder problemen opgelost.Echt alles top en soepel geregeld.

Ton Hofmeester 28-02-2024

Vaatwasser gekocht zijn goed geholpen en ook de plaatsing verliep vlekkeloos en op afspraak.

Mike 28-02-2024

Netjes geregeld en snel bezorgd!
Na enige tijd op internet zoeken kwamen we uit bij Bemmel en kroon, we konden de leverdatum gelukkig zelf uit kiezen. Al snel kregen we een mail met de bevestiging en op de dag van afleveren werden we netjes op de hoogte gehouden hoelaat de bezorger kwam.
Alles in top staat ontvangen! Nu nog inbouwen!

Nico 28-02-2024

Uitstekende webshop. Deze winkel is ons aanbevolen door één van onze dochters, die daar zeer tevreden over was. We zijn telefonisch zeer goed voorgelicht (het ging om de aanschaf van een wasmachine) en het apparaat kon snel geleverd worden. Het oude apparaat moest overigens wel eerst door ons zelf losgekoppeld worden en de wasdroger, die er bovenop stond, moesten wij (82 en 80 jaar!) er ook zelf af afhalen! Toen ik zei dat we dan maar ons heil (ook vanwege onze leeftijd) elders zouden zoeken, werd de medewerker een stuk soepeler en was het probleem opgelost. Achteraf heb ik begrepen dat ze met 2 bezorgdiensten werken: een soepele en één waar de medewerkers zo opgejaagd schijnen te worden dat alles binnen de kortste keren moest zijn afgehandeld. Gelukkig hadden wij de soepele, buitengewoon vriendelijke jongens, die gewoon alles heel rustig afhandelden en die voor ze vertrokken de machine aangezet hebben om te kijken of die het deed. Buitengewoon prettig. Onze complimenten daarvoor. Wij kunnen deze winkel daarom van harte aanbevelen.

Top bedrijf!!! 28-02-2024

Top bedrijf, wij komen hier al jaren, een nieuwe keuken laten plaatsen, wasmachine gekocht voor onze zoon en voor ons zelf, afwasmachine kapot naar van Bemmel nu na jaren was onze inbouw combi magnetron aan vervanging toe naar van Bemmel, waarom van Bemmel omdat het een fijne winkel is ( Nektar -Den Haag) en fijne medewerkers.

Renate 28-02-2024

De webshop is overzichtelijk en duidelijk ook de omschrijving van de artikelen is top!
Het traject vanaf de betaling van het winkelmandje tot aan de bezorging is werkelijk top! Je wordt als klant continu op de hoogte gehouden van de te verwachte levertijd.

Jetske Prins 28-02-2024

Ik kende jullie winkel niet maar via mijn vriend nu wel. Wat een prachtige zaak met hele aardige mensen. De jongens die mijn koelkast hebben neergezet waren ook super aardig.

Marit 28-02-2024

Afgelopen zaterdag langs geweest in de vestiging Den Haag. Daar een Quooker inclusief installatie besteld. Wat een goede service en ook nog eens een mooie prijs. Gisteren is alles al thuis geïnstalleerd. Super blij met onze keuze om voor Bemmel en Kroon te kiezen.

Trijntje Vink 28-02-2024

Goed te woord gestaan. Goed advies . Snelle levering die keurig en op tijd was .
En nette prijzen.

mrGreen82 27-02-2024

Ik heb een koelkast/vriezer combinatie cadeau gehad ter vervanging van huidige apparatuur die al ruim enkele jaren te lang in gebruik zijn gebleven. Totaal niet zuinig, zonder verlichting, scheuren in de behuizing.. (Bosch KGN392LBF) (order BKI1276271).

Omdat ik zelf de aanschaf niet heb gedaan, kan ik niet veel zeggen over de webshop ervaring, maar waar ik wel wat over kan zeggen is dat bij Bemmel & Kroon voldoende aandacht is besteed aan product omschrijving. Op mijn telefoon de website bekeken en voor mij was in een enkele oogopslag duidelijk wat de afmetingen van het apparaat zijn en de aanwezige functies waren duidelijk omschreven.

Gister besteld, vandaag geleverd. Met duidelijke track en trace kon ik de gehele dag de bestelling volgen en heb ik niet de hele dag thuis hoeven wachten. Vriendelijke bezorgers hebben het apparaat naar de 2de etage getild (geen lift), en op mijn aanwijzen op de juiste plek afgemonteerd. Oud apparaat en verpakkingsmateriaal werd netjes afgevoerd.

Ik heb met deze koelkast/vriezer combinatie 2 apparaten vervangen, verbeter puntje kan zijn dat dan ook beide apparaten retour worden genomen.

Ondanks deze tegenvaller ben ik tevreden over zowel de website als de bezorging/aflevering door Bemmel & Kroon.

Bert 27-02-2024

Bemmel & Kroon hele fijne zaak waar service hoog in het vaandel staat. Vriendelijke behulpzame medewerkers aan de telefoon
en als er een probleem is word er meteen naar oplossing gezocht. Kortom top zaak wat ik iedereen kan aanbevelen.