Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

Johan 28-08-2023

Snelle service en duidelijke communicatie. Wordt ook echt binnen een dag geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van de leveringsstatus

Ercan 28-08-2023

Eerlijk bedrijf qua prijs en kwaliteit. Zeer tevreden. Alles zoals afgesproken zoals het dus ook hoort!

Koster 28-08-2023

Het contact en advies zijn prima wordt met je meegedacht en een hele mooie korting dat scheelt ook weer .
Netjes bericht dat de levering komt en uitstekend geregeld voor bezorging

Mevr. Dekker 28-08-2023

Het pand van Bemmel en Kroon is goed bereikbaar. De apparaten staan keurig uitgestald en de keuze is reuze!

hendrik 28-08-2023

je krijgt een vertrouwd eerlijk advies,en klant vriendelijk geholpen ,
De koelvries combinatie is heel stil, erg tevreden.
De afspraak is op tijd bezorgd

Teunissen 28-08-2023

Voor mij de eerste keer dat ik kennis maakte met van Bemmel en Kroon. Via kieskeurig.nl kwam ik op de site terecht waarna de prijs voor de stofzuiger nog lager bleek te zijn dan aangegeven op kieskeurig.
Het winkelen bij Bemmel en Kroon was een zeer positieve ervaring, dit kwam doordat ze een zeer goede prijs aanboden, een nette duidelijke site hebben en ze 7 dagen per week leveren.
Enige puntje van aandacht is wat mij betreft dat ik de mogelijkheid miste om bijzonderheden te vermelden bij het bestellen, waardoor ik de eerste levering miste, wat gelukkig de volgende dag alsnog zonder problemen plaatsvond.

Jose 28-08-2023

Koelkast met order nummer BKI1211099 zaterdag op internet besteld en zondag kwam de koelkast netjes bij mij thuis l.
Koelkast snachts aangezet en de volgende ochtend was hij klaar voor gebruik.
Er zit flinke ruimte in dus mijn andere koelkast krijgt eindelijk een beetje rust.
De vriezer met 3 lades waarvan 1 hele grote waar flink wat in kan.
Kortom ben er heel blij mee.

Baah 27-08-2023

! ordered a separate oven and cooking plate. From the reception of my order to the delivery of the equipment were in general excellent. Excellent service! I wish the time range in which the goods can be delivered could be narrower!

Michiel 27-08-2023

Bemmel en Kroon hadden een uitstekend aanbod met goede heldere informatie en leverden keurig conform afspraak het door mij gekochte product.

Onur Ergun 27-08-2023

We ordered a dryer machine on Thursday evening and we had the machine one day later at 10 a.m. They were so fast on delivery. The delivery crew was so helpful and kind. It was a pleasant shopping experience that I strongly recommend.

Frank 27-08-2023

Voor de lage prijs waar de Consumentenbond op doelde, werd door twee snelle en correcte mannen de Siemens wasmachine vlot en perfect geïnstalleerd. Dank.

Rob de Wijs 27-08-2023

Wat een snelle en goed georganiseerde actie was dat met de aanschaf van een nieuwe wasmachine bij Bemmel en Kroon; gistermiddag besteld en vandaag al zonder vertraging aangeleverd!

Heel eerlijk ik had nog nooit van hen gehoord, maar onbekend maakt zeker niet onbemind!

Ze hebben er een nieuwe fan bij!

Geweldige service 27-08-2023

Deze shop levert op zondag. 1dag eerder besteld en de volgende dag geleverd. Door het vervoersbedrijf wordt je uitstekend op de hoogte gehouden (op een kwartier nauwkeurig) wanneer zij komen leveren. De chauffeurs hebben de wasmachine keurig naar de zolder gebracht en hebben de machine werkend afgeleverd. De oude machine is ook door hen meegenomen.

MW 27-08-2023

AEG wasdroogcombinatie besteld, datum voor levering gekozen en keurig op tijd bezorgd en geïnstalleerd. Goede prijs/kwaliteit en duidelijke communicatie.

W. de Wilde 26-08-2023

Bezorgers / monteurs zijn serieus en gemotiveerd bezig met hun levering.
Ondanks de plaatsing op de tweede verdieping ( met trappen) ging de verwijdering en plaatsing van de machines voorspoedig.
Na alles stabiel geplaatst en aangesloten te hebben, werden de oude machines en de verpakkings materialen van de nieuwe machines zorgvuldig afgevoerd.
Dank voor de snelle service.

Henraat Breda 26-08-2023

Plotseling geconfronteerd met een defecte wasmachine. Je denkt dan een tijdje zonder te zitten, maar dat viel zo mee! Op internet gezocht naar de beste koop, links en rechts vergeleken en uitgekomen bij Bemmel en Kroon. Machine en droger daar wel beiden op voorraad. Wanneer wilt u ze hebben werd gevraagd, morgen? Mmm da’s zaterdag zei ik.
Morgen in huis, is morgen in huis zei de dame.
De machines zijn idd de volgende dag afgeleverd, aangesloten en getest door 2 deskundige monteurs.
Hoefde ook pas bij levering de order te voldoen. Wij zijn dus dik tevreden met Bemmel en Kroon vandaar die 10.

Frans 26-08-2023

Super vriendelijk en precies tussen de tijd wat doorgegeven is. Fijne service.
Hartelijk dank.

Henk Swinkels 26-08-2023

Op zoek naar een wasmachine kwamen we via consumentenbond (beste koop) terecht bij een Bosch wasmachine. Door de zomeractie was deze op de website Bemmel & Kroon aantrekkelijk geprijsd en bovendien voorzien van goede informatie inzake specificaties etc. Op 22-08-2023 besteld via hun website en daags daarna werd de wasmachine al bezorgd. De betaling en communicatie via de mail inzake aankoop, factuur en bezorging is prima verlopen.
Ze namen de oude machine mee.... Evenals bij onze vorige bestelling zijn wij erg te spreken over deze snelle service van Bemmel & Kroon

John Rooijmans 26-08-2023

Mijn bestelling met ordernummer BKI1210874 is snel verzonden , gisteren besteld vanmorgen al geleverd. De afzuigkap is goed verpakt en hangt al te schitteren in de keuken.

D van straalen 26-08-2023

Gewoon alles duidelijk op de site.vriendelijk aan de telefoon .netjes en snel geleverd. Kunnen een een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Aerts 26-08-2023

BKI1208904
snel geleverd, zeer competitieve prijs. netjes op de hoogte gehouden van proces, bestellen, uitlevering ook vervoerder netjes en correct, in kort erg tevreden.

Wil 26-08-2023

Overzichtelijke en makkelijke site en overal gekeken maar bij Bemmel & Kroon met de zomerkorting het voordeligste .
Dus besteld en zelf een bezorgdatum afgesproken en netjes bezorgd en de oude vriezer meegenomen.
Nu alles invriezen (BKI1210018).

Gerard Dikmans 26-08-2023

Binnen 24 uur wasdroger geleverd volgens afspraak. Prima.
Goede communicatie en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

E. Resoort 26-08-2023

Deze shop gevonden via internet, dezelfde miele vaatwasser was bij andere winkels veel duurder, scheelde echt een paar honderd euro dus daarom voor Bemmel en Kroon gekozen. Levering was prima, precies de afgesproken tijd en bezorgd door keurige vriendelijke jongens. Jammer dat de installatie waarschijnlijk pas over een maand is. Er is wel beloofd als het enigzins mogelijk is dat ze dan eerder komen.

W Adriaans 26-08-2023

Perfect!!!
Laagste prijs!
Bestelling makkelijk geplaatst, en volgende dag geleverd door dynalogic levering op bekend tijdstip. Kortom Top perfect en aanrader!