Bemmel en Kroon - Reviews & Ervaringen

Bemmel en Kroon stelt zich voor

D.Mooij 07-04-2023

Al eerder bij Bemmel & Kroon gekocht. Bijzonder klant en servicevriendelijk personeel. Net de nieuwe Siemens vaatwasser inbouw door hen laten installeren en opnieuw weer meer dan tevreden met hen. Service met een kroon bij Bemmel & Kroon.

jansen 07-04-2023

Wij waren eerder voor aanschaf nieuwe keuken en waren toen goed geholpen.
Daarom zijn terug gegaan toen onze koelkast het begaf

Nina 07-04-2023

Vorig jaar fysiek bij jullie winkel in de Cruquius mijn wasdroger gekocht en zo'n prettige ervaring gehad, dat ik nu ook graag mijn nieuwe wasmachine bij jullie wilde kopen. Destijd goed geadviseerd dat BEKO een opkomend topmerk is, dus heel blij dat ik met deze kennis nu zelf online ook een BEKO wasmachine bij jullie heb kunnen bestellen. Mega snelle levering en fijne/duidelijke wesbite!

Herman 07-04-2023

Zeer nette zaak wordt goed geholpen door personeel die ook een goed uitleg en advies geven
Dus al met al een vette 8 waard

Anneke 07-04-2023

Zeer klantvriendelijk, vakkundig advies en nette levering van mijn Siemens afzuigkap
LC97BIP50

Jantine & Maarten 06-04-2023

Vriendelijk aangesproken in de winkel daarna een bestelling geplaatst op hun internet site die super makkelijk is en hun bezorg systeem is duidelijk over de dag en tijd. Heel handig en correct allemaal.

CMJ van Emmerik 06-04-2023

Wij zij al van af 19 94 klant we zijn heel erg tevreden goede service en fijne verkopers

Martin 06-04-2023

Ben zeer blij met deze vaatwasser en dat voor de kleinste prijs van Nederland .
Binnen 24 uur netjes thuis bezorgd.

Ap 06-04-2023

Bemmel en Kroon heeft een hele duidelijke shop en zelfs de beste prijs! Daarbij duidelijk wanneer en keurig geleverd, oude stofzuiger mee terug kunnen geven.
Ordernr.BKI1181095

Gels@ziggo.nl 06-04-2023

Ik ben heel blij met mijn koel-vriescombinatie en afzuigkap, daar deze 20 jaar oud waren. De site is oké en de levering was in orde.
Ben héél vriendelijk en goed geholpen zowel telefonisch als per e-mail. En hebben me kunnen helpen om de juiste apparaten te kopen.
Ik kon deze winkel al toen ik nog in Rijswijk woonde. Bij het plaatsen ging alles netjes en zorgzaam.

Ineke van der Vlugt 06-04-2023

Mijn heet waterkraan ooit gekocht bij de aanschaf van mijn nieuwe keuken bij Bemmel &Kroon was stuk. Na telefonisch contact toch maar even langs de winkel.
Super geholpen, goeie informatie. Afspraak gemaakt voor installatie. In eerste instantie zou het nog 6 weken duren. Maar na een telefoontje met de installateur kon het al over 3 weken. Ik was nog niet thuis en werd al gebeld door de installateur,met de vraag of ik thuis was want ze konden al diezelfde middag. Wat super en zo snel.
Dank je wel Bemmel&Kroon en installatiebedrijf voor jullie super snelle vakkundige service. Ik ben zeer tevreden en raadt jullie iedereen aan.
Dikke pluim.

Jan 06-04-2023

Goede uitgebreide site met voldoende technische info
Daarnaast kreeg ik telefonisch goede ondersteuning

N w kelderman 06-04-2023

Super zeer goed zeer tevreden ook de installatie was super ik beveel deze winkel zeer zeker aan

Monica 05-04-2023

Product geleverd op de dag zo als afgesproken.
Ook hebben ze de laagste prijs gehanteerd zoals wij online gevonden hadden.

Bij levering bleek er bij transport een lade van de vriezer kapot te zijn gegaan door transport. Direct contact opgenomen en ze gaan het regelen dat de lade vervangen wordt.

Gerard van der Kooij 05-04-2023

De AEG wasmachine en warmtepomp droger zijn conform de afspraak keurig afgeleverd en geïnstalleerd.
Mijn complimenten! Ik heb de betreffende artikelen nergens anders goedkoper gezien.

Zoutenbier 05-04-2023

Bij Bemmel & Kroon (Den Haag) zijn we voor de aankoop van onze nieuwe warmtepomp droger, goed en op een prettige manier geadviseerd, de verkoper had veel kennis van zaken en nam de tijd. Normaal met ‘ echte’ verkopers is onze neiging weg te lopen, omdat verkoper opdringerig is of je naar een bepaald merk toe adviseert. Dat was met deze adviseur zeker niet het geval!!!
Daarbij was de machine snel te leveren en zelfs nog eerder dan in eerste instantie afgesproken was. B&K is flexibel en denkt met klanten mee. Ook bezorgers waren super aardig en netjes, alles stond snel op z’n plek. Wij zijn super tevreden en vinden B&K een aanrader!

Tessa 05-04-2023

De website is overzichtelijk en heeft een ruim aanbod. Bestellen was heel makkelijk. De levering was snel en netjes afgerond

Peter wittenberg 05-04-2023

Duidelijke webshop met scherpe prijzen daarbij snelle reactie en levering met daarbij vermeld of het bestelde in voorraad is dus geen onverwachte levertijden .👌

Linda 05-04-2023

Mooie winkel met genoeg keuze! Fijne medewerkers die ook nog meedenken :)) .
Had mezelf al lichtelijk georiënteerd op welke wasmachine ik zou gaan aanschaffen, de keuze was wat makkelijker
met behulp van de medewerker.

J. T. Metz 05-04-2023

Nazorg na bestelling droger. Prima service, na melding kleine onvolkomenheid. Snelle reactie per mail om probleem vast te stellen. Direct actie ondernomen om onderdeeltje na te leveren. Alles opgelost binnen een dag door vriendelijk personeel. Top service. Bedrijf is een aanrader.

Tim 05-04-2023

De bestelling via de webshop was prima, maar de extra service om de droger op de gewenste plek neer te laten zetten en aan te sluiten weigerden de bezorgers omdat ze de trap niet op wilden.

Stephan 05-04-2023

Koop al ruim 20 jaar losse wasmachines, drogers, magnetrons, koelkasten en vaatwassers bij Bemmel & Kroon. En bij mijn vorige woning de hele keuken met inbouw apperatuur. Vandaag ging het om een Bosch wasmachine. Altijd een eerlijk en duidelijk verhaal én goed bereikbare klantenservice. Topbedrijf!

GV 04-04-2023

Snelle levering en goedkoopste op de markt. Ook bij andere winkels bekeken maar hier was deze duurder.

Dollie 04-04-2023

Naar deze winkel toegegaan in Cruqius, omdat we graag apparaten wilden zien, voor we over gaan tot kopen. Zeer goed geholpen. De medewerker heeft diverse combimagnetron en inductiekookplaat getoond en over de mogelijkheden geïnformeerd, zodat we een goede keuze konden maken. Er werd een afspraak ingepland voor 4 weken later. Alles goed en snel geïnstalleerd en oude spullen werden meegenomen. Super tevreden.
Een winkel die we zeker aanbevelen.

Chantal 04-04-2023

Het was een hele snelle en een correcte levering. Netjes uitgepakt terwijl ik erbij stond. Ook hele vriendelijke bezorgers/monteurs! Hij staat goed in de keuken en werkt prima!